abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16021922
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

http://www.holland-hardcore.com/yabbse/index.php?op=forum&PHPSESSID=2384a69c196bd5292802790063976ff1

2e forum...

Welkoms Forum?

pi_16022024
Jezus he ik heb even rond zitte kijken op die site maar ze zijn allemaal zo dom als bakstenen.......

Ik heb het ook niet zo op buitenlands maar dit gaat te ver.... ik heb wel een klote hekel aan NAZI'S

pi_16022109
Op 1 punt zijn ze het wel met Fok! eens.
quote:
Ach stormfront, denk dat we daar niet al te veel van moeten aantrekken.

Stelletje jodenhaters en hitler wannabee's
maargoed ook die verdienen een plek op internet net als dat wij dat doen.

Dus leef en laat leven zou ik zeggen.

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_16022159
gemuteerde tartaren zijn het
pi_16022186
quote:
Stelletje jodenhaters en hitler wannabee's
Tsja, hun versie is
quote:
Stelletje moslimhaters en michiel-smitwannabee's
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16022205
Ongelovelijk dat er dit soort eikels nog bestaan!! Als ik ergens een hekel aan heb is dat extreem rechtse gedoe...

TS mooi profiel, ik waag me zelf er niet aan!

We imitate our masters only because we are not yet masters ourselves, and only because in doing so we learn the truth about what cannot be imitated--K. Beittel
pi_16022274
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Tsja, hun versie is
[..]

En wat zijn wij dan?
quote:
Niemand-haters en Paul Rosenmöller wannabee's
Datte?
Some say in ice
pi_16022383
mijn profiel is gewist daar
met mijn mooie gedicht over dat ze helemaal fout bezig waren
ik had niet eens de tijd om te zeggen dat ze het nog niet waardig zijn
om in de hel te branden

maar veel succes met jullie profielen

I fuck you, you don't fuck me
pi_16022416
Ik heb niet de hele draad gelezen, sorry

Maar er zijn een paar dingen die opvallen aan die "cu2" - dingenmensenrascisten
of whatever

Spellen kunnen ze niet
Spellen kunnen ze niet

Ohw ja, had ik al gezegd dat hun kennis van de Nederlandse taal zeer bedroevend is?

pi_16022480
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En wat zijn wij dan?
[..]

Datte?

Wij? Ik in ieder geval niet Rosenmuller is niet mijn cup of tea....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16022512
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Chahid het volgende:
Ik heb niet de hele draad gelezen, sorry

Maar er zijn een paar dingen die opvallen aan die "cu2" - dingenmensenrascisten
of whatever

Spellen kunnen ze niet
Spellen kunnen ze niet

Ohw ja, had ik al gezegd dat hun kennis van de Nederlandse taal zeer bedroevend is?

daar waren ze zelf ookal achter :
quote:
Citaat:
hey kearl
hoe gaat het daaro
hier wa goed
klas net wat over stormfront bie oe
en kwil nu wel is een x duidelijk wetu of stormftont nou naar de klotu is of niet
de ene zacht van wel en de andere weer van neit dus
maybe kan jij ut mij vertellu
nou ja ik goat weer

[quote]

Ik schaam me gewoon diep dat dit soort mensen hetzelfde gedachtengoed als ik delen. Waar zijn de hoofdletters, waar zijn de komma's? Diegene die hier het hardste 'Eigen Volk Eerst' roepen typen op de meest mongolische wijze hun teksten.

Mensen doe eens normaal en denk eens na bij jezelf dat je de 'rechtse beweging' alleen maar voor schut zet met je eigen uitspraken. Een tekst hoef niet 100% foutloos te zijn, maar een beetje nadenken over hoe je bepaalde dingen moet schrijven zou wel gewenst zijn.

De mensen die teksten typen zoals in mijn quote staat, zijn in mijn ogen de extreem-rechtse beweging onwaardig en horen op de multicul zenders zoals de TMF thuis.

Ik hoop dat ik hier een aantal mensen heb wakker geschud, want dit kan echt niet zo doorgaan!

NC,

pi_16022591
Bericht van boksbitch
Datum: 06-01-2004 22:11:17
Onderwerp:
Bericht:

heeyz... weetje wat mij opvalt?
dat als je ook maar van hardcore houd je gelijk discrimineert... okay ik houw niej van zwarten...
maar der zijn genoeg goeie tussen
... maarja als er 1 zwarte op mij begint te zijken dan zijk ik terug ja... inderdaad... er hoeft maar 1 zwarte op mij af te komen en diej doet gewoon aardig.. heb ik helemaal geen problemen met hem/haar... dus trek niej te gauw je conclusies wil je?

Ik geloof mijn ogen niet!

pi_16022633
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:37 schreef DopeBoy het volgende:
Bericht van boksbitch
Onderwerp:
Bericht:

dat als je ook maar van hardcore houd je gelijk discrimineert... okay ik houw niej van zwarten...
... maarja als er 1 zwarte op mij begint te zijken dan zijk ik terug ja... inderdaad... er hoeft maar 1 zwarte op mij af te komen en diej doet gewoon aardig.. heb ik helemaal geen problemen met hem/haar... dus trek niej te gauw je conclusies wil je?

Tsja, snel beīnvloedbaar. Net zoals ze dat allemaal daar zijn/waren.
pi_16022648
absoluut trieste mensen zijn dit.....get a life
Aap uit de mouw
pi_16022706
quote:
NC

NordCore? Die uit de Kazerne

[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 06-01-2004 22:55]

pi_16022731
quote:
Bericht van boksbitch
Onderwerp:
Bericht:

dat als je ook maar van hardcore houd je gelijk discrimineert... okay ik [b]houw niej van zwarten...
maar der zijn genoeg goeie tussen[/b]... maarja als er 1 zwarte op mij begint te zijken dan zijk ik terug ja... inderdaad... er hoeft maar 1 zwarte op mij af te komen en diej doet gewoon aardig.. heb ik helemaal geen problemen met hem/haar... dus trek niej te gauw je conclusies wil je?

Als er een "blanke" op haar of zou komen en die doet niet aardig, zou ze dan problemen met hem/haar hebben?
pi_16022747
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:33 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wij? Ik in ieder geval niet Rosenmuller is niet mijn cup of tea....

Bijvoorbeeld, hč.
Some say in ice
pi_16022759
quote:
Bericht van boksbitch
Onderwerp:
Bericht:

Neej niet elke gabber is rascist...... ik ben ook gabber.... ik ben nationalist.... geen rascist want rascisten zijn mongolen.....
pi_16022827
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:42 schreef BaZje het volgende:

[..]

Neej niet elke gabber is rascist...... ik ben ook gabber.... ik ben nationalist.... geen rascist want rascisten zijn mongolen.....

Een nationalist zegt eigen volk eerst, maar maakt geen onderscheid, tussen zijn eigen volk. Moet ik het zo zien?
pi_16023724
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:44 schreef Chahid het volgende:

[..]

Een nationalist zegt eigen volk eerst, maar maakt geen onderscheid, tussen zijn eigen volk. Moet ik het zo zien?

Klopt..... eigen volk eerst.... maar andere groeperingen hebben ook recht op een eerlijke kans. Mits zij daar hun best voor doen (wat een nederlander ook moet doen).

Bijna iedereen is wel (een beetje) nationalist diep van binnen... iedereen is trots op zijn eigen vaderland...

Een Nederlander is strots op Nederland
Een Turk trots is trots op Turkije
Een Amerikaan is trots op Amerika

Maar als je daar eerlijk vooruit komt word je (ik iig als NLer ) 9 van de 10 x voor NAZI uitgemaakt.... terwijl ik een tyfus hekel aan NAZI's heb.... NAZI's zijn het uitschot v/d wereld! (net als die Jihad en al die rotgein)

pi_16023761
Kom kom, deze discussies horen in POL

Het gaat om Nazi's

dinsdag 6 januari 2004 @ 23:30:12 #97
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_16024195
Tja ik denk dat ik me daar ook maar es ga aanmelden ofzo
Ff rellen daar
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_16024402
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:30 schreef MOD het volgende:
Tja ik denk dat ik me daar ook maar es ga aanmelden ofzo
Ff rellen daar
wat is je username?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:36:50 #99
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16024413
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:42 schreef Chahid het volgende:

[..]

Als er een "blanke" op haar of zou komen en die doet niet aardig, zou ze dan problemen met hem/haar hebben?

daar heeft ze nog ff niet over nagedacht.......
Nobody fucks with The Jesus
pi_16024842
dit cu2 achtige profiel geeft wel heel typisch aan hoe dom die neo's zijn...

"het meest romantische dat je ooit is overkomen - neukuh bij masters of hardcore".....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')