quote:Dat zat Frida vandaag toch al uit te leggen aan Renee?
Op dinsdag 6 januari 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik verheug me nu al een beetje op de afleveringen van de volgende week: Zowel Claire als Renée gaan het baantje van het IMC niet krijgen.
Ben ik nou de enige die de combinatie Hugo-Kyra echt helemaal niks vind? Het speelt nou al weken en ik kan er maar niet aan wennen. Ik vind haar zo een pubermeisje. En dan die saaie brave Hugo. Dat kan toch niks leuks op gaan leveren.
quote:Hugo is wel lekker
Op woensdag 7 januari 2004 00:36 schreef Wup het volgende:[..]
Dat zat Frida vandaag toch al uit te leggen aan Renee?
Ben ik nou de enige die de combinatie Hugo-Kyra echt helemaal niks vind? Het speelt nou al weken en ik kan er maar niet aan wennen. Ik vind haar zo een pubermeisje. En dan die saaie brave Hugo. Dat kan toch niks leuks op gaan leveren.
Clubs is eigenlijk heel simpel, alleen af en toe nogal irritant omdat t inderdaad vuile geldwolven zijn... maar dat moet je gewoon negeren.
Het makkelijkste is gewoon aanmelden, dan ben je "standaard clupper" en heb je 4 weken gratis toegang (behalve tijdens spitsklok, idd zwaar kut-systeem). Als je 't na die 4 weken wel gezien hebt laat je 't gewoon voor wat 't is, hebbie 't naar je zin daar, dan meldt je je opnieuw aan MET EEN NIEUW EMAILADRES EN NIEUWE NAAM en heb je opnieuw 4 weken gratis toegang... enz enz...
En geloof me, het is idd nogal omslachtig allemaal, maar 't Archief is een paradijs vor de die-hard fan... of niet soms, sven
misschien is Clara een mooi alternatief?!?!?
en Clara is een koeiennaam.
en Renee mag die babyuitzet van Ellen dan wel gaan vergoeden.
quote:Ik wist niet dat Aïsha's dochter Lara heet ...
Op woensdag 7 januari 2004 12:27 schreef babette21 het volgende:
en Lara Amal (of Starrenburg?)...
Ik had gister de video geprogrammeerd en ging toen rustig eten, maar had het fout gedaan en heb nu dus de aflevering gemist
Heeft iemand zin om te vertellen hoe Renee reageerde op Ariels verhaal? Dan kan ik vanavond gewoon verder kijken
Oh, en die vrouw van Niels, dat is natuurlijk niks, hij gaat met Claire op reis spannende dingen doen.
quote:Aha, en laat ik die week nou net wel op band hebben! Als ik me vanmiddag verveel ga ik het uitzoeken
Op woensdag 7 januari 2004 13:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
wist niet dat Aïsha's dochter Lara heet ...
en Clara was maar 'n geintje.... of course!
heb 't gisteren ook niet gezien, dus helaas geen idee hoe reactie van Renée was...
quote:Ariel kreeg een bedenktijd van 5 dagen,en Renee vond dat Ariel profesionele hulp moest gaan zoeken, maar toen liep Ariel boos weg met de mededeling dat ze een afspraak zou maken voor over 5 dagen.
Op woensdag 7 januari 2004 14:10 schreef babette21 het volgende:heb 't gisteren ook niet gezien, dus helaas geen idee hoe reactie van Renée was...
quote:Zo die Frida heeft er zin in
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Frida laat er ook geen gras over groeien!!!!! Morgen wordt een leuke aflevering met Renee en Frida.....
Ik vond het een erg goede aflevering. Ingrid die Arthur meeneemt naar Kill Bill ipv de operette Briljant
quote:Ik stel voor dat Yorin voortaan dubbele afleveringen uitzendt. 22 Minuten (netto speeltijd) is te weinig.
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Frida laat er ook geen gras over groeien!!!!! Morgen wordt een leuke aflevering met Renee en Frida.....
quote:Wat die Ingrid in Arthur ziet begrijp ik niet, ze zal wel een hopeloos huwelijk hebben ofzo.......
Op woensdag 7 januari 2004 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:Ik vond het een erg goede aflevering. Ingrid die Arthur meeneemt naar Kill Bill ipv de operette Briljant
quote:Helemaal mee eens, als het leuk begint te worden is het al weer afgelopen.
Op woensdag 7 januari 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik stel voor dat Yorin voortaan dubbele afleveringen uitzendt. 22 Minuten (netto speeltijd) is te weinig.
quote:Nou ... het einde van deze aflevering vond ik niet zo leuk. Mijn speakers gingen er bijna aan. Wat kan die Ellen schreeuwen.
Op woensdag 7 januari 2004 20:11 schreef soapie het volgende:[..]
Helemaal mee eens, als het leuk begint te worden is het al weer afgelopen.
quote:Toch vind ik Do altijd goed spelen. Ben er niet blij mee dat ze uit de serie gaat!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 7 januari 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:Nou ... het einde van deze aflevering vond ik niet zo leuk. Mijn speakers gingen er bijna aan. Wat kan die Ellen schreeuwen.
quote:Ik zou graag eens willen weten waarom ze uit de serie gaat, want ze heeft meestal toch een aardige verhaallijn.
Op woensdag 7 januari 2004 20:17 schreef soapie het volgende:[..]
Toch vind ik Do altijd goed spelen. Ben er niet blij mee dat ze uit de serie gaat!!!!!!!!!!!!!
quote:Tuur is het fast food van Kill Bill in The States toch wel gewend.
Op woensdag 7 januari 2004 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Zo die Frida heeft er zin in
Ik vond het een erg goede aflevering. Ingrid die Arthur meeneemt naar Kill Bill ipv de operette Briljant
quote:ONM moest spannender, uitdagender worden en beter bij Yorin passen. Daardoor moesten enkele verhaallijnen afgerond worden en zodoende enkele acteurs verdwijnen. Dus wat dat betreft kan ik wel begrijpen dat Bram en Ellen eruit vliegen. De enige waarvan ik het niet kan begrijpen is Arthur, die toch vaak centraal staat in de spannendere verhaallijnen van ONM. Toch blijft het jammer dat Ellen eruit gaat, het is toch een personage wat al zo'n 8/9 jaar in ONM zit.
Op woensdag 7 januari 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik zou graag eens willen weten waarom ze uit de serie gaat, want ze heeft meestal toch een aardige verhaallijn.
quote:Gelukkig heb ik Ellen op 92 tapes staan. Ik vind het ook nog steeds leuk om oude afleveringen met Victor terug te zien. Of een heel oude aflevering met Cor de Zeeuw.
Op woensdag 7 januari 2004 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:ONM moest spannender, uitdagender worden en beter bij Yorin passen. Daardoor moesten enkele verhaallijnen afgerond worden en zodoende enkele acteurs verdwijnen. Dus wat dat betreft kan ik wel begrijpen dat Bram en Ellen eruit vliegen. De enige waarvan ik het niet kan begrijpen is Arthur, die toch vaak centraal staat in de spannendere verhaallijnen van ONM. Toch blijft het jammer dat Ellen eruit gaat, het is toch een personage wat al zo'n 8/9 jaar in ONM zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |