abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:02:35 #1
55945 VEMP
Bloed-spetter
pi_16019898
Wat vinden jullie van deze muziek?

--edit: geen links naar mp3 bestanden die er zonder de toestemming van de band geplaatst zijn--

[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 06-01-2004 21:32]

dinsdag 6 januari 2004 @ 21:10:23 #2
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_16020132
Heej!
Lekker nummertje!
En dat komt uit Limburg ????
kwam toevallig op hun site uit.... de band heet jilt, en zo is ook de domeinnaam met .nl erachter kwam ik achter na wat speurwerk
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:11:00 #3
45613 Kreeltje
It's Just RockNRoll!
pi_16020147
Wel geinig alleen jammer van die computermelodie of wat et ook is, hadden beten een elektrische gitaar kunnen gebruiken
Isn't it?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:29:50 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:31:34 #5
55945 VEMP
Bloed-spetter
pi_16020678
Ah, bij deze de toestemming! Ik ben namelijk de manager!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:33:46 #6
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16020737
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:31 schreef VEMP het volgende:
Ah, bij deze de toestemming! Ik ben namelijk de manager!
Haha, oke dat kon ik niet bepalen. Knal die link er maar weer neer als je wilt.

Misschien kun je hier nog wat informatie geven over de band.

dinsdag 6 januari 2004 @ 21:39:12 #7
55945 VEMP
Bloed-spetter
pi_16020895
Ok, bij deze de link weer: http://home.hetnet.nl/~nordhausen/jilt%20-%20easin'%20it%20up.mp3

Het is een pop/rockband uit Limburg. Zeker niet standaart zoals jullie kunnen horen. Voor meer info kijk op http://www.jilt.nl

pi_16695295
easin' it up is een erg leuk nummer!
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_16714065
Klinkt wel aardig.
'k ben benieuwd hoe ze 't er morgen vanaf brengen op 't podium bij de Nu-of-Nooit-voorronde
pi_16719915
Ik heb hun live gezien op de Stimrol Stage masters.. vrienden van me deden ook mee :/ Ik kan me wel iets herinneren over een of andere vage toetsenist, kan dat?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 18:07:10 #11
39841 japeke
pi_16745724
Vage toetsenist??? Dolf ! ! !
Dolf is de toetsenist (en schrijver) van Jilt. Naast vaag en vreemd is hij muzikaal ook nog eens overbegaafd wat een vreemde verschijning op het podium teweegbrengt :-)
Vanavond Jilt in de Sjor in roggel, voorrondes nu of nooit.
pi_16745817
Mja idd hij deed een of andere vage uitspraak toen waar wij nogal om moesten lachen

(ik kan me niet meer herinneren wat het was)

pi_16846697
Ik heb ze afgelopen Zaterdag gezien in 't Sjor in Roggel.
En sorry, maar ik vond 't vrij beroerd.
Van de MP3 was ik welliswaar ook niet helemaal kapot; 't maakte me wél benieuwd naar de live-performance.
Technisch klonk 't dan wel allemaal best gelikt, maar de muziek barst van de saaie, soms zelfs op-de-zenuwen-werkende cliché's met alsmaar dezelfde voorspelbare tunes.
Met name de keyboardspeler speelde alsmaar dezelfde riedeltjes en beschikt blijkbaar over een verschrikkelijk beperkt improvisatie-vermogen. (Won op de een of andere dubieuze manier wel de prijs voor 'muzikant van de avond')

Goed, ik weet ook wel dat 't maar een jongerenbandje is in de trant van 'all just for fun', maar dit heb ik helaas iets tevaak voorgeschoteld gekregen om nog enigsinds te kunnen waarderen; sorry

dinsdag 3 februari 2004 @ 18:56:00 #14
39841 japeke
pi_16856526
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:52 schreef webfreak het volgende:
Ik heb ze afgelopen Zaterdag gezien in 't Sjor in Roggel.
En sorry, maar ik vond 't vrij beroerd.
Van de MP3 was ik welliswaar ook niet helemaal kapot; 't maakte me wél benieuwd naar de live-performance.
Technisch klonk 't dan wel allemaal best gelikt, maar de muziek barst van de saaie, soms zelfs op-de-zenuwen-werkende cliché's met alsmaar dezelfde voorspelbare tunes.
Met name de keyboardspeler speelde alsmaar dezelfde riedeltjes en beschikt blijkbaar over een verschrikkelijk beperkt improvisatie-vermogen. (Won op de een of andere dubieuze manier wel de prijs voor 'muzikant van de avond')

Goed, ik weet ook wel dat 't maar een jongerenbandje is in de trant van 'all just for fun', maar dit heb ik helaas iets tevaak voorgeschoteld gekregen om nog enigsinds te kunnen waarderen; sorry

Hmmm jammer dat je verhaal een weinig opbouwend is.
Ik ben het met je eens: OF je vind Jilt supergoed, of je vind er niks aan, en dat mag. Maar om te zeggen dat jilt een 13 in een dozijn band is, dat dolf de prijs niet verdiende gaat mijns insziens erg ver.
maar goed...
Van het optreden zijn trouwens foto's: www.jaapdevos.nl/jilt
pi_16857885
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:56 schreef japeke het volgende:

[..]

Hmmm jammer dat je verhaal een weinig opbouwend is.
Ik ben het met je eens: OF je vind Jilt supergoed, of je vind er niks aan, en dat mag. Maar om te zeggen dat jilt een 13 in een dozijn band is, dat dolf de prijs niet verdiende gaat mijns insziens erg ver.
maar goed...
Van het optreden zijn trouwens foto's: www.jaapdevos.nl/jilt

't is denk ik maar net wat je gewend bent.
Persoonlijk vond ik de andere bands die avond stukken origineler, en vond ik Jilt juist een stereotype 13-in-een-dozijn-groepje.
Ik bedoel 't niet om ze af te katten maar dat is toch echt 't beeld dat ze bij mij scheppen.

Wat die prijs betreft: Ik zou serieus niet weten waarom juist Dolf erboven uit zou steken. Zelf vond ik de zangeres van Roos & Merrijn met hoofd en schouders boven de rest uitsteken. Ook het gitaarspel van Lenn was behoorlijk indrukwekkend.
Ik denk dat 't toch vooral heeft te maken met 't feit dat deze keyboardspeler maar een jochie van een jaar of 14 is en zich toch een houding wist te geven tegenover 't publiek.
Dat doet 't hem meestal bij de jury's van dit soort talentenjachten.

dinsdag 3 februari 2004 @ 21:21:48 #16
39841 japeke
pi_16861262
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:39 schreef webfreak het volgende:
't is denk ik maar net wat je gewend bent.
Persoonlijk vond ik de andere bands die avond stukken origineler, en vond ik Jilt juist een stereotype 13-in-een-dozijn-groepje.
Ik bedoel 't niet om ze af te katten maar dat is toch echt 't beeld dat ze bij mij scheppen.

Wat die prijs betreft: Ik zou serieus niet weten waarom juist Dolf erboven uit zou steken. Zelf vond ik de zangeres van Roos & Merrijn met hoofd en schouders boven de rest uitsteken. Ook het gitaarspel van Lenn was behoorlijk indrukwekkend.
Ik denk dat 't toch vooral heeft te maken met 't feit dat deze keyboardspeler maar een jochie van een jaar of 14 is en zich toch een houding wist te geven tegenover 't publiek.
Dat doet 't hem meestal bij de jury's van dit soort talentenjachten.

Maar een "jochie van 14"??? hahaha die vind ik goed.
Ach ja, ik kan me voorstellen dat een 16-jarig iemand wel valt op een hoogblonde (stereotype) dame die kan zingen en daarna ook nog eens ego heeft dat zo groot is dat de band beter 'roos, roos, roos en roos' had kunnen heten
Dolf is als je het mij vraagt gewoon een mega-goede muzikant, met meer dan superveel-ervaring, en hij was die avond lekker enthousiast. En ach ja, niet iedereen kan zijn uiterlijk mee hebben
pi_16861617
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:06 schreef groggy het volgende:
easin' it up is een erg leuk nummer!
In dit nummer zitten een aantal stukjes die mij doen denken aan een nummer van Herman van Veen: 'Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit". Sorry, kan er niks aan doen...aangeboren afwijking

Vanaf 1:20 minuten is het eerst stukje.

'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_16862353
Wisten jullie dat de prijs voor beste muzikant (voorronde) bij Nu of Nooit meestal naar een muzikant gaat uit een band die niet doorgaat naar de finale... Dat is vrijwel altijd zo...

Is niet erg opbeurend, ik weet het. Ik gun het ze evengoed (maar ik gun het Lenn meer...die vond ik het beste van de avond)

dinsdag 3 februari 2004 @ 21:56:32 #19
39841 japeke
pi_16862420
Heb ik me nog nooit bedacht, maar inderdaad..... nu je t zegt
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:58:20 #20
39841 japeke
pi_16862498
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:55 schreef Arinna het volgende:
Wisten jullie dat de prijs voor beste muzikant (voorronde) bij Nu of Nooit meestal naar een muzikant gaat uit een band die niet doorgaat naar de finale... Dat is vrijwel altijd zo...

Is niet erg opbeurend, ik weet het. Ik gun het ze evengoed (maar ik gun het Lenn meer...die vond ik het beste van de avond)

Dat had ik me ook al bedacht ja... Ik weet vond lenn wel leuk, maar die waren niet speciaal ofzo imho... ik vond maud eeeeerrrug goed..
pi_16862588
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:58 schreef japeke het volgende:

[..]

Dat had ik me ook al bedacht ja... Ik weet vond lenn wel leuk, maar die waren niet speciaal ofzo imho... ik vond maud eeeeerrrug goed..

Kweenie, vond Maud een beetje saai... Zelfde geldt voor Roos en Merijn. Erg eentoning. Maar das mijn smaak natuurlijk. Lenn had meer afwisseling in de muziek zitten...
pi_16877170
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:21 schreef japeke het volgende:
Maar een "jochie van 14"??? hahaha die vind ik goed.
Sorry, 'k heb 't al gezien, hij blijkt 19 te zijn. Maar dan zie je er niet aan af, dus neem me dat niet kwalijk.
quote:
Ach ja, ik kan me voorstellen dat een 16-jarig iemand wel valt op een hoogblonde (stereotype) dame die kan zingen en daarna ook nog eens ego heeft dat zo groot is dat de band beter 'roos, roos, roos en roos' had kunnen heten
Imago en/of uiterlijk laat ik mij (misschien in tegenstelling tot anderen -leeftijdgenoot of niet) vrijwel nooit door beinvloeden.
Ik let in eerste instantie op muzikaal talent, en originaliteit.
Met name in de originaliteit schoot 't die avond (imho) tekort, en dan ga je je toch al sneller fixeren op muzikale performance, de technische kant of bijvoorbeeld zangkwaliteiten.
Zo kwam ik uit bij Roos&Merrijn.
quote:
Dolf is als je het mij vraagt gewoon een mega-goede muzikant, met meer dan superveel-ervaring, en hij was die avond lekker enthousiast.
Ja, daar zijn we 't dan niet over eens, vrede mee.
Zoals ik al zei: 't is maar nét wat je gewend bent.
Ik heb betere muzikanten gehoord.
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:50:37 #23
55945 VEMP
Bloed-spetter
pi_16878901
Grappig wat hier gezegd wordt. Ik hoor zo vaak dat Jilt juist anders is, zich onderscheidt. Daar sta ik zelf ook achter. Welke andere band doet zoveel met keyboard?
  woensdag 4 februari 2004 @ 14:29:16 #24
83833 Zjampot
ZJAMPOT RULEERT
pi_16880348
Imago en/of uiterlijk laat ik mij (misschien in tegenstelling tot anderen -leeftijdgenoot of niet) vrijwel nooit door beinvloeden.

Dat doet 't hem meestal bij de jury's van 'dit soort' talentenjachten.

Gelukkig dacht de rest van ons enthousiaste publiek er toch enigzins anders over. Met alle respect voor je enorme autoriteit zou ik wel eens willen weten wat jij met je "verschrikkelijk beperkt improvisatie-vermogen" doet in een cd-winkel. Ik denk namelijk dat je beter op je plaats bent op de recensieafdeling van Nu of Nooit. Want natuurlijk doe je dat beter, of misschien kun je nog het beste de jury vervangen, want deze neemt volgens jou "dubieuze beslissingen".
Daar kan ik misschien nog wel inkomen, maar het hele publiek beledigen door te zeggen dat het alleen maar kijkt naar "show" en om jezelf boven Jaap te stellen met: "Zoals ik al zei: 't is maar nét wat je gewend bent. Ik heb betere muzikanten gehoord" dat vind ik een beetje misselijk.
De originaliteit was naar mijn mening trouwens enorm, ooit zoiets gehoord als Vehicle? dat is pas gedurfd. Alleen op het podium staan met slechts een gitaar, en dan zulke mooie songs schrijven zoals Maud? origineler kan haast niet
Nu rest mij nog één suggestie:
Als onze muziek zo onorigineel is heb ik je wel iets aan te bieden wat erg vooruitstrevend en ongewoon is, daarbij nog nooit op cd gezet:
Het draaien van een wasmachine

en de putdeksel ligtj er neet mieer op, umdette vannacht is gejatj
pi_16917802
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:29 schreef Zjampot het volgende:
Gelukkig dacht de rest van ons enthousiaste publiek er toch enigzins anders over. Met alle respect voor je enorme autoriteit zou ik wel eens willen weten wat jij met je "verschrikkelijk beperkt improvisatie-vermogen" doet in een cd-winkel. Ik denk namelijk dat je beter op je plaats bent op de recensieafdeling van Nu of Nooit. Want natuurlijk doe je dat beter, of misschien kun je nog het beste de jury vervangen, want deze neemt volgens jou "dubieuze beslissingen".
*zucht*, mag je dan ook nergens meer kritiek op hebben? Zullen we 't allemaal bij voorbaat maar eens zijn met de jury? Dat zijn tenslotte allemaal vreselijk proffessionele mensen daar bij 't Nu-of-Nooit
Maargoed, daar gaat het ook niet om. De jury maakt ook goede beslissingen en zullen er ook best wel wat verstand van hebben, maar je mag toch zeker wel je eigen mening erover hebben?
quote:
Daar kan ik misschien nog wel inkomen, maar het hele publiek beledigen door te zeggen dat het alleen maar kijkt naar "show" en om jezelf boven Jaap te stellen met: "Zoals ik al zei: 't is maar nét wat je gewend bent. Ik heb betere muzikanten gehoord" dat vind ik een beetje misselijk.
Zo bedoel ik 't ook niet. Ik heb gewoon een mening, meer niet. En de rest van 't publiek heeft die ook. Dat respecteer ik, maar je mag er toch wel over discussieren?
Maar als je die 19-jarige knul overbegaafd noemt, en een wereldmuzikant, dan denk ik dat er toch nog een hoop is wat je gewoon nog es zou moeten zien.
Zoals ik al zei: ik heb beter gezien. Dus ga es op ontdekking, verruim je wereld.
quote:
De originaliteit was naar mijn mening trouwens enorm, ooit zoiets gehoord als Vehicle? dat is pas gedurfd.
Vehicle ken ik. Ik vond ze in 't begin best leuk omdat 't inderdaad weer eens iets anders is. Voor een Roermonds bandje dan!!
Verder is 't gewoon een vrij standaard postrock band en heb ik zeker al es eerder zoiets gehoord.
En ja, bands als Vehicle zullen in het begin niet zo makkelijk aan de bak komen en ze hebben goed doorgezet, maar dat heeft niets te maken met de originaliteit van muziek. De muzieksmaak van de grote stroming is gewoon vreselijk beperkt.
Muzikaal stelt 't ook allemaal helemaal niet zo geweldig veel voor, een beetje gitaargejengel zonder verder al te veel structuur.

Overigens denk ik dat 't best nog wel es wat zou kunnen worden met Vehicle als ze gewoon eens wat nieuwe dingen uit zouden proberen, maar ik denk dat deze heren slim genoeg zijn om dat in de loop der tijd zelf wel te ontdekken.

quote:
Alleen op het podium staan met slechts een gitaar, en dan zulke mooie songs schrijven zoals Maud? origineler kan haast niet
Sorry, maar is dit cynisch bedoeld, of heb je echt nog nooit van 't begrip Singer/Songerwriter gehoord?
Maargoed, alleen gitaar en vocals is natuurlijk anzich helemaal niets mis mee, het is alleen vaak gewoon veel te veel van hetzelfde. Allemaal rip-offs van Alanis Morrissette, K's Choice, Anouk, Jewel.. Maakt u het rijtje af.
quote:
Als onze muziek zo onorigineel is heb ik je wel iets aan te bieden wat erg vooruitstrevend en ongewoon is, daarbij nog nooit op cd gezet:
Het draaien van een wasmachine
Misschien is het idd wel nooit op CD gezet. Al betwijfel ik dit ten zeerste.
Overal heb je fantasieloze idioten die met een simpel idee (zoals het opnemen van een wasmachine) op de proppen komen, en vervolgens als uitermate diepzinnige kunstenaars worden beschouwd. En origineel is het ook niet, want ik ben meer dan genoeg van dat soort crap tegengekomen.

Het ligt er maar net aan hoe groot je fantasie is, die is bij velen beperkt tot alles wat ze op de radio hebben gehoord.

pi_16966178
als surfend kwam ik op fok uit. en wilde even reageren.
Ik maak zelf deel uit van vehicle en ik wel toch even reageren op webfreak. want dat is de aard van mijn beestje.
Originaliteit is wellicht niet superhoog bij ons, al proberen we binnen het genre de altijd neerslachtige themás enigzins te vermijden, daarnaast wat is originaliteit nu weer voor factor, dat zijn misschien 10 artiesten in de hele geschiedenis van de muziek. Daarnaast vind ik het commentaar dat er geen structuur in onze muziek zit beetje loos, er zit naar mijn mening juist teveel structuur in. Maar dat is dan weer persoonlijk. En het was soms wat rommelig maar ik was wel tevreden..
Ik ga me niet helemaal uitlaten over de andere bands maar een klein beetje.
Ik zelf ben erg grote fan van singersongwriters, en vond maud toch wel wat minder. Ze overschreeuwde zich, sloeg te hard aan waardoor intimiteit wegviel. Daarnaast denk ik dat je bij singersongwriters ook sterke teksten nodig hebt die miste ik wat. Haar zang leek erg op jewel en ilse de lange, verder was het wel een leuke performance. Jilt, ik moet eerlijk zeggen de keyboardriedeltjes deden me teveel denken aan liquido en daar wordt ik gek van, en de mix van metalelementen in de poprock waren beetje misplaatst, het enthiousiasme maakte veel goed. Roos en Merijn erg goeie band, ook weinig origineel, rustige achtergrondmuziek, maar iets te weinig eigen smoel. Lenn heb ik niet gezien want ik had honger....
Vehicle - www.vehicleband.tk
pi_16976616
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 11:18 schreef machina82 het volgende:
als surfend kwam ik op fok uit. en wilde even reageren.
Ik maak zelf deel uit van vehicle en ik wel toch even reageren op webfreak. want dat is de aard van mijn beestje.
Originaliteit is wellicht niet superhoog bij ons, al proberen we binnen het genre de altijd neerslachtige themás enigzins te vermijden, daarnaast wat is originaliteit nu weer voor factor, dat zijn misschien 10 artiesten in de hele geschiedenis van de muziek.
Nee, dan heb ik toch een totaal ander beeld van originaliteit.
Je hebt mensen met eigen ideeen en je hebt mensen die liever andermans ideeen kopieren. Natuurlijk probeer je (als artiest) je muziek te onderscheiden van die van andere artiesten, maar een groot gedeelte (talentvol of niet) dúrft gewoonweg niet te ver af te wijken van een bepaald rolmodel of een bepaalde norm, wat zorgt voor -tádááá!!- wéér zo'n hele rij 13-in-een-dozijn-bandjes.

En natúúrlijk is originaliteit een belangrijke factor in muziek. Ook voor jou.
Je gaat toch geen cd's kopen van artiesten als ze allemaal precies hetzelfde klinken?
Ik denk dat ik alleen maar originele artiesten in mijn cd-rek heb zitten (en dat zijn er meer dan tien ), die zich perfect van elkaar weten te onderscheiden in hun muziek.
En ik neem aan dat dat ook 't uiteindelijke doel van iedere artiest is, waar maak je anders muziek voor?

Maargoed, dat is hoe ik er tegenaan kijk

quote:
Daarnaast vind ik het commentaar dat er geen structuur in onze muziek zit beetje loos, er zit naar mijn mening juist teveel structuur in. Maar dat is dan weer persoonlijk. En het was soms wat rommelig maar ik was wel tevreden..
Ik hoor 't juist niet, die structuur en dat vind ik best jammer.
Wát ik hoor is een rustig opbouwend stukje gitaargejengel (waar je opzich nog alle kanten mee uitkunt), maar wat dan blijft hangen in een vicieuze cirkel van spacy delay-geluidjes, gitaarjengeltjes en andere doorsnee postrock-elementen, en dan is de spanning er ook vrij snel vanaf. Dát hoor ik de hele set door, tot ik iets ga eten want ik heb hong... ... Kijk, dát is toch een teken dat de muziek me op de een of andere manier niet vast weet te houden.

Ik moet toegeven dat ik dit probleem ook ondervind bij vergelijkbare bands als Mogwai of GY!BE, maar ik persoonlijk hoop eigenlijk toch stiekem dat jullie je eens van dat soort bands gaan ontkoppelen en zullen proberen om een nieuwer kunstje te flikken.

pi_16977055
kijk je hebt altijd je invloeden, die hoor je terug. Er zijn maar weinig artiesten geweest die deze invloeden in een mixer hebben gegooid en hier iets helemaal nieuws uit hebben gemaakt. Daarmee wil ik zeggen dat ik originaliteit vaak over-rated vind. Het lijkt atlijd ergens op, 1 op 1 kopieren das niet zo cool ofcourse dan kun je ook luisteren naar het origineel. En het genre post-rock is op het eerste gehoor ook vrij beperkt. Mogwai doet altijd hetzelfde, al is het laatste album erg sterk, gybe ook hetzelfde truukje dat nu uitgewerkt is. Het zijn altijd de crescendo's e.d., maar daarnaast kun je dan ook weer zeggen bij pop-rock is het altijd verse-chorus-verse. Je moet dan dieper gaan kijken voor originaliteit en dan kun je die vinden.
Waarmee ik dus wil zeggen, dat ik vind dat wij als vehicle nog wel enigzins origineel zijn, omdat we optimistischer klinken (ja dat doet tristeza en eits ook) en we combineren het met altrock. Daarnaast is muziekmaken een groot groei proces en luisteren we allemaal nog velen andere muzikanten die we langzaamaan in onze sound proberen te integeren. Het is ook zo dat we in deze formatie pas 7 maanden bezig zijn.
En nogmaal over dat structuur ik denk dat dit vooral aan jezelf ligt, als je beetje meer verdiept in het genre (wat je vast al gedaan hebt) kom je nog veel meer geneuzel tegen wat echt nergens naar toe gaat, dan heb ik toch liever de crescendo's...
Vehicle - www.vehicleband.tk
  maandag 9 februari 2004 @ 14:42:18 #29
55945 VEMP
Bloed-spetter
pi_17028224
Jilt heeft 3 nummers opgenomen in de New Road Studio. De teasers van deze nummers zijn te horen op www.jilt.nl. Laat eens horen wat je ervan vindt!
pi_17032822
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 21:10 schreef japeke het volgende:
Heej!
Lekker nummertje!
En dat komt uit Limburg ????
kwam toevallig op hun site uit.... de band heet jilt, en zo is ook de domeinnaam met .nl erachter kwam ik achter na wat speurwerk
Uhuh toevallig he Als buurman zijnde van de TS

Hoi Jaap

Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  maandag 9 februari 2004 @ 23:51:33 #31
39841 japeke
pi_17046148
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:20 schreef RoaRRR het volgende:
Uhuh toevallig he Als buurman zijnde van de TS

Hoi Jaap

ach ja... je moet toch wat om eea onder de aandacht te brengen...
Ben benieuwd waar/wanneer de volgende optredens plaatsvinden
pi_17152789
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:51 schreef japeke het volgende:

[..]

ach ja... je moet toch wat om eea onder de aandacht te brengen...
Ben benieuwd waar/wanneer de volgende optredens plaatsvinden

Probeer nog eens toevallig langs de site te surfen zou ik zeggen
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')