abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:48:48 #1
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16026274
Vandaag ben ik, zoals ik wel vaker doe, gaan zwemmen (baantjes trekken)
Normaal gaat dat gewoon goed tot vandaag:

het begon zo:

Vandaag vonden 1 'breedgebouwde' vrouw (om het maar politiek correct te houden ) met kind het nodig om ff zomaar middenin onze baan te springen, de baan voor mij en medezwemmers effectief te blokeren, waarna ze na ff gedobbert te hebben (ik was toen al om ze heen) ook eindelijk begonnen te zwemmen, wel tempo 0,001 km/pu maar goed....

Das klaagding1

Volgende:
2 andere 'breedgebouwde' dames, die wel fatsoenlijk waren 'ingestapt'
waren naast elkaar met tempo 0,0001km/pu aant zwemmen effectief de hele baan aant blokkeeren voor zowat iedereen.
Naast elkaar zwemmend de laatste geruchten uitwisselend en dan langzaam zwemmen

Ga dan in het kinderbad ofzo, dat noem je toch geen baantjes trekken meer..

Uiteindelijk ben ik met mede zwemmers gedwongen geweest te verhuizen naar 1 van de banen ernaast en daar te zwemmen, waar het dus drukker werd en al druk was.
Komt erop neer dat ik en anderen ons konstant om lui heen hebben moeten zwemmen.

Wat trouwens wel ging was tot hun zwemmen er omheen als nietmand naast ze zwom, rechtsomkeert richting hun en dan weer er omheen, vanwege hun snelheid was dat een redelijke oplossing bleek later

Eigelijk vind ik dat ze in een zwembad dat gewoon moeten regelen:
niet naast elkaar zwemmen, langzaame lui daar, middelmatige daar, snelle daar (eventueel met tussengradaties) en voor de gene die tijdes het zwemmen een hele baan alleen willen hebben een appart bad ofzo

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
pi_16026375
Dat is dus ook de reden dat ik niet meer ga baantjes zwemmen.

Bejaarden denken altijd dat ze in de snelle baan thuishoren.
De zelfkennis is ver te zoeken.

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_16026434
heh, ik wou net weer wat vaker gaan zwemmen...

gewoon langs zwemmen, en dan als je er net voorbij bent een schop geven.. "sorry had het niet door"

pi_16026482
Eens met waterpolo gehad (toen nog junioren) dat tegenstandster (gebeurde niet vaak, maar af en toe zat er een meisje tussen) met forse afmetingen op me af kwam...

Ben er gewoon onder door gezwommen, moet je ook proberen

woensdag 7 januari 2004 @ 00:58:14 #5
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16026502
Das een idee

Of keihard borstkrauwelend, veel waterspetterend langs ze gaan sjezen zodat je water in hun ogen en mond krijgen en ze half verdrinken

ik hoop niet dat die vaker daar gaan zijn anders ga ik in het vervolg maar proberen onder ze door te zwemmen ofzo

there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:21:59 #7
39128 S_
Shame on you
pi_16030968
Ik herken dat probleem helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door S_ op 07-01-2004 10:27]

zaterdag 10 januari 2004 @ 03:21:37 #8
44000 Boiler
Este nix pax Christe nix
pi_16121609
Gewoon onderdoor zwemmen lijkt me de beste oplossing, maar dan wel niet perongeluk naar boven kijken. De met de zwembeweging van de betreffende zeekoe meewabbelende vetrollen zijn geen prettige aanblik.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 03:24:57 #9
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16121636
Precies en ik dacht dat walvissen alleen in de noordzee leefden

Zoals een vriend van me al zei:
Langzame dames met overgewicht moesten ze extra belasten.
Vooral in het zwembad en letterlijk

pi_16258368
ik haat baantjeszwemmers.

zelfs op dagen dat het baantjes-bad gewoon als recreatiebad gebruikt
wordt (baantjes trekken kan officieel slechts op bepaalde dagen in
de week bij dat bad) zijn er veel mensen die dan toch gewoon baantjes
gaan trekken terwijl wij en vele anderen er met de drijfmatten en andere
speel-stuff doorheen stoeien en dan ook nog op ONS gaan zeuren dat
we steeds in de weg zitten met onze speel-en-toei-zooi. nokken man!!

woensdag 14 januari 2004 @ 17:39:30 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16258727
Ik haat zwemmen...om bovenstaande redenen...

Nog erger is kramp in je kuiten krijgen wanneer je aan het zwemmen bent.

A.M.A.B
pi_17030039
ik dacht dat ik de enige was met dit probleem........
maar niet dus
die stomme oudjes weten ook nog niet wat aan de kant gaan betekend.
Maja ik kan natuurlijk er wel voor zorgen dat ze aardig wat tegenstroming krijgen als ik ze voorbij zwem
pi_17030058
Bouw dan je eigen zembad in de achtertuin
Hamelen is die kant op
pi_17030070
zwemtopic
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_17031009
Koop een harpoen, of duik er onder door en laat dan het water "bubbelen" *oeps* sorry
  dinsdag 10 februari 2004 @ 02:37:23 #16
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_17048540
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:19 schreef Dophertje het volgende:
Koop een harpoen, of duik er onder door en laat dan het water "bubbelen" *oeps* sorry
JA!!!! goed iedee ik vreet voordat ik ga zwemmen eerst 4 borden bruine bonen met spek, dat zal ze leren
pi_17048564
Gewoon hard spetterend, de borstcrawl doent, voorbij zwemmen.
  Spellchecker dinsdag 10 februari 2004 @ 03:42:39 #18
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_17048940
oei... zwemmen... da's lang geleden bij mij
Tevens -purist.
pi_17057512
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 02:41 schreef Steijn het volgende:
Gewoon hard spetterend, de borstcrawl doent, voorbij zwemmen.
vlinderslag
pi_17089774
Is idd een groot probleem, van die drijvende societeiten in het bad, die heel langzaam zwemmen. Zijn trouwens niet allen oudere vrouwen, had net een drietal twintigers die heel traag zwommen voor me. En maar kleppen!! Ga dan gewoon naar een kroeg, als je bij wilt kletsen!!!
geniet nooit met mate
  woensdag 11 februari 2004 @ 15:40:00 #21
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_17089891
Ik duik er meestal gewoon onderdoor. Is nog goed voor je ook !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_17089958
Bejaarden zwemmen meestal tussen 10 en 14 uur. Een mooie tijd om dan niet naar het zwembad te gaan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17100008
zwemmen
ik ga niet in water liggen waarin honderden mensen van allerlei lichaamsvochten hebben laten lekken
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_40440753
Bwah ik zwem elke dag en als je je effectief ontsmet na het zwemmen is er niks aan de hand hoor.
Ik heb soms ook wel eens iets van 'hey hey niet in mijn snelle baan he' maar dat kan je zo oplossen. beetje harder trappen met die voeten en de bejaarden zijn zo weg'..meetsal als het niet druk is dan doe ik dat niet..en gebruik ik amper mijn voeten dan hebben ze der ook geen last van... ik ben geen tiran hoor ;-) mja dan heb je nog de 'wannabee zwemmers' ... daar maak ik dan een sport van om die effie te plagen ;-).. achter gaan zwemmen en dan soms is een tikje op die voetjes ... dan doen ze zooooooo hun best om je voor te blijven... want nog niet eentje is gelukt... en na een baantje of 10 aan half mijn normaal tempo zijn ze stikkapot ... en hangen ze nog effie na te hijgen ;-) ... zo heb je snel het baantje voor je zelf... nee ik ben steeds beleefd in het zwembad, begrijp me niet verkeerd he :-) maar .... soms plaag ik ze wel eens graag ;-) zeker van die macho's van 'zie mij zie mij, ik ben fantastisch!!' die gaan er meestal wel aan ;-) hehehe...zwem nu bijna 1.5 jaar elke dag ;-) en ze kennen me onderhand wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')