abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:06:50 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16021631
Making History, Stephen Fry.
ISBN 0-09-946481-0

Wetenschapper vindt een manier om de watervoorziening van het dorpje waar AH's ouders wonen zo te bewerken dat vrouwen die ervan drinken permanent onvruchtbaar worden.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_16021696
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef Dagonet het volgende:
Making History, Stephen Fry.
ISBN 0-09-946481-0

Wetenschapper vindt een manier om de watervoorziening van het dorpje waar AH's ouders wonen zo te bewerken dat vrouwen die ervan drinken permanent onvruchtbaar worden.

dus die wetenschapper is terug in de tijd gereisd?
pi_16021705
En als ik er nog verder over nadenk gaat die kettingreactie zelf nog verder... Als de Eerste Wereldoorlog zou kunnen zijn voorkomen, dan zou de Tweede Wereldoorlog ook nooit hebben plaats gehad, met als gevolg dat er ook nooit een Israel zou zijn opgericht, zodat de Palestijnen (en het handjevol Joden die al in dat gebied leefden) nu nog altijd in vrede zouden leven!

Mijn God, wat hebben we met z'n allen toch aangericht in de afgelopen eeuw?

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:15]

Ars longa, vita brevis
pi_16021781
Als ik erover nadenk: zijn we nu al wel zoveel beter af? Hier in Europa, Noord-Amerika en het Verre Oosten wellicht voor het grootste deel, maar er gaan nog altijd dagelijks duizenden mensen onnodig dood.
Ars longa, vita brevis
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:12:28 #30
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16021803
De gevolgen zouden misschien nog erger zijn dan wat er nu gebeurt is.

Ik zou proberen op hem in te praten dat niet alle Joden slecht zijn
en ik zou hem alvast als tip geven Engeland nooit ongemoeit te laten in geval van oorlog

Alsie beide dan overneemt gaatie geen Joden uitmoorden, maar laatie ze meevechten.
en als dan engeland veroverd dan kunnen de 'geallieerden' niet vanuit engeland een invasie beginnen.

Waardoor de Russen meer tijd hebben om ons te bevrijden.
Wat weer zorgt dat we nu hopelijk 2 supermachten hadden die geen landje pik van alkaar zouden tollereeren waardoor landen niet vanwege grondstoffen aangevallen worden

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:13:33 #31
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16021837
Als dat de enige manier het veranderen van die vreselijke toekomst is zou ik hem wel een kopje kleiner maken ja.
pi_16021980
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:13 schreef Varr het volgende:
Als dat de enige manier het veranderen van die vreselijke toekomst is zou ik hem wel een kopje kleiner maken ja.
Probleem is dat met het voorgestelde "what if" scenario ieder mogelijk gevolg pure speculatie zou zijn, omdat totaal niet te voorspellen is hoe de geschiedenis voor de rest zou zijn verlopen: er zijn namelijk nog onnoemelijk veel variabelen, dat kan men onmogelijk verwerken.

Maar als de vraag neerkomt op: zou je iemand op zijn zevende vermoorden als je voorkennis had van het feit dat hij later anders miljoenen mensen zou vermoorden? Hell, yeah! Om toch maar weer Mr. Spock te citeren (omdat het gewoonweg zo toepasselijk is, hier): "The needs of the many outweigh the needs of the few, or the one". Sim-pel.

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:24]

Ars longa, vita brevis
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:19:11 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16021991
Hitler niet geboren, maar de tweede wereldoorlog niet gebeurt? Okay, NSDAP was niet aan de macht gekomen, Duitsland had verder gehobbeld als een bankroet land met de heel veel partijen democratie die niets op de rails krijgt. Dan zit daar in het oosten Stalin met een enorm leger en niemand in het westen die er iets tegen in kan leggen. Die brengt het Communisme naar europa en de slachtoffers vallen in de oorlog en bezetting door de Sovjets. IPV de Joden gaan Boeren, kleine zelfstandigen, ondernemers, mensen met geld Schrijvers, Politici, priesters, etc etc etc, naar de Goulags, die Sovjet concentratiekampen.
De Engelsen hadden de oorlog gevoert tegen de Sovjets, maar verloren omdat Stalin geen oostfront had. Mischien was Engeland niet bezet, mischien...
De Amerikanen hadden zich ingemengt na de aanval in Pearl Harbour, maar alleen tegen de japanners, en zuid oost azie overheerst.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16022003
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:13 schreef Varr het volgende:
ga dan meteen ver terug in de tijd en vermoord de eerste paar mens-achtigen
heb je nooit meer oorlog en dat soort gezeik

[Dit bericht is gewijzigd door Madnessy op 06-01-2004 22:26]

De waarheid is hard , gelukkig is de muur nog altijd harder
pi_16022010
Veldmaarschalk

Erwin Johannes Eugen Rommel

pi_16022210
Hij heeft niet alleen slechte dingen gedaan.

Infrastructuur waar je u tegen zegt.
En misschien was de wereld bevolking wel 2 keer zoveel.
De misdaad hoger,meer ziektes,meer industrie en mileu vervuiling.

Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_16022321
ik wou net zeggen, de volkswagen, de autobanen! wat heeft ie meer goeds gedaan?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:31:53 #38
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_16022426
En wat dachten we van de techniek? Auto's? Vliegtuigen? En andere dingen die tijdens WOII ontwikkeld zijn...
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:32:39 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16022445
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:09 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

dus die wetenschapper is terug in de tijd gereisd?

Nee, hij kon slechts hele kleine pakketjes doorsturen
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:43:03 #40
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16022765
Ga eens "back to the future" kijken (alle 3 de delen) Daar wordt uitgelegd dat je de toekomst kan veranderen, maar dit kan nare gevolgen hebben. Dus...niet doen.

Himmler of Goring hadden ook de Fuhrer kunnen worden. Het is maar net wie er genoeg doorzettingsvermogen heeft om door te breken.

Wie weet waren het wel de Joden geweest die ons een kunstje hadden geflikt. Je kan het niet weten. Gebeurd is gebeurd, en de straffen zijn al lang uitgedeeld. Laten we daar ook eens mee stoppen met dat hele holocaust gezeik.

[Dit bericht is gewijzigd door Salv op 06-01-2004 22:51]

anti politiek-correct
pi_16022895
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Larry101 het volgende:
En wat dachten we van de techniek? Auto's? Vliegtuigen? En andere dingen die tijdens WOII ontwikkeld zijn...
Beide voorbeelden die je noemt (auto's en vliegtuigen) zijn voor de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld (zei het wel dat ze tijdens WOII aanzienlijk veel doorontwikkeld zijn, dat zul je wel hebben bedoeld).

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:52]

Ars longa, vita brevis
pi_16022908
Ik zou hem niet doden....

Het gebeuren van de 2de wereld-oorlog was onvermijdelijk, was er niet dan wat gebeurt dan was er wel wat anders verschrikkelijks gebeurt.

Er komen momenten dat er ontladen moet worden, de 2de wereld-oorlog is zo'n ontlading geweest.

Hitler was niet meer als een katalisator, zonder de mening en steun van vele en vele mensen had hij geen enkele grond gehad.

Dus als je hitler had gedood was het een kwestie van tijd geweest voordat een volgende gek voeten aan de grond kreeg.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16022984
[off-topic]
Hey, erodome, zie ik dat goed? Ze hebben je toch benoemd tot mod in SEX? Ik was nog een van degenen die je voordroegen. Tja, ik ben een tijd niet op het forum actief geweest, hoe lang is je nickje al blauw?
[/off-topic]
Ars longa, vita brevis
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:51:47 #44
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16023034
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:47 schreef erodome het volgende:
Ik zou hem niet doden....

Het gebeuren van de 2de wereld-oorlog was onvermijdelijk, was er niet dan wat gebeurt dan was er wel wat anders verschrikkelijks gebeurt.

Er komen momenten dat er ontladen moet worden, de 2de wereld-oorlog is zo'n ontlading geweest.

Hitler was niet meer als een katalisator, zonder de mening en steun van vele en vele mensen had hij geen enkele grond gehad.

Dus als je hitler had gedood was het een kwestie van tijd geweest voordat een volgende gek voeten aan de grond kreeg.

Het komt er wel een beetje op neer ja. Je weet het niet, je kan het niet voorspellen. Een man zegt, de rest volgt. En die man kan overal ter wereld komen.
anti politiek-correct
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:53:33 #45
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16023095
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:51 schreef Martijn_77 het volgende:

En wat denk je dan van alle ontwikkelingen (Bijv radar) welke niet plaats gevonden hadden?

Oh dus de radar is die 20 miljoen doden waard!
pi_16023342
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:50 schreef motown het volgende:
[off-topic]
Hey, erodome, zie ik dat goed? Ze hebben je toch benoemd tot mod in SEX? Ik was nog een van degenen die je voordroegen. Tja, ik ben een tijd niet op het forum actief geweest, hoe lang is je nickje al blauw?
[/off-topic]
Ja, ik ben hartstikke blauw
Nu sinds 5 november sexmod en sinds 31 dec ook f&f mod, wat wil een erodome nog meer in het leven!!!!

Dank dank dank voor het aandragen...

Maar goed, ben mod dus zou het goede voorbeeld moeten geven(uche... ), dus ik hou op met offtopic praten

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:06:20 #47
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_16023482
ontopic: Ik zou 'm niet kunnen vermoorden, ondanks de gevolgen die het hebben als hij groot wordt, en de wereld's meest gevreesde aardsvijand van de alliantie wordt. Met dat in je achterhoofd, en ook de situatie waarin je op dit moment in verkeert in je eigen tijd(ja klinkt vergezocht enzo maar goed), zou je er denk ik niet goed aan doen om 'm om te leggen. Je zou je eigen toekomst veranderen....

Beetje dubieus topic, maar wel interessant om over te filosoferen *schopje naar filosofie*.

Ex nihilo nihil fit
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:12:24 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_16023662
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:47 schreef motown het volgende:

[..]

Beide voorbeelden die je noemt (auto's en vliegtuigen) zijn voor de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld (zei het wel dat ze tijdens WOII aanzienlijk veel doorontwikkeld zijn, dat zul je wel hebben bedoeld).

Radar en zo is tijdens de tweede wereld oorlog ontwikkeld.

In de wapenwedloop na de tweede wereld oorlog is nog veel meer ontwikkeld. Neem bijvoorbeeld het militaire netwerk wat door zijn opbouw geschikt was om een atoom aanval te overleven. Ik geloof dat, dat netwerken tegenwoordig internet genoemd wordt.....

Need I say more?

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_16023846
ik zou zeggen dattie veel naar zn oma moest luisteren en mischien maar es et zelfde geloof aan moest nemen
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:20:54 #50
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16023921
Ik zou hem niet vermoorden, wat er gebeurd is heeft ervoor gezorgd hoe Nederland (en europa) er nu uitziet en daar ben ik eigelijk wel tevreden mee. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')