"Is uw kutje tegenwoordig nog wat nat, schoonmoe?" "Want die kerel van je trekt een kop alsof ie jaren niet meer geneukt heeft". *
Moet je die koppen dan eens zien. Ik wil weten hoe mensen daarop reageren.
Als ik in de huid van een ander zou kunnen kruipen zou ik eens lekker shockeren. Flikker allemaal maar lekker op met jullie vredige schijnheilige praatjes.
Zou jij wel eens willen shockeren, en op welke manier?
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 07-01-2004 02:50]
quote:LOL
Op woensdag 7 januari 2004 02:45 schreef Chirma het volgende:
Ik bedenk me ook altijd zulke dingen en heb moeite me in te houden. Het heeft vaak iets met seks te maken, bijvoorbeeld een hele vunzige opmerking over mijn oma's tieten te maken ofzo.
Volledig ontopic!
Meer!
en dan net doen alsof je hindoestaan bent, maar niet meer weet waar hindoestanië ook alweer ligt.
Of zeggen dat je overweegt om je aan te sluiten bij een extreme groepering die alle hindoestaniers wil leren koran lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Wiseone op 07-01-2004 02:55]
quote:Ah man, hoer of slet roepen, veel shockerender.
Op woensdag 7 januari 2004 02:48 schreef Oversight het volgende:
als nederlander stiekum toch posten in Hindoestanen aller lande, Verenig U!
en dan net doen alsof je hindoestaan bent, maar niet meer weet waar hindoestanië ook alweer ligt.
Of zeggen dat je overweegt om je aan te sluiten bij een extreme groepering die alle hindoestaniers wil leren koran lezen.
Of moet ik daarvoor een nieuw topic openen in R&P?
"alle vrouwen zijn hoeren godverdomme"
Is dat wat? Wie durft?
quote:heeft wel wat weg van Hans Teeuwen:
Op woensdag 7 januari 2004 02:53 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Tijdens een kerkdienst opspringen;"alle vrouwen zijn hoeren godverdomme"
Is dat wat? Wie durft?
"En Allah met z'n dikke lul"
"Waar zijn GVD die KUTFOK!KERS gebleven, JE KOMT ZE OOK NOOIT TEGEN!!!"
Wedden dat er mensen naar je toe gaan lopen
quote:Vroeger (toen ik 8 was) wel eens dropjes naar oude vrouwtjes op de 1e rij gegooid. Verder ga ik niet.
Op woensdag 7 januari 2004 02:53 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Tijdens een kerkdienst opspringen;"alle vrouwen zijn hoeren godverdomme"
Is dat wat? Wie durft?
moslimlol
naar de dichtstbjizijnde moskee lopen en vragen hoe oud het meisje nou was waarmee de "profeet" Moham-met mee trouwde...
( schijnt 9 jaar te zijn naar verluid... )
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 02:58 schreef Oversight het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaamoslimlol
naar de dichtstbjizijnde moskee lopen en vragen hoe oud het meisje nou was waar de "profeet" Moham-met mee trouwde...
quote:dat vind ik niet.. dat doe je met voorbedachte rade.. ik vind het leukste als je iets doet wat op DAT moment leuk is.
Op woensdag 7 januari 2004 02:58 schreef Oversight het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaamoslimlol
naar de dichtstbjizijnde moskee lopen en vragen hoe oud het meisje nou was waarmee de "profeet" Moham-met mee trouwde...
Allah is een pedofiel stelletje kutillegalen!
Oeh als ik toch een dagje in de huid van m'n grootste vijand mocht kruipen, zou ik dat direct doen.
quote:ik niet
Op woensdag 7 januari 2004 03:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
De Moskee met strontpoten binnenbanjeren en schreeuwenAllah is een pedofiel stelletje kutillegalen!
Oeh als ik toch een dagje in de huid van m'n grootste vijand mocht kruipen, zou ik dat direct doen.
quote:Waarom niet. Toch leuk?
Op woensdag 7 januari 2004 03:02 schreef Chirma het volgende:[..]
ik niet
Weer 'ns wat anders..
[Dit bericht is gewijzigd door Rider_on_the_storm op 07-01-2004 03:08]
quote:als brandweerman bij een brandende moskee weigeren je laarzen uit te trekken...
Op woensdag 7 januari 2004 03:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
De Moskee met strontpoten binnenbanjeren en schreeuwenAllah is een pedofiel stelletje kutillegalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |