abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16024141
dit heb ik toen ik klein was weleens gedaan.
Ik kreeg informatie dat een jongen later een 2e saddam zou worden.
Dus hij is helaas heengegaan .

-edit-
*Dit is dus wel een grapje*

[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 06-01-2004 23:38]

pi_16024194
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef yogidrink het volgende:
las em net nog voor de edit en wilde er op reageren

dus dan maar zo:

quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef yogidrink het volgende:
schopje tru mss?
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:33:17 #53
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_16024294
Tjah, misschien heel hard maar ik zou het niet doen. Ook Hitler heeft ervoor gezorgd dat er tegenwoordig een aantal dingen zijn. Ik noem snelwegen en de auto fabrieken. Om nog maar niet over de opgedane kennis te spreken.

Alles heeft goede en slechte dingen van vroeger. Echter bekijk het een klein beetje nuchter en zie in wat voor wereld we nu leven in Nederland. ZO slecht hebben we het niet

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:16:06 #54
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16025527
Ik had 'm aangeraden niet naar Blavatsky, Von Liszt, Von Willigut te luisteren, niet het leger in te gaan, geen vruchteloze pogingen doen tot kunstschilder en vooral niet naar de muziek van Wagner te luisteren.

Zeg, nu we het over muziek hebben: Kunnen we de erfgenamen van Wagner niet aanklagen wegens medeplichtigheid en aanzetten tot WOII? Hitler luisterde immers veel Wagner. Kijk maar naar al die high-school shootings, die daders luisterden ook allemaal naar Marilyn Manson, Rammstein en Judas Priest. Wagner is gewoon een gevaar voor de wereld, aanklagen die zooi!

Of ik zou zijn tong er uitsnijden, kan 'ie tenminste niet meer praten

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_16025769
Hoef ik geen seconde over na te denken.
Ik zou hem meteen, nadat hij zich had voorgesteld, zijn nek omdraaien.

De dood van meer dan 6 miljoen joden heeft hij op zijn geweten..
(en dan hebben we het nog nieteens over de andere bevolkingsgroepen gehad)

pi_16025882
kzou em niet vermoorden... do not mess with time dude
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:30:54 #57
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16025885
ik zou op zn minst wel met hem gaan praten

wat er precies allemaal in dat hoofd omging, lijkt me toch wel interessant

maarja op 7jarige leeftijd was het vast nog een heel normaal kereltje die ernaar uitkeek een beroemd schilder te gaan worden of dat nog niet eens....

Nobody fucks with The Jesus
pi_16026001
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:30 schreef Bolderbast het volgende:
ik zou op zn minst wel met hem gaan praten

wat er precies allemaal in dat hoofd omging, lijkt me toch wel interessant

maarja op 7jarige leeftijd was het vast nog een heel normaal kereltje die ernaar uitkeek een beroemd schilder te gaan worden of dat nog niet eens....

of kevers hield, in kampjes bij elkaar..

en alle andere kevers verbranden met een vergroot glas

woensdag 7 januari 2004 @ 00:38:37 #59
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16026039
Voor mij niet echt een dilemma eigenlijk.
Ik veroordeel geen mensen op dingen die ze niet (en dus ook nog niet) gedaan hebben. Dus ze om die reden vermoorden ben ik al helemaal niet van plan.

Als jij overigens om wat voor reden dan ook, in staat bent terug te keren naar het verleden, zou dit dus kunnen betekenen dat de toekomst niet vast staat. Dit zou weer kunnen betekenen dat deze jonge Hitler later misschien helemaal niet de moordenaar zal woorden die hij uiteindelijk wel is geworden.

Wie weet ontmoette hij namelijk wel een persoon (misschien de liefde van z'n leven), die zonder interventie van een andere tijdreiziger niet was geboren. Een persoon die zo'n invloed op 'm had, dat Hitler hierdoor een heel ander persoon werd. Wie weet was de wereld door toedoen van een van de vele mogelijke tijdreizigers die je in zo'n geval zou kunnen hebben, net zo een tikkeltje anders, dat Hitler niet de Hitler werd, zoals wij 'm kennen...

Krekker is de bom!
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:41:10 #60
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16026091
allemaal wel leuk nmaar dan was oa Wolfenstein niet ontwikkeld omdat er geen idee was om tegen de moffen te vechten.

heel veel spellen waren dan ook niet uitgekomen,

Kijk maar naar Mortyr. een spel waarin je als technoman in de jaren 40 zit en tegen de duitsers vecht. dat gaat ook fout.

ook spellen als MOHAA waren er dan niet. VW bestond dan ook niet en de eerder fenoemde economie.

pi_16026206
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:41 schreef speedfreakssj het volgende:
allemaal wel leuk nmaar dan was oa Wolfenstein niet ontwikkeld omdat er geen idee was om tegen de moffen te vechten.

Kijk maar naar Mortyr. een spel waarin je als technoman in de jaren 40 zit en tegen de duitsers vecht. dat gaat ook fout.

ook spellen als MOHAA waren er dan niet. VW bestond dan ook niet en de eerder fenoemde economie.

Battlefield 1942!
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:46:00 #62
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16026209
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:41 schreef speedfreakssj het volgende:

EN: geen Band of Brothers

dus we zijn het erover eens: Hitler moet blijven leven

Nobody fucks with The Jesus
pi_16026389
hoe erg zo'n oorlog ook was .. een paar mensen minder is helemaal niet erg hoor op deze drukbevolkte wereld ... stel dat al die mensen nog eens 3 kinderen hadden gehad .. waren het er alweer 100.000.000 meer geweest
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_16026415
die hadden ieder ook inmiddels al weer kinderen en waarsch zelfs die al een deel ....
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:59:04 #65
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16026516
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Praag het volgende:
je moet Command & Conquer: Red Alert spelen. Dan krijg je een beetje een idee
ik ben dus niet de enige die daar gelijk aan d8
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_16057735
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zou zeggen dattie veel naar zn oma moest luisteren en mischien maar es et zelfde geloof aan moest nemen
Was dat niet een opa van hem?
Ars longa, vita brevis
pi_16063972
Ik zou hem weghalen bij zijn vader, die misbruikte hem altijd.
Pas op latere leeftijd heeft die hem verlaten en toen was de meeste schade al zover.

En natuurlijk vragen of die Mein Kampf wil signeren , kan altijd wel geld gebruiken.

Of, van jongs af aan zijn vriend zijn , en samen met hem in ww1 de loopgraven in en hem daar helpen toen hij die oorlogswond opliep.
Altijd close bij hem blijven en dan hoofd van de SS worden ofzo

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_16064151
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:28 schreef Antagonist het volgende:
Pas op latere leeftijd heeft die hem verlaten en toen was de meeste schade al zover.

En natuurlijk vragen of die Mein Kampf wil signeren , kan altijd wel geld gebruiken.

Of, van jongs af aan zijn vriend zijn , en samen met hem in ww1 de loopgraven in en hem daar helpen toen hij die oorlogswond opliep.

NSB hoer!
pi_16064163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:56 schreef Metal_drums het volgende:
Ik zou hem niet vermoorden.

reden? : Dan kon ik nu niet geinterreseerd zijn in 2e wereld oorlog

pi_16064218
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:28 schreef Antagonist het volgende:

donderdag 8 januari 2004 @ 12:44:48 #71
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16064337
Ik zou hem vertellen dat hij later Parkinson krijgt.
pi_16064390
Wat Hitler heeft gedaan is vreselijk. Maar zonder hem hadden er zoveel andere dingen (niet) kunnen gebeuren. Wie weet maak je de 2e wereld oorlog aalleen maar erger met zo'n actie, want met of zonder hem was WWII zeker toch gekomen ergens vorige eeuw.
pi_16064479
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:59 schreef motown het volgende:
Aan de andere kant: als ik erin zou kunnen slagen om tientallen miljoenen levens met mijn tijdreizen te redden en de vooruitgang van de mensheid te versnellen door de twee wereldoorlogen niet plaats te laten vinden...
De vooruitgang van de mensheid is juist versneld door twee wereldoorlogen. Denk aan de straalmotor of ruimtereizen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_16064568
Boys from Brasil enzo...

Hitler werd door omstandigheden wie hij was

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_16064673
we zijn mensen we leren van onze fouten jammer genoeg moeten er mensen zijn die fouten maken die echt niet meer goed gemaakt kunnen worden alleen zodat wij er van kunnen leren en vergeet niet toen hitler hier bezig was hadden we ook nog musolini (ik geloof dat je het zo sgrijft) in italië en nog wat gekken in japan.
did you ever took off your clothes and ran backwards through a cornfield?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')