quote:Nog net niet, nee.
Op donderdag 8 januari 2004 18:15 schreef soapie het volgende:[..]
Ik ben nog niet helemaal achterlijk hoor!!!!!
Vanavond is het dan zover. Het kindje van Brellen.
quote:Kleuter!!!!
Op donderdag 8 januari 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:Nog net niet, nee.
ben nog een newbie haha hier op Fok
quote:Heb ik, maar krijg je niet! Hahahahahaha! ... Eeeehh Wacht ff ... je bent een vrouw, dan maak je nog een kans, hahahahahaha!
Op donderdag 8 januari 2004 18:22 schreef soapie het volgende:
leuter!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 08-01-2004 18:33]
quote:Welkom tussen de debielen van ONM! De soapverslaafden (die toch ongewassen kunnen zijn) .
Op donderdag 8 januari 2004 18:25 schreef Basic het volgende:
Hier nog een ONM fan hehe...volg het al vanaf het beginff bijlezen en dan zal ik zeker vaker terug komen op dit topic...
quote:Welkom Basic!!!!!
Op donderdag 8 januari 2004 18:25 schreef Basic het volgende:
Hier nog een ONM fan hehe...volg het al vanaf het beginff bijlezen en dan zal ik zeker vaker terug komen op dit topic...
quote:Thnxx
Op donderdag 8 januari 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Welkom tussen de debielen van ONM! De soapverslaafden (die toch ongewassen kunnen zijn) .
quote:Thnxxxx
Op donderdag 8 januari 2004 18:31 schreef soapie het volgende:[..]
Welkom Basic!!!!!
quote:idd rap ja.
Op donderdag 8 januari 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat het nu mis tussen Lizzy en Joost? Da's wel erg rap.
en morgen wil ik zien wat Renee en Frida gaan doen
quote:Frida is wel een pittige tante :p enuhh ik denk niet dat het nog mis zal gaan tussen Lissy en joost en damn wat is ze perfect die lissy !!
Op donderdag 8 januari 2004 20:05 schreef Viking84 het volgende:[..]
idd rap ja.
en morgen wil ik zien wat Renee en Frida gaan doen
quote:ja Frida is geil... die zou ik niet laten lopen
Op donderdag 8 januari 2004 20:10 schreef Basic het volgende:[..]
Frida is wel een pittige tante :p enuhh ik denk niet dat het nog mis zal gaan tussen Lissy en joost en damn wat is ze perfect die lissy !!
quote:Vond Lizzy er vandaag niet uitzien in dat oma-jasje!!!!! En zag ik het nou goed, heeft ze d'r haar donkerder geverfd?????
Op donderdag 8 januari 2004 20:10 schreef Basic het volgende:ik denk niet dat het nog mis zal gaan tussen Lissy en joost en damn wat is ze perfect die lissy !!
quote:Ja en ze heeft een kuiltje in haar kin.
Op donderdag 8 januari 2004 20:19 schreef soapie het volgende:[..]
Vond Lizzy er vandaag niet uitzien in dat oma-jasje!!!!! En zag ik het nou goed, heeft ze d'r haar donkerder geverfd?????
quote:Dat vind ik ook niet zo geslaagd... als ik Amsterdam wil zien ga ik wel Baantjer kijken!
Op donderdag 8 januari 2004 20:19 schreef ien_ter_net het volgende:
Aaah wat is dit voorn gelul dat we steeds beelden van A'dam te zien krijgen?
quote:Ja ik had het geen probleem gevonden als het altijd al zo was..maar ze wonen in fucking Ulft
Op donderdag 8 januari 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:[..]
Dat vind ik ook niet zo geslaagd... als ik Amsterdam wil zien ga ik wel Baantjer kijken!
quote:hier bedoelt ie zichzelf mee hoor, de rest is wel enigszins normaal... weet_ik_veel is ons puberale sexistje met weinig inhoud en flauwe humor..... went vanzelf.....
Op donderdag 8 januari 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welkom tussen de debielen van ONM! De soapverslaafden (die toch ongewassen kunnen zijn) .
quote:Maar IK hoef niet de naam van een fictieve soapfiguur te jatten als ik iets wil zeggen.
Op donderdag 8 januari 2004 21:02 schreef babette21 het volgende:hier bedoelt ie zichzelf mee hoor, de rest is wel enigszins normaal... weet_ik_veel is ons puberale sexistje met weinig inhoud en flauwe humor..... went vanzelf.....
quote:Te jatten? Babette is officieel mijn tweede naam
Op donderdag 8 januari 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar IK hoef niet de naam van een fictieve soapfiguur te jatten als ik iets wil zeggen.
En zeg jij wel eens wat dan? Volgens mij maak jij alleen maar foute cq. lullige opmerkingen?!
quote:Heb je het weer op je heupen?
Op donderdag 8 januari 2004 21:29 schreef babette21 het volgende:[..]
Te jatten? Babette is officieel mijn tweede naam
![]()
En zeg jij wel eens wat dan? Volgens mij maak jij alleen maar foute cq. lullige opmerkingen?!
quote:Ik denk dat Victor weer terug komt watn dat had je ook toen hij naar Parijs ging zag je ook van die beelden..
Op donderdag 8 januari 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:[..]
Dat vind ik ook niet zo geslaagd... als ik Amsterdam wil zien ga ik wel Baantjer kijken!
quote:Dat doet het hem ook ze is erg mooi..vind er leuker dan de andere lissy met alle respect hehe kwam haar trouwens is een keer tegen in de Paradiso. hele leuke spontane meid maar wel erg klein dus erg lastig als je vrij lang bent haha maargoed
Op donderdag 8 januari 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja en ze heeft een kuiltje in haar kin.
quote:Ik denk niet dat we Victor op korte termijn terug gaan zien... maar ik hoop wel dat hij nog ooit terug komt in de serie... Misschien gaan de Couwenbergjes t.z.t. op vakantie naar Parijs en zien ze Victor ergens onder een brug liggen als zwerver met een lange baard (kunnen ze de baard van Rik uit GTST weer eens uit de kast halen)
Op donderdag 8 januari 2004 22:07 schreef Basic het volgende:[..]
Ik denk dat Victor weer terug komt watn dat had je ook toen hij naar Parijs ging zag je ook van die beelden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |