quote:HAHAHAHAHA dit meen je niet
Op dinsdag 6 januari 2004 19:54 schreef Poepoog het volgende:
[afbeelding]
quote:Waar gaat het heen met de wereld
Op dinsdag 6 januari 2004 19:54 schreef Poepoog het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:10 schreef Bastard het volgende:
Zou me niks verbazen als dit gewoon opgezet is door een linkse kanarie. Want het is me te dom opgezet gewoon..
quote:Of meerdere die zich vervelen.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:16 schreef Poepoog het volgende:[..]
jaja zo een die al die profielen en hoe-ze-dan-ook-mogen-heten allemaal in elkaar heeft getieft
quote:Zeeeeeeerrrrrrrrrr aannemelijk!
Op dinsdag 6 januari 2004 20:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Of meerdere die zich vervelen.
quote:goed bezig
Op dinsdag 6 januari 2004 20:18 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=multiculti
quote:ROFL
Op dinsdag 6 januari 2004 18:29 schreef DopeBoy het volgende:
Ik heb me (uiterste best gedaan) gedegradeert tot het niveau van de gemiddelde niveau, en dit is mijn profiel:http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=nigga
ze zijn heel blij met mePeace,
Alberto
quote:GnaGnaGna
Op dinsdag 6 januari 2004 18:29 schreef DopeBoy het volgende:
Ik heb me (uiterste best gedaan) gedegradeert tot het niveau van de gemiddelde niveau, en dit is mijn profiel:http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=nigga
Ze zijn heel blij met mePeace,
Alberto
Wat een stakkertjes zijn het zeg
Hij lijkt GVD nu zelf wel een buitenlander......
quote:ook gezien dat ze uit '88 is?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:19 schreef Juup© het volgende:
Profiel van lid 'boksbitch'.Rook je?:
neej... ik blow alleen...
ze is fucking amper zindelijk en dan al zo racistisch
ik heb zo'n tyfushekel aan nazi's... krijg er ook altijd ruzie mee.. vecht er nooit mee trouwens.. want ze gaan altijd (maar dan ook echt ALTIJD) lopen bluffen en vervolgens niet met me vechten... sjah... ![]()
-edit-
wat me opvalt is dat de helft van de nazis daarzow american history X als favoriete film heeft staan, terwijl het een ANTI - nazi film is.... en hoe...
bewijst maar weer hoe ongelooflijk achterlijk ze zijn
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Rnej op 06-01-2004 21:36]
quote:haha inderdaad ja!
Op dinsdag 6 januari 2004 21:29 schreef Rnej het volgende:[..]
ook gezien dat ze uit '88 is?
ze is fucking amper zindelijk en dan al zo racistisch
ik heb zo'n tyfushekel aan nazi's... krijg er ook altijd ruzie mee.. vecht er nooit mee trouwens.. want ze gaan altijd (maar dan ook echt ALTIJD) lopen bluffen en vervolgens niet met me vechten... sjah...
-edit-
wat me opvalt is dat de helft van de nazis daarzow american history X als favoriete film heeft staan, terwijl het een ANTI - nazi film is.... en hoe...
bewijst maar weer hoe ongelooflijk achterlijk ze zijn
-edit-
'Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...!'
terwijl een paar regels erboven nog dit stond:
'JE KRIJGT AAN JE KOP DAT JE RACIST BENT...NOU, VOORDAT JE GAAT OORDELEN, LEES DAN EERST DIT STUKJE TEKST MAAR FFIES EN DENK DAAR MAAR GOED OVERNA ZOUK ZEGGUH!!!!!'
mmmkay
en dat is dus een meisje uit '88
droevig gewoon
Greetz,
Alberto
Relatie: Nee
neej met zown kankerzwarten kutkop als jouw zou ik ook nooit willen...
landverraaier... ga op eigenland zitten kankeren man ![]()
Bericht van nigga
Datum: 06-01-2004 21:48:19
Onderwerp: blech
Bericht:
"Kanker" dit en "Kanker" dat....Je ouders hebben je ook niet veel geleerd he. Ik heb medelijden met ze, en natuurlijk met jou omdat je zo'n extreem laag denkniveau heb...Je weet niet eens wat "kanker" is....achterlijk mens!
Greetz,
Mr. Nigga
Bericht van boksbitch
Datum: 06-01-2004 21:55:40
Onderwerp:
Bericht:
ik weet heel goed wat kanker is want mijn oma heeft het zelf dus jij moet niet zo uit de hoogte doen omdat je zwart bent want als er 1 ding is wat er hoog staat zijn dat nog altijd de Nederlanders dus jij met opKANKEREN met je grote eigendunk want jij stelt geen flikker voor!
Hoe dom kun je zijn?
quote:Hebben ze ook een forum? Leuk
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zal er gebeuren als we op het forum berichten plaatsen? Zonder te schelden e.d.Ban?
quote:Ik zou het niet weten maar ik wordt wel KOTSmisselijk van die trieste figuren daar, ik hoop echt dat er niemand van op FOK! zit
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zal er gebeuren als we op het forum berichten plaatsen? Zonder te schelden e.d.Ban?
quote:http://www.holland-hardcore.com/yabbse/index.php?op=forum&PHPSESSID=2384a69c196bd5292802790063976ff1
Op dinsdag 6 januari 2004 22:08 schreef DopeBoy het volgende:[..]
Hebben ze ook een forum? Leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |