abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2004 @ 22:40:07 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_16022663
4 zelfs. in 1 staat is het een dubbele executie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_16022683
Stoer, ff ticket boeken, echt wereld nieuws dit
pi_16022711
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
welke texas?
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2004 @ 22:42:27 #5
46149 __Saviour__
pi_16022743
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:45:25 #6
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16022840
Cooper is scheduled for execution on Feb. 10 for murdering four people, including two children, in 1983 after escaping from prison.

The victims were Douglas and Peggy Ryen, their 10-year-old daughter, Jessica, and her 11-year-old friend, Christopher Hughes.

The murders occurred June 4, 1983 in Chino Hills, three days after Cooper, who had been serving time for a burglary conviction, escaped from the California Institution for Men and hid in a house next to the Ryen's home. The victims were killed using a hatchet, knife and ice pick, prosecutors stated. The Ryen's eight-year old son survived, but was brutally stabbed and slashed.

------------------------------------------------------

Kan er nou geen medelijden mee hebben. Opgeruimd staat netjes

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16022880
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:45 schreef Robert_Jensen het volgende:

Kan er nou geen medelijden mee hebben. Opgeruimd staat netjes

dat ben ik met je eens,wat hebben de andere 3 gedaan? kan het zo snel niet vinden
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2004 @ 22:47:14 #8
46149 __Saviour__
pi_16022894
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:46 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens,wat hebben de andere 3 gedaan? kan het zo snel niet vinden

Je kunt op die knipperende stipjes klikken voor meer info
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:50:02 #9
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16022977
Ondanks dat ik fervent voorstander ben van spijkerhard straffen moet me toch iets van het hart:

Het is een naar ding die doodstraf

Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:54:00 #10
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16023108
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ondanks dat ik fervent voorstander ben van spijkerhard straffen moet me toch iets van het hart:

Het is een naar ding die doodstraf

Vind het wel lekker dat die klootzakken geexecuteerd worden.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16023165
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:54 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

onze smaak verschilt...
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:58:42 #12
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16023266
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:54 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Het jammere van de doodstraf is dat het jou maakt tot wat zij zijn. Een persoon die een ander dood maakt zonder dat er noodzaak voor is. Een noodweersituatie ontbreekt bijvoorbeeld. Wanneer zo een dader bij zijn aanhouding een halve aanleiding geeft mag hij wat mij betreft zonder te knipogen worden omgelegd. Nu is hij weerloos, buiten gevecht gesteld, onschadelijk. Levenslang ophokken in een heel nare instelling is een betere optie als ombrengen. Da's een grens die ik nog niet over ben.
Jawohl Herr Kaloin!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:04:42 #13
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16023425
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:58 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Het jammere van de doodstraf is dat het jou maakt tot wat zij zijn. Een persoon die een ander dood maakt zonder dat er noodzaak voor is. Een noodweersituatie ontbreekt bijvoorbeeld. Wanneer zo een dader bij zijn aanhouding een halve aanleiding geeft mag hij wat mij betreft zonder te knipogen worden omgelegd. Nu is hij weerloos, buiten gevecht gesteld, onschadelijk. Levenslang ophokken in een heel nare instelling is een betere optie als ombrengen. Da's een grens die ik nog niet over ben.

Onzin. Het maakt je totaal niet hetzelfde. Een veroordeelde moordenaar die 3 kinderen met messen doodsteekt voor geen enkele reden executeren is totaal wat anders dan het dus doodsteken van 3 onschuldige kinderen.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:05:08 #14
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16023442
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:55 schreef Rahja het volgende:

[..]

onze smaak verschilt...

Ja gelukkig wel
pi_16023658
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:04 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Onzin. Het maakt je totaal niet hetzelfde. Een veroordeelde moordenaar die 3 kinderen met messen doodsteekt voor geen enkele reden executeren is totaal wat anders dan het dus doodsteken van 3 onschuldige kinderen.

tja, oog om oog, tand om tand toch? Lekker Middeleeuws... Gelukkig heeft het zijn effect (de doodstraf) bewezen aangezien er veel minder ernstige misdrijven worden gepleegd in de staten waar die nog geldt...

& gelukkig = het Amerikaanse rechtssysteem zo goed dat ze nooit iemand ten onrechte naar Death Row zullen sturen (laat staan: een neger...), ook al = er gebrek aan bewijs & zijn de getuigen slechtziend.

"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:19:07 #16
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_16023864
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:12 schreef Rahja het volgende:& gelukkig = het Amerikaanse rechtssysteem zo goed dat ze nooit iemand ten onrechte naar Death Row zullen sturen (laat staan: een neger...), ook al = er gebrek aan bewijs & zijn de getuigen slechtziend.
Ik neem aan dat dit sarcastisch is, want het Amerikaanse rechtssysteem staat nou niet bepaald bekend om zijn betrouwbaarheid. En dat is dus een probleem met de doodstraf, er worden ook onschuldige mensen veroordeeld.

Buiten dat worden ter dood veroordeelden ook niet meteen geëxecuteerd. Ze wachten vaak jaren in de dodencel, waarbij er een aantal keer gezegd wordt dat het de volgende dag gaat gebeuren. Onnodig wreed, dat deze persoon waarschijnlijk wreedheden heeft begaan betekent niet dat de staat zich tot hetzelfde niveau moet verlagen.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_16027670
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:12 schreef Rahja het volgende:

[..]

tja, oog om oog, tand om tand toch? Lekker Middeleeuws... Gelukkig heeft het zijn effect (de doodstraf) bewezen aangezien er veel minder ernstige misdrijven worden gepleegd in de staten waar die nog geldt...

& gelukkig = het Amerikaanse rechtssysteem zo goed dat ze nooit iemand ten onrechte naar Death Row zullen sturen (laat staan: een neger...), ook al = er gebrek aan bewijs & zijn de getuigen slechtziend.

Er worden met enig eregelmaat mensen uit Death row gehaald omdat ze toch onschuldig bleken te zijn...
Nou heb ik niets principieels tgen de doodstraf maar zo'n baude bewering vraagt om een antwoord.
  woensdag 7 januari 2004 @ 02:09:06 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_16027741
Ik word er een beetje misselijk van geloof ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 7 januari 2004 @ 04:46:35 #19
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_16028504
Ja. En nergens live TV registratie te vinden op de 300 kanalen die ik heb
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 7 januari 2004 @ 07:34:42 #20
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16028749
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:12 schreef Rahja het volgende:

[..]

Och, dan NL waar psychopaten op weekenverlof mogen en nieuwe slachtoffers maken. Nee das veel verhevener ja.
  woensdag 7 januari 2004 @ 07:57:04 #21
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_16028855
Ik ben een principieel tegenstander van de doodstraf.

Dus lekker vind ik het niet.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 januari 2004 @ 08:32:00 #22
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16029100
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 07:57 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een principieel tegenstander van de doodstraf.

Dus lekker vind ik het niet.

V.

Maar jij kan er serieus tegen zijn dat bv de man die ik aanhaalde, die 3 kinderen met messen heeft vermoord voor de lol, geexecuteerd wordt?
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:38:51 #23
136 V.
pi_16031310
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:32 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Maar jij kan er serieus tegen zijn dat bv de man die ik aanhaalde, die 3 kinderen met messen heeft vermoord voor de lol, geexecuteerd wordt?

Ja.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:41:22 #24
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_16031370
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie er nog maar 1 knipperen
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:53:48 #25
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16033253
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja.

V.

Okay.

Ik kan het me moeilijk voorstellen, maar okay.

woensdag 7 januari 2004 @ 12:01:43 #26
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_16033464
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:32 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik ben er ook tegen. Alleen al vanwege het feit dat naast deze klootzakken ook mensen die ONSCHULDIG zijn worden geexcuteerd. En het lijkt mij trouwens veel erger om mijn hele leven lang achter tralies te moeten zitten.
pi_16033500
tja ze zullen het wel verdiend hebben..
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 7 januari 2004 @ 12:05:46 #28
136 V.
pi_16033532
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:53 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Okay.

Ik kan het me moeilijk voorstellen, maar okay.

Dat wil niet zeggen dat ik bewezen daders sympathiek vind of anderszins een warm hart toedraag... ik ben tegen het nemen van levens. Punt.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_16033626
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:05 schreef Verbal het volgende:

ik ben tegen het nemen van levens. Punt.

V.

mee eens zijnde...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')