het begon zo:
Vandaag vonden 1 'breedgebouwde' vrouw (om het maar politiek correct te houden ) met kind het nodig om ff zomaar middenin onze baan te springen, de baan voor mij en medezwemmers effectief te blokeren, waarna ze na ff gedobbert te hebben (ik was toen al om ze heen) ook eindelijk begonnen te zwemmen, wel tempo 0,001 km/pu maar goed....
Das klaagding1
Volgende:
2 andere 'breedgebouwde' dames, die wel fatsoenlijk waren 'ingestapt'
waren naast elkaar met tempo 0,0001km/pu aant zwemmen effectief de hele baan aant blokkeeren voor zowat iedereen.
Naast elkaar zwemmend de laatste geruchten uitwisselend en dan langzaam zwemmen
Ga dan in het kinderbad ofzo, dat noem je toch geen baantjes trekken meer..
Uiteindelijk ben ik met mede zwemmers gedwongen geweest te verhuizen naar 1 van de banen ernaast en daar te zwemmen, waar het dus drukker werd en al druk was.
Komt erop neer dat ik en anderen ons konstant om lui heen hebben moeten zwemmen.
Wat trouwens wel ging was tot hun zwemmen er omheen als nietmand naast ze zwom, rechtsomkeert richting hun en dan weer er omheen, vanwege hun snelheid was dat een redelijke oplossing bleek later
Eigelijk vind ik dat ze in een zwembad dat gewoon moeten regelen:
niet naast elkaar zwemmen, langzaame lui daar, middelmatige daar, snelle daar (eventueel met tussengradaties) en voor de gene die tijdes het zwemmen een hele baan alleen willen hebben een appart bad ofzo
Bejaarden denken altijd dat ze in de snelle baan thuishoren.
De zelfkennis is ver te zoeken.
gewoon langs zwemmen, en dan als je er net voorbij bent een schop geven.. "sorry had het niet door"
Ben er gewoon onder door gezwommen, moet je ook proberen
Of keihard borstkrauwelend, veel waterspetterend langs ze gaan sjezen zodat je water in hun ogen en mond krijgen en ze half verdrinken
ik hoop niet dat die vaker daar gaan zijn anders ga ik in het vervolg maar proberen onder ze door te zwemmen ofzo
Zoals een vriend van me al zei:
Langzame dames met overgewicht moesten ze extra belasten.
Vooral in het zwembad en letterlijk
zelfs op dagen dat het baantjes-bad gewoon als recreatiebad gebruikt
wordt (baantjes trekken kan officieel slechts op bepaalde dagen in
de week bij dat bad) zijn er veel mensen die dan toch gewoon baantjes
gaan trekken terwijl wij en vele anderen er met de drijfmatten en andere
speel-stuff doorheen stoeien en dan ook nog op ONS gaan zeuren dat
we steeds in de weg zitten met onze speel-en-toei-zooi. nokken man!!
Nog erger is kramp in je kuiten krijgen wanneer je aan het zwemmen bent.
quote:JA!!!! goed iedee ik vreet voordat ik ga zwemmen eerst 4 borden bruine bonen met spek, dat zal ze leren
Op maandag 9 februari 2004 16:19 schreef Dophertje het volgende:
Koop een harpoen, of duik er onder door en laat dan het water "bubbelen"*oeps* sorry
quote:vlinderslag
Op dinsdag 10 februari 2004 02:41 schreef Steijn het volgende:
Gewoon hard spetterend, de borstcrawl doent, voorbij zwemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |