quote:Goed! Dan zal ik CD's van Mozart uitdelen.
Op donderdag 8 januari 2004 17:37 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik vermoed dat we wel weer een gedenktocht langs legendarische #filosofiemeet-bedevaartsoorden gaan maken.
quote:Dwerg, ook jou hopen we nog eens in de moederschoot van #filosofie te verwelkomen.
Op donderdag 8 januari 2004 17:33 schreef dwerg het volgende:
Oh lieve God nee. Alsjeblieft niet.
En misschien dat ik deze keer zelfs iets ga zeggen.
quote:En je hebt de illusie dat de rest van de bezoekers niet zo'n opeenstapeling afwijkingen en dwangneuroses is?
Op donderdag 8 januari 2004 19:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is dat ik niet kan functioneren in een groep en ik mijn ongefundeerde angsten voor alles wat een mens beweegt nog mens te zijn nimmer zal overwinnen, anders had ik al die met hoogmoed en volstrekte waanzin volgepompte koppen ook zeker van dichtbij komen bekijken.
quote:Ik zie geen tegenspraak.
Op donderdag 8 januari 2004 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Om een tijdperk uit te luiden???? Hoezo? Ik wilde net weer eens wat gaan chatten daar...
quote:Niets onmenselijks is mij vreemd, OJ. Bovendien zijn dit #filosofen. Die spreken nauwelijks over filosofie, maar veel meer over [hier mag zodiakk het overnemen].
Op donderdag 8 januari 2004 19:54 schreef OldJeller het volgende:
Koekepan, dat topic met die stelling van jou, nadat ik die had gelezen dacht ik niet dat je naar een filosofiemeet zou gaan..
quote:Oh, ik dat geval nodig ik mezelf helemaal niet uit en kom ik gewoon niet, want het is onbeleefd en in veel gevallenb ook ongewenst om jezelf uit te nodigen voor feesten partijen, knalfuiven en meetings, mits ik natuurlijk uitgenodigd wordt, dat is andere koek.
Op donderdag 8 januari 2004 21:39 schreef Koekepan het volgende:
Nee! Sta míj toe je uit te nodigen!
quote:Ze doen net alsof ik niet besta...
Op donderdag 8 januari 2004 21:30 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ik zie geen tegenspraak.
quote:Het waarschijnlijk niet over filosoferen tijdens die meet, maar bier o.i.d. zeker..
Op donderdag 8 januari 2004 21:33 schreef Koekepan het volgende:[..]
Niets onmenselijks is mij vreemd, OJ. Bovendien zijn dit #filosofen. Die spreken nauwelijks over filosofie, maar veel meer over [hier mag zodiakk het overnemen].
quote:Als je met 'thabit' in gesprek gaat, niet over wiskunde praten.. dan voel je je waarschijnlijk best inferieur..
Op donderdag 8 januari 2004 21:54 schreef Koolraap het volgende:
Wordt er tijdens een #filosofiemeeting ook uit de hoogte gedaan? Of staat dan iedereen op gelijke voet en worden intellectueel "inferieuren" niet de grond in getrapt?
En dat wil wat zeggen.
quote:Tell us, tell us!
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat wil wat zeggen.
quote:Er zullen meer mensen zijn die niet in een groep kunnen functioneren: zo is Koekepan volstrekt contactgestoord en was Berserker op een eerdere meeting al snel als murmelende knaap zijn sexuele frustraties op een barkruk aan het botvieren (denk aan opgewonden keffertjes die tegen je been aanrijden). Maar eigenlijk zijn we allemaal doodnormale mensen. Behalve Koekepan, daar valt niet mee te praten, de ene na de andere verpletterende filosofische waarheid zal je om de oren vliegen bij hem. Máár... ik zeg je nu al dat je op moet passen dat hij je gezicht niet gaat likken.
Op donderdag 8 januari 2004 19:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is dat ik niet kan functioneren in een groep en ik mijn ongefundeerde angsten voor alles wat een mens beweegt nog mens te zijn nimmer zal overwinnen, anders had ik al die met hoogmoed en volstrekte waanzin volgepompte koppen ook zeker van dichtbij komen bekijken.
Als alternatief kun je natuurlijk een 'schaduwmeet' organiseren met enkele verkrampte dertigers. Dan kun je vogels gaan kijken en kunst bewonderen en dan daarna net doen alsof dat veel leuker was dan de echte #filosofiemeeting. Maar dat heeft natuurlijk wel de consequentie dat je voor de rest van je leven rond moet wandelen met het besef dat je de laatste kans gemist hebt om mensen zoals ik te ontmoeten. En ik weet gewoon dat je nieuwsgierig naar mij bent, De-Oneven-2. Deze #filosofiemeeting zal vrijwel zeker de laatste keer zijn dat je mij zult kunnen ontmoeten, dus als je niet komt, dan zit je. Kijk maar naar Koekepan: bij de eerste meeting was hij zijn pinpas vergeten, en omdat die arme jongen niet een financiële last wilde zijn voor zijn broeders is hij op moeders schoot ergens in het achterland gaan uithuilen.
En ja, natuurlijk komen er een paar puberende keutels, of mensen die eigenlijk een tikkeltje te dom zijn om op een #filosofiemeeting aanwezig te mogen zijn, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door een keur van interessante, rustige intellectuelen die ouder zijn dan 25. Dan is er nog een flinke groep van tussen de 20 en 25 (de harde kern, de personen die het fenomeen gesticht hebben), die zijn wellicht iets onstuimiger, maar niettemin bewonderenswaardig vanwege hun frisse inzichten, hun amicaliteit en hun oprechte interesse in de medemens. Met recht mogen zij zich de intellectuele toekomst van Nederland noemen. Ook wil ik je er met klem op wijzen dat er op zijn minst 3 bloedmooie vrouwen zullen zijn waar je je aan kunt verlekkeren en die je met je grapjes helemaal in kunt pakken, want zo zijn ze, vriendelijke volwassen vrouwen, De-Oneven-2, sterk en slim, sexy en verleidelijk. De droom van elke hoogintelligente man. Het zou volstrekt tegennatuurlijk zijn als je niet zou komen, het zou je mannelijkheid vernederen, zoals alleen moeders dat doen door je lunchpakketje langs te brengen op je werk.
Ik zou dit niet laten liggen, De-Oneven-2, en jij ook niet, want je ziet in mij een verloren broer. Kom in mijn armen en druk je tegen mijn borstkast als de Wereld het wil, als Het Leven het ons zal toestaan. Laat je herenigen.
Amen.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 08-01-2004 22:14]
quote:Is het al zo erg?
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het niveau in het topic is nu al lager dan om half 6 's ochtends bij de laatste meet.En dat wil wat zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |