quote:Straks barst bij een van de karakters de bom en dan ontstaat er een heel grote spannende heisa.... denk ik ....
Op vrijdag 16 januari 2004 10:49 schreef Wup het volgende:
is dat dan hun opvatting van scherper, brutaler en heftiger ?
nou nou, dat belooft wat.......
quote:ja je hebt gelijk hoor, ik doe veel te negatief, sorry.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Straks barst bij een van de karakters de bom en dan ontstaat er een heel grote spannende heisa.... denk ik ....
Ik vermoed dat het bij de dood van een patiënt, volgende week, gaat gebeuren.
Ik vind nog steeds dat er iets niet klopt aan hem...
quote:dat vind ik ook al de hele tijd.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind nog steeds dat er iets niet klopt aan hem...
Ik ben hartstikke nieuw en lees al een tijdje mee!! Gezellig geklets over al die soaps
Dus vanaf vandaag kunnen jullie ook reacties van mij verwachten, want BalLon is ook een soapaddict...
En wat Niels betreft... Een rare gozer en ik weet ook nie zo goed offie te vertrouwen is... Maar ik vind wel dat ie humor heeft!!
quote:Hij is het gewoon zat om steeds met de problemen van zijn vrouw om te gaan. Kan ik ook wel begrijpen, want het lijkt me niet easy.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:58 schreef BalLon het volgende:
En wat Niels betreft... Een rare gozer en ik weet ook nie zo goed offie te vertrouwen is... Maar ik vind wel dat ie humor heeft!!
Maandag 19 januari
De patiënt van Niels en Claire is overleden op de operatietafel. Aan hen de keuze of ze in het operatierapport aan zullen geven dat het hun fout is. Tara houdt Joost verantwoordelijk voor het conflict dat is ontstaan met bekendheid Tatjana. Ook Lizzy vindt Joost verantwoordelijk voor de enorme schadeclaim die Tara boven het hoofd hangt. Ariel komt Floor tegen, het meisje dat ze in de wachtruimte ontmoette toen ze wachtte op haar abortus.
Dinsdag 20 januari
Duuk krijgt vermoeden uit welke hoek de pesterijen komen die Joyce al een week teisteren. Claire heeft het moeilijk om het geheim te bewaren van de overleden patiënt. Ze gaat op zoek naar iemand aan wie ze het geheim kan toevertrouwen. Kim stuurt aan op een verloving met Carlo. Ze vraagt zich of hij wel echt van haar houdt. Kyra ziet er tegenop om in haar eentje naar Kroatië te gaan. Ze krijgt een onverwachte metgezel.
Woensdag 21 januari
Aafke is geschokt door de brutale houding van wethouder Ligthart. Arthur heeft grote plannen met het Beatrix ziekenhuis, maar probeert deze geheim te houden. Hugo vindt dat Arthur het dreigende faillissement van Tara moet proberen te voorkomen. Bram vindt het moeilijk zijn zware baan te combineren met een gelukkig gezinsleven. Floor blijkt naast haar zwangerschap nog een ander groot geheim te hebben.
Donderdag 22 januari
Bettina komt achter het grootse plan van Arthur en confronteert hem hiermee. Claire en Niels worden op het matje geroepen bij de schouwarts. De arts heeft sectie gepleegd op de patiënt die onder hun handen is overleden. Vooral Claire is op van de zenuwen. Kyra en JP vertrekken met de auto naar Kroatië. Beiden vragen zich af hoe ze Daan zullen aantreffen.
Vrijdag 23 januari
JP en Kyra worden groots onthaald in Kroatië waar Daan zijn eigen zaak is begonnen. Joost komt niet meer bij als hij ziet dat Carlo zich heeft verloofd met Kim. Joyce heeft Tatjana en haar manager een schikkingsvoorstel gedaan inzake de claim van Tara. Ellen probeert Bram zoveel mogelijk te ontlasten, maar het gevolg is dat Bram alleen maar harder gaat werken.
quote:Hoe doe je dat? Voor de buis zotten?
Op vrijdag 16 januari 2004 17:49 schreef Basic het volgende:
ik zot vanavond ook weer lekker voor de buis aan ONM
quote:Lekker lang uit genieten....daarna biertje erbij hoppa en dan naar de studio hoppa zo die je dat
Op vrijdag 16 januari 2004 17:52 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoe doe je dat? Voor de buis zotten?
"Die doos daar heeft alles verknald!"
quote:Wat doe je in de studio? Werk je daar?
Op vrijdag 16 januari 2004 19:30 schreef Basic het volgende:
Lekker lang uit genieten....daarna biertje erbij hoppa en dan naar de studio hoppa zo die je datniet zo moeilijk
quote:Ay! Gave up the ghost!
Op vrijdag 16 januari 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het dodelijke slachtoffer dat nu nog leeft is binnengebracht.
Bettina weer op zo'n lekkere bitcherige toon: "Aha, nog zo'n thuisblijver"
En JP: "Dat is Kees, dat is Kees!"
quote:Het laatste stuk heb ik niet gezien. Ik moet de tape even terugspoelen.....
Op vrijdag 16 januari 2004 20:38 schreef Svensational het volgende:
Het was weer lachen vandaag (behalve die patiënt die doodging)Bettina weer op zo'n lekkere bitcherige toon: "Aha, nog zo'n thuisblijver"
quote:Het is als Tatjana de trap op loopt.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Het laatste stuk heb ik niet gezien. Ik moet de tape even terugspoelen.....
quote:En ze wil Tara aanklagen? Wat een secreet!
Op vrijdag 16 januari 2004 20:52 schreef Svensational het volgende:
Het is als Tatjana de trap op loopt.
quote:Ja, nogal ja. Ze had eerst toestemming gegeven voor de foto's.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ze wil Tara aanklagen? Wat een secreet!
quote:We zien volgende week wel wat er exact in het contract staat.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
Ja, nogal ja. Ze had eerst toestemming gegeven voor de foto's.
quote:yep doe een danceprogramma op de radio
Op vrijdag 16 januari 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wat doe je in de studio? Werk je daar?
quote:Heerlijk die reacties van Bettina she ruled
Op vrijdag 16 januari 2004 20:38 schreef Svensational het volgende:
Het was weer lachen vandaag (behalve die patiënt die doodging)Bettina weer op zo'n lekkere bitcherige toon: "Aha, nog zo'n thuisblijver"
quote:"Daar heb je nog zo'n thuisblijver!"
Op zaterdag 17 januari 2004 20:56 schreef Basic het volgende:
Heerlijk die reacties van Bettina she ruled
Hahahaha..... Bettina moet nooit verdwijnen.
quote:Bettina in de volgende topictitel!
Op zondag 18 januari 2004 14:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Daar heb je nog zo'n thuisblijver!"Hahahaha..... Bettina moet nooit verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |