quote:2e forum...
Op dinsdag 6 januari 2004 22:12 schreef RichardQuest het volgende:[..]
http://www.holland-hardcore.com/yabbse/index.php?op=forum&PHPSESSID=2384a69c196bd5292802790063976ff1
Welkoms Forum?
Ik heb het ook niet zo op buitenlands maar dit gaat te ver.... ik heb wel een klote hekel aan NAZI'S
quote:
Ach stormfront, denk dat we daar niet al te veel van moeten aantrekken.Stelletje jodenhaters en hitler wannabee's
maargoed ook die verdienen een plek op internet net als dat wij dat doen.Dus leef en laat leven zou ik zeggen.
TS
mooi profiel, ik waag me zelf er niet aan!
quote:En wat zijn wij dan?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Tsja, hun versie is
[..]
quote:Datte?
Niemand-haters en Paul Rosenmöller wannabee's
maar veel succes met jullie profielen
Maar er zijn een paar dingen die opvallen aan die "cu2" - dingenmensenrascisten
of whatever
Spellen kunnen ze niet
Spellen kunnen ze niet
Ohw ja, had ik al gezegd dat hun kennis van de Nederlandse taal zeer bedroevend is?
quote:Wij? Ik in ieder geval niet
Op dinsdag 6 januari 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
En wat zijn wij dan?
[..]Datte?
quote:daar waren ze zelf ookal achter :
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Chahid het volgende:
Ik heb niet de hele draad gelezen, sorryMaar er zijn een paar dingen die opvallen aan die "cu2" - dingenmensenrascisten
of whateverSpellen kunnen ze niet
Spellen kunnen ze nietOhw ja, had ik al gezegd dat hun kennis van de Nederlandse taal zeer bedroevend is?
quote:
Citaat:
hey kearl
hoe gaat het daaro
hier wa goed
klas net wat over stormfront bie oe
en kwil nu wel is een x duidelijk wetu of stormftont nou naar de klotu is of niet
de ene zacht van wel en de andere weer van neit dus
maybe kan jij ut mij vertellu
nou ja ik goat weer
[quote]Ik schaam me gewoon diep dat dit soort mensen hetzelfde gedachtengoed als ik delen. Waar zijn de hoofdletters, waar zijn de komma's? Diegene die hier het hardste 'Eigen Volk Eerst' roepen typen op de meest mongolische wijze hun teksten.
Mensen doe eens normaal en denk eens na bij jezelf dat je de 'rechtse beweging' alleen maar voor schut zet met je eigen uitspraken. Een tekst hoef niet 100% foutloos te zijn, maar een beetje nadenken over hoe je bepaalde dingen moet schrijven zou wel gewenst zijn.
De mensen die teksten typen zoals in mijn quote staat, zijn in mijn ogen de extreem-rechtse beweging onwaardig en horen op de multicul zenders zoals de TMF thuis.
Ik hoop dat ik hier een aantal mensen heb wakker geschud, want dit kan echt niet zo doorgaan!
NC,
heeyz... weetje wat mij opvalt?
dat als je ook maar van hardcore houd je gelijk discrimineert... okay ik houw niej van zwarten...
maar der zijn genoeg goeie tussen... maarja als er 1 zwarte op mij begint te zijken dan zijk ik terug ja... inderdaad... er hoeft maar 1 zwarte op mij af te komen en diej doet gewoon aardig.. heb ik helemaal geen problemen met hem/haar... dus trek niej te gauw je conclusies wil je?
Ik geloof mijn ogen niet!
quote:Tsja, snel beīnvloedbaar. Net zoals ze dat allemaal daar zijn/waren.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:37 schreef DopeBoy het volgende:
Bericht van boksbitch
Datum: 06-01-2004 22:11:17
Onderwerp:
Bericht:heeyz... weetje wat mij opvalt?
dat als je ook maar van hardcore houd je gelijk discrimineert... okay ik houw niej van zwarten...
maar der zijn genoeg goeie tussen... maarja als er 1 zwarte op mij begint te zijken dan zijk ik terug ja... inderdaad... er hoeft maar 1 zwarte op mij af te komen en diej doet gewoon aardig.. heb ik helemaal geen problemen met hem/haar... dus trek niej te gauw je conclusies wil je?
quote:Als er een "blanke" op haar of zou komen en die doet niet aardig, zou ze dan problemen met hem/haar hebben?
Bericht van boksbitch
Onderwerp:
dat als je ook maar van hardcore houd je gelijk discrimineert... okay ik [b]houw niej van zwarten...
maar der zijn genoeg goeie tussen[/b]... maarja als er 1 zwarte op mij begint te zijken dan zijk ik terug ja... inderdaad... er hoeft maar 1 zwarte op mij af te komen en diej doet gewoon aardig.. heb ik helemaal geen problemen met hem/haar... dus trek niej te gauw je conclusies wil je?
quote:Bijvoorbeeld, hč.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:33 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Wij? Ik in ieder geval niet
Rosenmuller is niet mijn cup of tea....
quote:Neej niet elke gabber is rascist...... ik ben ook gabber.... ik ben nationalist.... geen rascist want rascisten zijn mongolen.....
Bericht van boksbitch
Onderwerp:
quote:Een nationalist zegt eigen volk eerst, maar maakt geen onderscheid, tussen zijn eigen volk. Moet ik het zo zien?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:42 schreef BaZje het volgende:[..]
Neej niet elke gabber is rascist...... ik ben ook gabber.... ik ben nationalist.... geen rascist want rascisten zijn mongolen.....
quote:Klopt..... eigen volk eerst.... maar andere groeperingen hebben ook recht op een eerlijke kans. Mits zij daar hun best voor doen (wat een nederlander ook moet doen).
Op dinsdag 6 januari 2004 22:44 schreef Chahid het volgende:[..]
Een nationalist zegt eigen volk eerst, maar maakt geen onderscheid, tussen zijn eigen volk. Moet ik het zo zien?
Bijna iedereen is wel (een beetje) nationalist diep van binnen... iedereen is trots op zijn eigen vaderland...
Een Nederlander is strots op Nederland
Een Turk trots is trots op Turkije
Een Amerikaan is trots op Amerika
Maar als je daar eerlijk vooruit komt word je (ik iig als NLer ) 9 van de 10 x voor NAZI uitgemaakt.... terwijl ik een tyfus hekel aan NAZI's heb.... NAZI's zijn het uitschot v/d wereld! (net als die Jihad en al die rotgein)
quote:wat is je username?
Op dinsdag 6 januari 2004 23:30 schreef MOD het volgende:
Tja ik denk dat ik me daar ook maar es ga aanmelden ofzo
Ff rellen daar
quote:daar heeft ze nog ff niet over nagedacht.......
Op dinsdag 6 januari 2004 22:42 schreef Chahid het volgende:[..]
Als er een "blanke" op haar of zou komen en die doet niet aardig, zou ze dan problemen met hem/haar hebben?
"het meest romantische dat je ooit is overkomen - neukuh bij masters of hardcore".....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |