abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16024114
De hoogste tijd voor een topic over deze alt.country/bluesrock band!
22 Januari komen ze namelijk met hun gelijknamige debuutalbum!
Ik ken Sandusky al een behoorlijke tijd (komen uit de omgeving) en heb ze dan ook al verschillende keren gezien, maar binnenkort is het dus ook aan de rest van Nederland om te genieten van deze topband.

24 Januari staan ze in the Ekko in Utrecht, en daar zullen ze hun CD presenteren! (met the Yearlings op 't voorprogramma overigens).
Meer info (en tevens MP3's voor een impressie) vind je op de (pasvernieuwde) website

pi_16041213
*kuch*

Niemand enthousiast nog?

pi_16046523
Leuke band natuurlijk!

Maar dé hype van Utrecht wordt dit jaar natuurlijk The Gasoline Brothers.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16405462
Ik zal er zijn!
pi_16405952
Gave band is dat ja, zeker. Ik heb ze vorig jaar gezien in het voorprogramma van Drive By Truckers in hedon-zwolle en ik moet zeggen dat ze niet onder deden voor de mannen uit de states
pi_16570348
Debuutplaat kreeg een lovende recensie in OOR.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16583884
Zo, gisteravond bij de CD-presentatie in Utrecht geweest, en 't was weer een erg machtig optreden.
En natuurlijk de CD gekocht! Klinkt errug goed.

De Oor lust er idd ook wel pap van, al heb ik altijd 'n beetje 't idee dat ze daar meer waarde hechten aan de schrijfwijze van de recensie dan aan de band in kwestie.

pi_16588407
Het optreden in Ekko was inderdaad super. Eerste keer dat ik ze zag, en ze rocken erg lekker.... Fantastische liveband is het, maar de cd doet het ook goed!
pi_16588487
lekkere plaat dat sandusky, ga deze week er nog een recensie over schrijven
pi_16623841
Morgenavond op 3voor12.vpro.nl en 3FM speelt Sandusky. Waarschijnlijk in het laatste uur (tussen 0.00 en 1.00 dus)

Helaas geen kaartjes meer te krijgen....

pi_16624055
Geweldige band!

Ik ken de leden allemaal persoonlijk en heb met enkele al diverse malen (voor het grote Sandusky-avontuur) mogen spelen. De teksten van Luc zijn geweldig.

Bob, Luc, Wouter, Matthijs en Guido; ik hoop dat Buzz jullie weer een treetje hoger kan brengen in de muziek-scene!
Succes!

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_16713216
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:32 schreef Rooligan het volgende:
Geweldige band!

Ik ken de leden allemaal persoonlijk en heb met enkele al diverse malen (voor het grote Sandusky-avontuur) mogen spelen. De teksten van Luc zijn geweldig.

Bob, Luc, Wouter, Matthijs en Guido; ik hoop dat Buzz jullie weer een treetje hoger kan brengen in de muziek-scene!
Succes!

Kijk es aan, tomtommers in de club?
pi_16715563
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:48 schreef desintbestaat het volgende:
lekkere plaat dat sandusky, ga deze week er nog een recensie over schrijven
gedaan. dat honky tonk had voor mij niet gehoeven. doe mij maar cowpunk en hellevuur.
pi_16718097
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:11 schreef webfreak het volgende:

Ja hoor alleen de laatste tijd veeeeeeel te weinig; wordt te oud voor het gangbare publiek

Maar meer ook van de JWG enzo (zie sig)

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_16719185
Concert (inclusief interview) van woensdag is na te luisteren op http://3VOOR12.vpro.nl/16287104
pi_16814522
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:11 schreef webfreak het volgende:

[..]

Meer tomtom/sjor meldt zich!

Ben ook zeer dol op Sandusky, heb ze al ontelbare malen gezien! Geweldige podiumuitstraling.... Geweldige muziek!

maar eigenlijk mag ik niks zeggen want ik ken ze persoonlijk

pi_16816186
Volgens mij moet ik de heren dan maar eens snel live gaan zien
pi_16817803
quote:
Op maandag 2 februari 2004 15:06 schreef desintbestaat het volgende:
Volgens mij moet ik de heren dan maar eens snel live gaan zien
Zeker doen! Is een echte aanraer. Ze willen alleen nog wel eens verzanden in eindeloos gejam... Maar verder, het blijft zelfs na zeer veel geziene optredens fantastisch om naar te kijken!
pi_17101138
CD ook eindelijk maar even aangeschaft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')