quote:ik begrijp nou waarom Frida steeds maar in dat ziekenhuis rondwandelt, ze wil gewoon een arts aan de haak slaan.......
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Frida laat er ook geen gras over groeien!!!!! Morgen wordt een leuke aflevering met Renee en Frida.....
Arthur was bijzonder vermakelijk
quote:Vrouwen hebben geen "haak"! Hahahahahahaha.
Op woensdag 7 januari 2004 20:37 schreef Wup het volgende:[..]
ik begrijp nou waarom Frida steeds maar in dat ziekenhuis rondwandelt, ze wil gewoon een arts aan de haak slaan.......
quote:Ik dacht eerst nog dat Duuk en LIsette wat zouden krijgen samen!!!!!
Op woensdag 7 januari 2004 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gaat Lisette een grotere rol spelen? Duuk probeert haar al aan een kerel te helpen....
quote:Na Luciel, een mislukte poging bij Ellen en een vergissing met Nikki mag Duukie wel weer eens aan de vrouw. Misschien gaat hij met haar naar een andere stad verhuizen? Hij zou immers uit de serie gaan.
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef soapie het volgende:[..]
Ik dacht eerst nog dat Duuk en LIsette wat zouden krijgen samen!!!!!
quote:ik hoop toch dat het vertrek van 5 acteurs wat spectakel op gaat leveren en niet dat ze zomaar vertrekken naar een andere stad. Dramatische dood, of op de vlucht, mag ook nog.
Op woensdag 7 januari 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Na Luciel, een mislukte poging bij Ellen en een vergissing met Nikki mag Duukie wel weer eens aan de vrouw. Misschien gaat hij met haar naar een andere stad verhuizen? Hij zou immers uit de serie gaan.
quote:Ik voorspel dat Ellen en Bram naar de gevangenis gaan, vanwege de moord op Duuk. In een dronken bui heeft hij de pasgeboren baby van die twee te pletter gereden. Tuur krijg een dodelijke hartaanval als hij met zuster Ingrid Rutte ligt te rollebollen. Dat kon zijn old ticker niet meer aan.
Op woensdag 7 januari 2004 20:58 schreef Wup het volgende:ik hoop toch dat het vertrek van 5 acteurs wat spectakel op gaat leveren en niet dat ze zomaar vertrekken naar een andere stad. Dramatische dood, of op de vlucht, mag ook nog.
Zoiets?
quote:Met "Thriller" van Michael Jackson op de achtergrond?
Op woensdag 7 januari 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
of Serge staat nog even uit zijn graf op om dit klusje te klaren....
De vrouw van Niels gaat, denk ik, ook nog een leuke scène schoppen. Alles ligt nog open en dat haat ik eigenlijk. Ik wil graag weten wat er gebeurt en dan zien hoe het wordt uitgebeeld.
quote:Lisetje gaat 'n contactadvertentie plaatsen, maar volgens mij is/wordt ze verliefd op Duuk!!! (wat ik zo uit de gids kon opmaken)
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef soapie het volgende:Ik dacht eerst nog dat Duuk en LIsette wat zouden krijgen samen!!!!!
en oh ja, Hester ontbrak nog in 't rijtje van Duuk's lovelife
quote:hij leek zelf wel een Tarantino-personage, zoals ie op die bank zat te "swingen": paste met gemak in Resevoir Dogs
Op woensdag 7 januari 2004 20:37 schreef Wup het volgende:
quote:Ja echt zielig voor Lisette
Op donderdag 8 januari 2004 15:48 schreef soapie het volgende:
Lisette gaat een contactadvertente zetten. Maar eigenlijk heeft ze de ware al gevonden. Ze durft het Duuk alleen niet te vertellen......
quote:Duuk is psycholoog, hij zal het dan toch wel merken????
Op donderdag 8 januari 2004 16:04 schreef Markie-Mark het volgende:Ja echt zielig voor Lisette
Wat een rotleven heeft ze altijd, dagelijks uitkafferd worden door Betty en al 10 jaar lang geen leuke vriend, en ze is altijd zo lief
[Dit bericht is gewijzigd door soapie op 08-01-2004 16:29]
Eerder was het toch altijd in Ulft oid?
quote:nee lisette is een irritante bemoeizuchtige trut
Op donderdag 8 januari 2004 16:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ja echt zielig voor Lisette
Wat een rotleven heeft ze altijd, dagelijks uitkafferd worden door Betty en al 10 jaar lang geen leuke vriend, en ze is altijd zo lief
quote:Lisette is cool!!!!!!
Op donderdag 8 januari 2004 16:33 schreef Viking84 het volgende:nee lisette is een irritante bemoeizuchtige trut
quote:Dat kan niet! In ONM maken ze geen verschil tussen een psycholoog en een psychiater, terwijl er absoluut een groot verschil is: wil je psychiater worden, dan moet je eerst arts zijn, want je moet medicatie kunnen voorschrijven, bijvoorbeeld een antidepressivum. Duuk schrijft mediactie voor, dus is hij psychiater.
Op donderdag 8 januari 2004 16:23 schreef soapie het volgende:Duuk is psycholoog,
quote:Je hebt twee plaatsen die Ulft heten, net als Ysselsteijn en IJsselstein.
Op donderdag 8 januari 2004 16:29 schreef du_ke het volgende:
Heb ik het nou goed door en speelt ONM tegenwoordig in Amsterdam?Eerder was het toch altijd in Ulft oid?
quote:Als ik Lisette was zou ik Bettina tegen haar kloten hebben geschopt!
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef soapie het volgende:[..]
Lisette is cool!!!!!!
quote:Misschien draait Lisette nog wel eens door....
Op donderdag 8 januari 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:Als ik Lisette was zou ik Bettina tegen haar kloten hebben geschopt!
quote:Lees eens beter! Bettina tegen de kloten schoppen ... hoe gaat dat?
Op donderdag 8 januari 2004 17:47 schreef soapie het volgende:[..]
Misschien draait Lisette nog wel eens door....
quote:Ik ben nog niet helemaal achterlijk hoor!!!!!
Op donderdag 8 januari 2004 18:08 schreef weet_ik_veel het volgende:Lees eens beter! Bettina tegen de kloten schoppen ... hoe gaat dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |