Wetenschapper vindt een manier om de watervoorziening van het dorpje waar AH's ouders wonen zo te bewerken dat vrouwen die ervan drinken permanent onvruchtbaar worden.
quote:dus die wetenschapper is terug in de tijd gereisd?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef Dagonet het volgende:
Making History, Stephen Fry.
ISBN 0-09-946481-0Wetenschapper vindt een manier om de watervoorziening van het dorpje waar AH's ouders wonen zo te bewerken dat vrouwen die ervan drinken permanent onvruchtbaar worden.
Mijn God, wat hebben we met z'n allen toch aangericht in de afgelopen eeuw?
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:15]
Ik zou proberen op hem in te praten dat niet alle Joden slecht zijn
en ik zou hem alvast als tip geven Engeland nooit ongemoeit te laten in geval van oorlog
Alsie beide dan overneemt gaatie geen Joden uitmoorden, maar laatie ze meevechten.
en als dan engeland veroverd dan kunnen de 'geallieerden' niet vanuit engeland een invasie beginnen.
Waardoor de Russen meer tijd hebben om ons te bevrijden.
Wat weer zorgt dat we nu hopelijk 2 supermachten hadden die geen landje pik van alkaar zouden tollereeren waardoor landen niet vanwege grondstoffen aangevallen worden
quote:Probleem is dat met het voorgestelde "what if" scenario ieder mogelijk gevolg pure speculatie zou zijn, omdat totaal niet te voorspellen is hoe de geschiedenis voor de rest zou zijn verlopen: er zijn namelijk nog onnoemelijk veel variabelen, dat kan men onmogelijk verwerken.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:13 schreef Varr het volgende:
Als dat de enige manier het veranderen van die vreselijke toekomst is zou ik hem wel een kopje kleiner maken ja.
Maar als de vraag neerkomt op: zou je iemand op zijn zevende vermoorden als je voorkennis had van het feit dat hij later anders miljoenen mensen zou vermoorden? Hell, yeah! Om toch maar weer Mr. Spock te citeren (omdat het gewoonweg zo toepasselijk is, hier): "The needs of the many outweigh the needs of the few, or the one". Sim-pel.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:24]
quote:ga dan meteen ver terug in de tijd en vermoord de eerste paar mens-achtigen
Op dinsdag 6 januari 2004 22:13 schreef Varr het volgende:
Als dat de enige manier het veranderen van die vreselijke toekomst is zou ik hem wel een kopje kleiner maken ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Madnessy op 06-01-2004 22:26]
Infrastructuur waar je u tegen zegt.
En misschien was de wereld bevolking wel 2 keer zoveel.
De misdaad hoger,meer ziektes,meer industrie en mileu vervuiling.
quote:Nee, hij kon slechts hele kleine pakketjes doorsturen
Op dinsdag 6 januari 2004 22:09 schreef LoveHenk het volgende:[..]
dus die wetenschapper is terug in de tijd gereisd?
Himmler of Goring hadden ook de Fuhrer kunnen worden. Het is maar net wie er genoeg doorzettingsvermogen heeft om door te breken.
Wie weet waren het wel de Joden geweest die ons een kunstje hadden geflikt. Je kan het niet weten. Gebeurd is gebeurd, en de straffen zijn al lang uitgedeeld. Laten we daar ook eens mee stoppen met dat hele holocaust gezeik.
[Dit bericht is gewijzigd door Salv op 06-01-2004 22:51]
quote:Beide voorbeelden die je noemt (auto's en vliegtuigen) zijn voor de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld (zei het wel dat ze tijdens WOII aanzienlijk veel doorontwikkeld zijn, dat zul je wel hebben bedoeld).
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Larry101 het volgende:
En wat dachten we van de techniek? Auto's? Vliegtuigen? En andere dingen die tijdens WOII ontwikkeld zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:52]
Het gebeuren van de 2de wereld-oorlog was onvermijdelijk, was er niet dan wat gebeurt dan was er wel wat anders verschrikkelijks gebeurt.
Er komen momenten dat er ontladen moet worden, de 2de wereld-oorlog is zo'n ontlading geweest.
Hitler was niet meer als een katalisator, zonder de mening en steun van vele en vele mensen had hij geen enkele grond gehad.
Dus als je hitler had gedood was het een kwestie van tijd geweest voordat een volgende gek voeten aan de grond kreeg.
quote:Het komt er wel een beetje op neer ja. Je weet het niet, je kan het niet voorspellen. Een man zegt, de rest volgt. En die man kan overal ter wereld komen.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:47 schreef erodome het volgende:
Ik zou hem niet doden....Het gebeuren van de 2de wereld-oorlog was onvermijdelijk, was er niet dan wat gebeurt dan was er wel wat anders verschrikkelijks gebeurt.
Er komen momenten dat er ontladen moet worden, de 2de wereld-oorlog is zo'n ontlading geweest.
Hitler was niet meer als een katalisator, zonder de mening en steun van vele en vele mensen had hij geen enkele grond gehad.
Dus als je hitler had gedood was het een kwestie van tijd geweest voordat een volgende gek voeten aan de grond kreeg.
quote:Oh dus de radar is die 20 miljoen doden waard!
Op dinsdag 6 januari 2004 21:51 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat denk je dan van alle ontwikkelingen (Bijv radar) welke niet plaats gevonden hadden?
quote:Ja, ik ben hartstikke blauw
Op dinsdag 6 januari 2004 22:50 schreef motown het volgende:
[off-topic]
Hey, erodome, zie ik dat goed? Ze hebben je toch benoemd tot mod in SEX? Ik was nog een van degenen die je voordroegen. Tja, ik ben een tijd niet op het forum actief geweest, hoe lang is je nickje al blauw?
[/off-topic]
Dank dank dank voor het aandragen...
Maar goed, ben mod dus zou het goede voorbeeld moeten geven(uche... ), dus ik hou op met offtopic praten
Beetje dubieus topic, maar wel interessant om over te filosoferen *schopje naar filosofie*.
quote:Radar en zo is tijdens de tweede wereld oorlog ontwikkeld.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:47 schreef motown het volgende:[..]
Beide voorbeelden die je noemt (auto's en vliegtuigen) zijn voor de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld (zei het wel dat ze tijdens WOII aanzienlijk veel doorontwikkeld zijn, dat zul je wel hebben bedoeld).
In de wapenwedloop na de tweede wereld oorlog is nog veel meer ontwikkeld. Neem bijvoorbeeld het militaire netwerk wat door zijn opbouw geschikt was om een atoom aanval te overleven. Ik geloof dat, dat netwerken tegenwoordig internet genoemd wordt.....
Need I say more?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |