quote:Wat hebben die twee dingen met elkaar te maken?
Op donderdag 8 januari 2004 23:02 schreef Basic het volgende:
ik denk ook dat Aafke erg ziek gaat worden om Carlo de verkeerde dossier in het postvakje heeft gedaan...
quote:aafke is toch onderzocht door Renee...en dat Carlo dislectich is en de verkeerde dossiers in de postvakjes doet....denk ik hoor..maargoed afwachten maar weer he
Op donderdag 8 januari 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wat hebben die twee dingen met elkaar te maken?
quote:Wacht ff ... nou begrijp ik het. Jij vermoedt dat Carlo de verkeerde gegevens in Renée's envelop heeft gestopt, toen hij haar post doorlas?
Op donderdag 8 januari 2004 23:18 schreef Basic het volgende:[..]
aafke is toch onderzocht door Renee...en dat Carlo dislectich is en de verkeerde dossiers in de postvakjes doet....denk ik hoor..maargoed afwachten maar weer he
quote:Juist
Op vrijdag 9 januari 2004 01:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wacht ff ... nou begrijp ik het. Jij vermoedt dat Carlo de verkeerde gegevens in Renée's envelop heeft gestopt, toen hij haar post doorlas?
quote:ja ik ook al... ik dacht: "He? foutje?"
Op vrijdag 9 januari 2004 08:42 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het wel een goeie van Bram en Ellen dat ze net deden alsof ze nog niet wisten dat het een meisje was. Ik dacht echt van He, maar Bram zei toch "gefeliciteerd met je dochter"Ik was er zelf ook ingestonken
quote:ik denk dat ze Renee gaat heten
Op vrijdag 9 januari 2004 16:19 schreef Daaniejelluh het volgende:
Een ONM-baby'tje...!!
Hoe heet ze trouwens??
quote:Des te meer van vrouwelijken Dus ze had het toch wel moeten zien.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:56 schreef Viking84 het volgende:[..]
(foutje van Renee dus --> geen wonder, ze heeft geen verstand van mannelijke geslachtsdelen
)
quote:Misschien noemen ze het kind Karin, naar de moeder vab Bram, hahahahahaha!?
Op vrijdag 9 januari 2004 17:56 schreef Viking84 het volgende:ik denk dat ze Renee gaat heten
quote:dit is er gebeurd:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:10 schreef _wie het volgende:
wat is er allemaal gebeurt? heb het gemist...
Niels wil Claire niet mee hebben naar India en heeft verklapt dat Claire die andere baan ook kan vergeten.
Baby heeft een naam: Doris... En Bram zei eerst dat hij haar als 'Britney' had aangegeven bij de burgerlijke staat (Ellen trok al wit weg ).
Ariël kreeg bezoek van een agente die haar vertelde dat de zaak tegen haar verkrachter waarschijnlijk geseponeerd zal worden, omdat getuigen haar en die vent plezier hebben zien maken en omdat die vent het ontkent.
En Lisette kan haar liefde voor Duuk steeds moeilijker verbergen
quote:ik vind 't een leuke naam!!
Op vrijdag 9 januari 2004 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ze heet Doris... omg
en opmerking van JP was ook leuk
quote:Dat was ook het eerste wat ik dacht toen Carlo het dossier las, maar op de uitslag zelf stond duidelijk 'A. Reitsema'. Als Carlo die in de verkeerde envelop had gedaan zou Renée deze nooit ontvangen hebben. Carlo kan dus niks verweten worden, hoogstens dat hij de post met vertraging heeft rondgebracht.
Op donderdag 8 januari 2004 23:18 schreef Basic het volgende:aafke is toch onderzocht door Renee...en dat Carlo dislectich is en de verkeerde dossiers in de postvakjes doet....denk ik hoor..maargoed afwachten maar weer he
Baby Doris is geboren op 8 januari, te AMSTERDAM. Ulft lijkt dus definitief afgeschreven te zijn.
quote:dus wel --> Doris Day
Op vrijdag 9 januari 2004 21:44 schreef Vaatdoek het volgende:
Doris is toch geen naam voor een meisje*ril*
quote:Er zitten twee motten, in m'n ouwe jas
Op vrijdag 9 januari 2004 21:44 schreef Vaatdoek het volgende:
Doris is toch geen naam voor een meisje*ril*
quote:Korte vooruiblik: (of een foute post, zoals Brabbelebetje21 het noemt?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hèhèh! Niels maakte bekend dat hij in Brussel een vrouw heeft.
Maandag 12 januari
Tara laat doorschemeren hoe ze aan haar startkapitaal is gekomen. Als Joost hier lucht van krijgt, besluit hij voor rechtvaardigheid te strijden. Niels laat Claire weten dat de gewilde functie in het Beatrix ziekenhuis niet vervuld gaat worden door Renee of Claire. Claire is ontgoocheld. Ze gaat uitleg vragen aan Frida maar zij geeft Claire andere adviezen. Ellen en Bram vieren de geboorte van hun dochtertje, maar of de champagne zal knallen?
Dinsdag 13 januari
Niels ziet het niet zitten om samen met Claire naar India te vertrekken voor het ontwikkelingsproject. Hij overweegt om het project af te blazen. Renee vraagt Bettina om een gesprek aan te knopen met Arthur nu haar contract bijna afloopt. Ariel heeft het zwaar nu er geen proces tegen haar verkrachter komt. De poster voor het feest van Tara wordt door fotograaf Joost verzorgd. Deze poster moet wel heel bijzonder zijn aangezien hij er 2500 Euro voor vraagt.
Woensdag 14 januari
Ariel is vastberaden over de moeilijke beslissing die ze heeft genomen. JP heeft zijn bedenkingen bij het standvastige besluit van Ariel totdat hij achter de waarheid komt. Lisette bekijkt samen met Duuk de reacties die ze hebben gekregen op haar contactadvertentie. Eigenlijk heeft Lisette haar prins al gevonden, maar dat durft ze Duuk niet te vertellen. Voor Kyra is er een spannend moment aangebroken. Ze heeft haar mondelinge tentamen neurologie en Hugo is erbij aanwezig.
Donderdag 15 januari
Zo verlegen als Lisette is op het amoreuze pad, zo brutaal vraagt Arthur Ingrid mee uit. Het mondelinge tentamen van Kyra pakt, dankzij Hugo, anders uit dan verwacht. Niels en Claire zijn klaar voor vertrek naar India, maar de onderlinge ergernis blijft. Bettina heeft als enige geen memo gekregen voor de onverwachte bijeenkomst over opleidingsbudgetten. Ze twijfelt of Arthur haar tegenwerkt of dat Carlo opzettelijk de post niet heeft bezorgd.
Vrijdag 16 januari
Claire en Niels belanden in een verschrikkelijke ruzie op een zeer ongelukkig moment. De gevolgen zijn desastreus. Daan heeft iedereen uitgenodigd naar de opening van zijn strandtent in Kroatië te komen, maar Kyra heeft haar twijfels over het plan. JP hoort dat Carlo's werkzaamheden in het ziekenhuis niet vlekkeloos zijn verlopen. Carlo schaamt zich voor zijn functie-degradatie, maar gelukkig is Aafke er om hem te steunen.
quote:daar zal die lunatic babe wel wat mee te maken gaan hebben denk ik zo.
Op zaterdag 10 januari 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire en Niels belanden in een verschrikkelijke ruzie op een zeer ongelukkig moment. De gevolgen zijn desastreus.
quote:Of Frida komt tijdens die ruzie binnen......
Op zaterdag 10 januari 2004 18:55 schreef Wup het volgende:[..]
daar zal die lunatic babe wel wat mee te maken gaan hebben denk ik zo.
DAT MAG NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |