24 Januari staan ze in the Ekko in Utrecht, en daar zullen ze hun CD presenteren! (met the Yearlings op 't voorprogramma overigens).
Meer info (en tevens MP3's voor een impressie) vind je op de (pasvernieuwde) website
Maar dé hype van Utrecht wordt dit jaar natuurlijk The Gasoline Brothers.
De Oor lust er idd ook wel pap van, al heb ik altijd 'n beetje 't idee dat ze daar meer waarde hechten aan de schrijfwijze van de recensie dan aan de band in kwestie.
Helaas geen kaartjes meer te krijgen....
Ik ken de leden allemaal persoonlijk en heb met enkele al diverse malen (voor het grote Sandusky-avontuur) mogen spelen. De teksten van Luc zijn geweldig.
Bob, Luc, Wouter, Matthijs en Guido; ik hoop dat Buzz jullie weer een treetje hoger kan brengen in de muziek-scene!
Succes!
quote:Kijk es aan, tomtommers in de club?
Op dinsdag 27 januari 2004 13:32 schreef Rooligan het volgende:
Geweldige band!Ik ken de leden allemaal persoonlijk en heb met enkele al diverse malen (voor het grote Sandusky-avontuur) mogen spelen. De teksten van Luc zijn geweldig.
Bob, Luc, Wouter, Matthijs en Guido; ik hoop dat Buzz jullie weer een treetje hoger kan brengen in de muziek-scene!
Succes!
quote:gedaan. dat honky tonk had voor mij niet gehoeven. doe mij maar cowpunk en hellevuur.
Op maandag 26 januari 2004 09:48 schreef desintbestaat het volgende:
lekkere plaat dat sandusky, ga deze week er nog een recensie over schrijven
quote:Ja hoor alleen de laatste tijd veeeeeeel te weinig; wordt te oud voor het gangbare publiek
Op vrijdag 30 januari 2004 13:11 schreef webfreak het volgende:Kijk es aan, tomtommers in de club?
Maar meer ook van de JWG enzo (zie sig)
quote:Meer tomtom/sjor meldt zich!
Op vrijdag 30 januari 2004 13:11 schreef webfreak het volgende:[..]
Kijk es aan, tomtommers in de club?
Ben ook zeer dol op Sandusky, heb ze al ontelbare malen gezien! Geweldige podiumuitstraling.... Geweldige muziek!
maar eigenlijk mag ik niks zeggen want ik ken ze persoonlijk
quote:Zeker doen! Is een echte aanraer. Ze willen alleen nog wel eens verzanden in eindeloos gejam... Maar verder, het blijft zelfs na zeer veel geziene optredens fantastisch om naar te kijken!
Op maandag 2 februari 2004 15:06 schreef desintbestaat het volgende:
Volgens mij moet ik de heren dan maar eens snel live gaan zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |