Vanavond 1998
quote:Pijnlijke herinnering
Op dinsdag 13 januari 2004 19:23 schreef tong80 het volgende:
Met de verloren halve finale op het WK tegen Brazilië.
Marianne Timmer is cool.
Voor de rest vond ik het eigenlijk best matig. Ik had de eerste 5 minuten gemist, dus het leek wat kort. En wat een amateuristisch interview met een spraakzame Timmer.
quote:Het is gewoon erg kort. Kan me een tijd geleden een programma van de NOS herinneren, waarin er iedere aflevering een voetballer centraal stond. Dat was een goed programma. Nu wordt het er allemaal een beetje snel opgevolgd en de vragen aan Marianne zijn natuurlijk waardeloos: Waren die twee gouden medailles het mooiste in je leven op sportgebied? Volg je ook andere sporten? ...
Op woensdag 14 januari 2004 12:38 schreef zjroentje het volgende:
See you later.Voor de rest vond ik het eigenlijk best matig. Ik had de eerste 5 minuten gemist, dus het leek wat kort. En wat een amateuristisch interview met een spraakzame Timmer.
Maar het is wel geinig om die beelden even terug te zien.
quote:Te kort ja.
Op woensdag 14 januari 2004 18:17 schreef Suijk het volgende:[..]
Het is gewoon erg kort. Kan me een tijd geleden een programma van de NOS herinneren, waarin er iedere aflevering een voetballer centraal stond. Dat was een goed programma. Nu wordt het er allemaal een beetje snel opgevolgd en de vragen aan Marianne zijn natuurlijk waardeloos: Waren die twee gouden medailles het mooiste in je leven op sportgebied? Volg je ook andere sporten? ...
Maar het is wel geinig om die beelden even terug te zien.
al was gister wel leuk omdat er honkbal in voor kwam
Leuk voor golfer. Je was er toch bij, nietwaar?
quote:Yups.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:32 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond 1966. Met de mistwedstrijd dus.Leuk voor golfer. Je was er toch bij, nietwaar?
quote:laat me raden.........ze laten ijzeren rinus los op die bal tegen de lat ?
Op dinsdag 20 januari 2004 15:32 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond 1966. Met de mistwedstrijd dus.Leuk voor golfer. Je was er toch bij, nietwaar?
quote:Leuke, nostalgische beelden.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:19 schreef tong80 het volgende:
Ard en Keesie geef ze van katoen.![]()
quote:Deed me denken aan de tijden dat we via een krantenpagina nog zelf de standen bijhielden.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:22 schreef golfer het volgende:[..]
Leuke, nostalgische beelden.
Schaatsers met wollen truien. Je kunt het je niet meer voorstellen.
quote:Inderdaad, het hele weekend meeschrijven van de (tussen)tijden in de krant.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:Deed me denken aan de tijden dat we via een krantenpagina nog zelf de standen bijhielden.
Schaatsers met wollen truien. Je kunt het je niet meer voorstellen.
quote:Dag Fornaes en Ingmar Maier met Witte truien en witte mutsen.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:26 schreef golfer het volgende:[..]
Inderdaad, het hele weekend meeschrijven van de (tussen)tijden in de krant.
Als de tijdswaarneming uitviel, zat je met zo'n lelijke witte vlek op je uitslagenblaadje.
En niet te vergeten Jan Bols die een buitenbocht te veel reed.
quote:We zijn in 1976 genaaid door de scheids.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:34 schreef golfer het volgende:
En Ruud Wielaard.
quote:Thomas heette die kutscheids die rood aan Neeskens en Van Hanegem gaf.
Op dinsdag 27 januari 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:We zijn in 1976 genaaid door de scheids.
p.s. Tong, straks even die docu kijken in Studio Sport over die Braziliaanse kinderen
quote:Werden als stunt naar Nederland gehaald. Waarschijnlijk allemaal aan de bedelstaf inmiddels
Op dinsdag 27 januari 2004 22:39 schreef golfer het volgende:[..]
Thomas heette die kutscheids die rood aan Neeskens en Van Hanegem gaf.
p.s. Tong, straks even die docu kijken in Studio Sport over die Braziliaanse kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |