Korte samenvatting: met deze carkit kun je vrijwel alle telefoons aansluiten d.m.v. een universele carkit in combinatie met een telefoonspecifieke connector. De carkit haalt stroom uit de sigarettenaansteker van je auto en kan dus in verschillende auto's gebruikt worden.
Het ding werkt goed, en ik heb er een connector bij voor een Nokia 6100 en een voor de Nokia 3310.
30 euro ofzo? Edit: ex verzenden.
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 06-01-2004 18:28]
quote:Dan ben ik pas op het postkantoor (en daar zullen ze het toch wel weten) hard genaaid! Ik heb een digicam verzonden die de helft zo veel ruimte in neemt en dat kostte al 7,50 euro. Helaas, dan wacht ik op andere bieders.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:23 schreef JustusG het volgende:
Verzenden kost 6,55.30 is echt mijn maximum, sorry.
Nieuw kost het ding overigens 90 euro (volgens de site).
quote:Jaaa... maar ik had er ook een postpakket (de doos dus) bij gekocht, aangezien ik de vorige keer de originele verpakking niet meer had. Maargoed, dan nog. Als je 36,50 biedt denk ik er over...
Op dinsdag 6 januari 2004 18:43 schreef JustusG het volgende:
http://www.tpgpost.nl/consumer/post_versturen/posttarieven/tarieven_pakketten_nederland.jsp
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 06-01-2004 19:03]
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 08-01-2004 13:06]
quote:Dan is die geboden 30 helemaal geen gek bedrag.....
Op donderdag 8 januari 2004 13:58 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Overigens heb ik alleen nog maar de connector voor de 6100. Die andere heb ik los verkocht.
quote:Op Marktplaats staan ze voor 45, en dan moet je ze nog halen ook. Voor 30 euro INCL. verzenden (dus ik hou zo'n 23 euro over, maximaal), hou ik hem liever. Nieuw kost ie 90 euro, en er is geen verschil tussen een nieuwe of deze. Dus ik vind 30 euro EX verzenden al veel te weinig, maar aangezien hier vooral studenten komen, moet het maar.
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef PetervdK het volgende:[..]
Dan is die geboden 30 helemaal geen gek bedrag.....
quote:Het is al 's eerder gezegd, tussen vraagprijs en betaalde prijs zit wel een verschil hoor. Degene die in mijn kar zit, heeft me welgeteld 25 euro gekost incl stekker voor 6100 en 3310, terwijl de vraagprijs 40 euro was...
Op donderdag 8 januari 2004 17:23 schreef JustusG het volgende:
Wil dit zeggen dat ik gewonnen heb?
Misschien ff bemiddelen: delen jullie toch de verzendkosten...
quote:6,70 zul je bedoelen (ongeveer). Bron: TPG. En er moet nog een postpakket (doos dus) omheen. Kost ook geld.
Op donderdag 8 januari 2004 17:28 schreef Bigf00t het volgende:
Verzendingen onder de 5kg kosten 5,50 (je betaald bij pakketjes geen btw)
Voor die 35 euro wil ik hem wel kwijt. Mail je gegevens (adres) even naar pkoops@wish.nl. Dan handelen we het af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |