abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16024674
Als je een profiel hebt aangemaakt moet je links wel even op het knopje "aanmelden" klikken he. Dan ben je nl. pas lid.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16024746
nah, ik geef het op, ik sta braaf ingelogd maar ze blijven zeuren om geld. Ik ben niet zo gecharmeerd van die jongens daar. Kan je niet naar een gewone website verhuizen?
pi_16026000
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik verheug me nu al een beetje op de afleveringen van de volgende week: Zowel Claire als Renée gaan het baantje van het IMC niet krijgen.
Dat zat Frida vandaag toch al uit te leggen aan Renee?

Ben ik nou de enige die de combinatie Hugo-Kyra echt helemaal niks vind? Het speelt nou al weken en ik kan er maar niet aan wennen. Ik vind haar zo een pubermeisje. En dan die saaie brave Hugo. Dat kan toch niks leuks op gaan leveren.

pi_16028684
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:36 schreef Wup het volgende:

[..]

Dat zat Frida vandaag toch al uit te leggen aan Renee?

Ben ik nou de enige die de combinatie Hugo-Kyra echt helemaal niks vind? Het speelt nou al weken en ik kan er maar niet aan wennen. Ik vind haar zo een pubermeisje. En dan die saaie brave Hugo. Dat kan toch niks leuks op gaan leveren.

Hugo is wel lekker
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:23:46 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_16033941
zo, had lichte achterstand met lezen, dus eerste ff over dat kind van Ellen (vorig topic): die info komt gewoon uit de gids. Staat bij a.s. maandag: Ellen is blij met haar dochtertje!!

Clubs is eigenlijk heel simpel, alleen af en toe nogal irritant omdat t inderdaad vuile geldwolven zijn... maar dat moet je gewoon negeren.
Het makkelijkste is gewoon aanmelden, dan ben je "standaard clupper" en heb je 4 weken gratis toegang (behalve tijdens spitsklok, idd zwaar kut-systeem). Als je 't na die 4 weken wel gezien hebt laat je 't gewoon voor wat 't is, hebbie 't naar je zin daar, dan meldt je je opnieuw aan MET EEN NIEUW EMAILADRES EN NIEUWE NAAM en heb je opnieuw 4 weken gratis toegang... enz enz...

En geloof me, het is idd nogal omslachtig allemaal, maar 't Archief is een paradijs vor de die-hard fan... of niet soms, sven

woensdag 7 januari 2004 @ 12:27:13 #31
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_16034007
owja en Ellen moet haar dochter géén Lara noemen, daar hebben we er nl al drie van gehad in ONM: Lara Goudsmit, Lara Evenhuis en Lara Amal (of Starrenburg?)...

misschien is Clara een mooi alternatief?!?!?

pi_16036290
asjemenou wat een gedoe met die clubs zeg, kunnen die lui niet normaal doen daar.
maar goed, het is niet anders.

en Clara is een koeiennaam.
en Renee mag die babyuitzet van Ellen dan wel gaan vergoeden.

pi_16036331
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:27 schreef babette21 het volgende:
en Lara Amal (of Starrenburg?)...
Ik wist niet dat Aïsha's dochter Lara heet ...
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  woensdag 7 januari 2004 @ 14:00:35 #34
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_16037050
Zoooo, ik kom ook weer eens langs

Ik had gister de video geprogrammeerd en ging toen rustig eten, maar had het fout gedaan en heb nu dus de aflevering gemist
Heeft iemand zin om te vertellen hoe Renee reageerde op Ariels verhaal? Dan kan ik vanavond gewoon verder kijken

Oh, en die vrouw van Niels, dat is natuurlijk niks, hij gaat met Claire op reis spannende dingen doen.

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 7 januari 2004 @ 14:03:09 #35
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_16037100
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 13:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
wist niet dat Aïsha's dochter Lara heet ...
Aha, en laat ik die week nou net wel op band hebben! Als ik me vanmiddag verveel ga ik het uitzoeken
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 7 januari 2004 @ 14:10:59 #36
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_16037324
het wordt in één van die eerste scenes van Aïsha en Bettina gezegd, dat vraagt Betsie zoiets van "heb je Lara niet meegenomen?!"

en Clara was maar 'n geintje.... of course!

heb 't gisteren ook niet gezien, dus helaas geen idee hoe reactie van Renée was...

pi_16046227
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:10 schreef babette21 het volgende:

heb 't gisteren ook niet gezien, dus helaas geen idee hoe reactie van Renée was...

Ariel kreeg een bedenktijd van 5 dagen,en Renee vond dat Ariel profesionele hulp moest gaan zoeken, maar toen liep Ariel boos weg met de mededeling dat ze een afspraak zou maken voor over 5 dagen.
pi_16046447
"Pas je wel op dat je niet tegen een paaltje aanrijdt!?"
pi_16046949
Het timmerwerk van Joost zal 't voor een kersentijd uithouden. Bij de eerste de best wip liggen ze op de grond.
pi_16047243
Frida laat er ook geen gras over groeien!!!!! Morgen wordt een leuke aflevering met Renee en Frida.....
pi_16047389
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Frida laat er ook geen gras over groeien!!!!! Morgen wordt een leuke aflevering met Renee en Frida.....
Zo die Frida heeft er zin in

Ik vond het een erg goede aflevering. Ingrid die Arthur meeneemt naar Kill Bill ipv de operette Briljant

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16047415
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef soapie het volgende:
Ik stel voor dat Yorin voortaan dubbele afleveringen uitzendt. 22 Minuten (netto speeltijd) is te weinig.
pi_16047450
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:

Ik vond het een erg goede aflevering. Ingrid die Arthur meeneemt naar Kill Bill ipv de operette Briljant

Wat die Ingrid in Arthur ziet begrijp ik niet, ze zal wel een hopeloos huwelijk hebben ofzo.......
pi_16047538
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:

Ik stel voor dat Yorin voortaan dubbele afleveringen uitzendt. 22 Minuten (netto speeltijd) is te weinig.

Helemaal mee eens, als het leuk begint te worden is het al weer afgelopen.
pi_16047590
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:11 schreef soapie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, als het leuk begint te worden is het al weer afgelopen.

Nou ... het einde van deze aflevering vond ik niet zo leuk. Mijn speakers gingen er bijna aan. Wat kan die Ellen schreeuwen.
pi_16047753
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:

Nou ... het einde van deze aflevering vond ik niet zo leuk. Mijn speakers gingen er bijna aan. Wat kan die Ellen schreeuwen.

Toch vind ik Do altijd goed spelen. Ben er niet blij mee dat ze uit de serie gaat!!!!!!!!!!!!!
pi_16047779
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:17 schreef soapie het volgende:

[..]

Toch vind ik Do altijd goed spelen. Ben er niet blij mee dat ze uit de serie gaat!!!!!!!!!!!!!

Ik zou graag eens willen weten waarom ze uit de serie gaat, want ze heeft meestal toch een aardige verhaallijn.
pi_16047814
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Zo die Frida heeft er zin in

Tuur is het fast food van Kill Bill in The States toch wel gewend.
pi_16047929
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik zou graag eens willen weten waarom ze uit de serie gaat, want ze heeft meestal toch een aardige verhaallijn.

ONM moest spannender, uitdagender worden en beter bij Yorin passen. Daardoor moesten enkele verhaallijnen afgerond worden en zodoende enkele acteurs verdwijnen. Dus wat dat betreft kan ik wel begrijpen dat Bram en Ellen eruit vliegen. De enige waarvan ik het niet kan begrijpen is Arthur, die toch vaak centraal staat in de spannendere verhaallijnen van ONM. Toch blijft het jammer dat Ellen eruit gaat, het is toch een personage wat al zo'n 8/9 jaar in ONM zit.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16048035
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:

ONM moest spannender, uitdagender worden en beter bij Yorin passen. Daardoor moesten enkele verhaallijnen afgerond worden en zodoende enkele acteurs verdwijnen. Dus wat dat betreft kan ik wel begrijpen dat Bram en Ellen eruit vliegen. De enige waarvan ik het niet kan begrijpen is Arthur, die toch vaak centraal staat in de spannendere verhaallijnen van ONM. Toch blijft het jammer dat Ellen eruit gaat, het is toch een personage wat al zo'n 8/9 jaar in ONM zit.

Gelukkig heb ik Ellen op 92 tapes staan. Ik vind het ook nog steeds leuk om oude afleveringen met Victor terug te zien. Of een heel oude aflevering met Cor de Zeeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')