abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16021108
Stel voor je was op de een of andere manier in verleden gekomen en woonde in een oostenrijks dorpje. En toen ontmoette je kleine Adolf Hitler.

De dillema is dan als volgt, als je hem niet doodt dan gaat die gewoon doen wat die gedaan heeft. Maar je kunt hem ook doden en de dood van dat. leten we zeggen 7 jarig jongetje op je geweten hebben.

Wat zou je doen?

Ik zou niemand kunnen doden dus ik zou niets doen en dus kwam er wel 2e wereldoorlog.

En nee, alternatieven mogen niet!

pi_16021180
je moet Command & Conquer: Red Alert spelen. Dan krijg je een beetje een idee
All good things must come to an end...
pi_16021183
ik zou neit nadenken ik zou hem heeelll sneaky doden.....

[Dit bericht is gewijzigd door Geniuz_Nerd op 06-01-2004 21:54]

Hoe is het verder?
pi_16021190
Ik zou hem denk ik niet doden, want ik doe niet aan mensen doden en als er geen WO II was, waren er nu misschien wel nog ergere dingen bezig.
pi_16021198
ik zou hem niet doden want anders zou er geen 2e wereldoorlog geweest zijn dus volgens mij geen vooruitgang hier in NL dus dan zouden we nu een soort van arm derde wereldland zijn ofzo, denk ik
pi_16021206
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Praag het volgende:
een idee hoe het met de geschiedenis zou lopen
All good things must come to an end...
pi_16021216
Ik zou het niet doen omdat de gevolgen niet te overzien zijn, hoe erg de miljoenen doden ook zijn.
  Donald Duck held dinsdag 6 januari 2004 @ 21:50:58 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_16021228
Ik zou hem niet doden. Het zou de wereldgeschiedenis te ingrijpend veranderen, de gevolgen zijn niet te overzien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:51:19 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_16021241
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zou neit nadenken ik zou hem heeelll sneaky doden.....
Ja, en dan?

Dan moet je ook Stalin doden anders zou die Europa gaan overheersen.

En wat denk je dan van alle ontwikkelingen (Bijv radar) welke niet plaats gevonden hadden?

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_16021253
Sorry ik doe niet aan zelfmoord.

Maar ik zou em wel een tip geven waar hij ooit goud moet verstoppen... welke locatie enzo en verder dan wat foto's en geluids opnamens maken en om zn handtekening vragen... flink wat geld eruit kloppen in ieder geval

/0
pi_16021263
ik zou wel het genot willen hebben om hem in elks geval een flinke klap op ze muil te geven..
The more you sweat in training, the less you bleed in combat | Krav Maga in Zwolle
pi_16021299
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Praag het volgende:
[TK] Red Alert 2, Tiberian Sun en...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:53:22 #13
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_16021310
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:52 schreef M4rk het volgende:
ik zou wel het genot willen hebben om hem in elks geval een flinke klap op ze muil te geven..
en dat hij dan per ongeluk van een hoge berg in oostenrijk valt
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
pi_16021327
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:52 schreef M4rk het volgende:
Wedden dat hij zn wraak op jou later dan wel krijgt
/0
pi_16021328
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:51 schreef wierdo6 het volgende:
Sorry ik doe niet aan zelfmoord.

Maar ik zou em wel een tip geven waar hij ooit goud moet verstoppen... welke locatie enzo en verder dan wat foto's en geluids opnamens maken en om zn handtekening vragen... flink wat geld eruit kloppen in ieder geval

ROFLOL-LMAO niet aangedacht
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:54:21 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16021336
Roald Dahl schreef er een mooi kort verhaal over...

De kwakkelende zwangerschap van een aandoenlijk gezinnetje van een Oostenrijks douaneambtenaar. Bij de bevalling ben je stikgelukkig dat het allemaal goed gaat. Ze noemen hem Adolf. Gefeliciteerd mevrouw Hitler, hij is kerngezond. Dat was best een rare gewaarwording.

Ik denk dat er wel een andere idioot had opgestaan om de boel te verstieren. De tweede wereldoorlog is nog altijd een direct voorvloeisel van de wrok uit de eerste wereldoorlog.

Ik had de ouders van de kleine Adolf waarschijnlijk bewogen hem op ballet te doen ter voorkoming van een al te bieke loopbaan.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_16021370
ik denk niet dat als er geen 2e wo geweest was dat er dan geen radars werden uitgevonden.

roflol, wat een zin.

pi_16021385
Ik zou hem niet vermoorden.

reden? : Dan kon ik nu niet geinterreseerd zijn in 2e wereld oorlog

You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_16021389
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:54 schreef Captain_Chaos het volgende:
Roald Dahl schreef er een mooi kort verhaal over...

De kwakkelende zwangerschap van een aandoenlijk gezinnetje van een Oostenrijks douaneambtenaar. Bij de bevalling ben je stikgelukkig dat het allemaal goed gaat. Ze noemen hem Adolf. Gefeliciteerd mevrouw Hitler, hij is kerngezond. Dat was best een rare gewaarwording.

Ik denk dat er wel een andere idioot had opgestaan om de boel te verstieren. De tweede wereldoorlog is nog altijd een direct voorvloeisel van de wrok uit de eerste wereldoorlog.

Ik had de ouders van de kleine Adolf waarschijnlijk bewogen hem op ballet te doen ter voorkoming van een al te bieke loopbaan.

nee! of doden of niets veranderen.
pi_16021396
Als je hem vermoord had hadden we misschien nu wel een 2de WO, omdat we dan nog niet geleerd hebben dat oorlog spelen heel erg stout en fout is!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:58:02 #21
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16021438
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:56 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

nee! of doden of niets veranderen.

Dan ging ik zelf op ballet !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_16021446
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:56 schreef Metal_drums het volgende:
Ik zou hem niet vermoorden.

reden? : Dan kon ik nu niet geinterreseerd zijn in 2e wereld oorlog

ff je testen, wie was de veldmaarschalk van de panzertruppen in 1941?
pi_16021482
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:46 schreef LoveHenk het volgende:
Stel voor je was op de een of andere manier in verleden gekomen en woonde in een oostenrijks dorpje. En toen ontmoette je kleine Adolf Hitler.

De dillema is dan als volgt, als je hem niet doodt dan gaat die gewoon doen wat die gedaan heeft. Maar je kunt hem ook doden en de dood van dat. leten we zeggen 7 jarig jongetje op je geweten hebben.

Wat zou je doen?

Ik zou niemand kunnen doden dus ik zou niets doen en dus kwam er wel 2e wereldoorlog.

En nee, alternatieven mogen niet!

Ik zou hem meenemen naar de toekomst en hem laten opnemen in zo'n streng opvoedkundig instituut voor jeugdcrimineeltjes, of een psychologisch onderzoekscentrum, afhankelijk van zijn mentale toestand op dat moment.

Als dat niet kon (en ik zou voorkennis hebben van de gebeurtenissen die zich zouden voordoen als ik hem liet leven): take him out. To quote Mr. Spock in Star Trek: "Jim, Edith Keeler must die!" En dan was Edith Keeler nog een goed persoon, kun je nagaan.

Aan de andere kant: de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust waren niet uitsluitend het gevolg van Hitler, maar vanwege de omstandigheden die het voor hem mogelijk maakten om aan de macht te komen en die vreselijke dingen te doen. Als ik dan toch terug in de tijd kon gaan, dan zou ik de Fransen met high-tech wapens dwingen om de Duitsers in Versaille na de Eerste Wereldoorlog redelijk te behandelen. Of ik zou nog verder in het verleden gaan en Gavrilo Princip een kogel door zijn kop jagen voordat hij de Oostenrijks-Hongaarse Hertog en Gravin kon doodschieten. Of misschien moet ik nog verder terug, omdat de boel toen toch al uit de hand dreigde te lopen.... Aaaargh! Ben ik even blij dat ik niet kan tijdreizen en niet voor die keuze hoef te staan... Aan de andere kant: als ik erin zou kunnen slagen om tientallen miljoenen levens met mijn tijdreizen te redden en de vooruitgang van de mensheid te versnellen door de twee wereldoorlogen niet plaats te laten vinden... Voor hetzelfde geld zou ik dan terugkeren naar een alternatief heden waarin de Aarde vernietigd zou zijn door een kernoorlog, omdat alles totaal anders verlopen zou zijn (erger, dus). Ach... Moeilijk...

Can one manperson even make a difference?

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 22:10]

Ars longa, vita brevis
pi_16021505
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:58 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Dan ging ik zelf op ballet !

pi_16021536
De gevolgen zouden inderdaad misschien nog erger zijn, dus ik zou het niet doen... ik zou het ook sowieso nooit kunnen doen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')