quote:Ik ook
Een vrouw uit de Amerikaanse staat Ohio is een lottolot kwijtgeraakt waar 162 miljoen dollar op is gevallen. Ze verloor het lot op een parkeerterrein, waar mensen vervolgens 's nachts met zaklantaarns gingen zoeken om het geld zelf binnen te halen.Elecia Battle vertelde agenten dat ze haar beurs had laten vallen net nadat ze het lot voor de Mega Millions loterij had gekocht. "Ik voel me verschrikkelijk," aldus de huilende vrouw. De nummers waarmee ze speelde - 12, 18, 21, 32, 46 en Mega Ball 49 - waren verjaardagen en leeftijden van familieleden. Medewerkers van de lotto hebben bevestigd dat het inderdaad niet ging om een automatisch bepaald lot.
Battle heeft een beloning uitgeloofd voor diegene die haar lot terugbrengt. Diverse mensen hebben echter met zaklantaarns de parkeerplaats afgezocht en zeiden het geld zelf te houden als ze het lot zouden vinden.
wel kut btw
quote:vooral dat laatste zinnetje
Op dinsdag 6 januari 2004 16:29 schreef vosss het volgende:
Van de FP:
[..]Ik ook
wel kut btw
![]()
![]()
quote:[
Op dinsdag 6 januari 2004 16:38 schreef MetalMessiah het volgende:
Noodlot?
quote:blablabla, het forum IS NIET DE FP!!!!!!!
Op dinsdag 6 januari 2004 16:37 schreef maxso het volgende:
Ben jij snel met het nieuws....echt een origenele topic.
Ik ga ook ff op de frontpage kijken...
ik flikker dat ding toch echt dan METEEN in de kluis ofzo.
quote:Na dit verhaal zal de vinder dat geld wel lastig kunnen innen ja. Wat ik dan zou doen is bellen en een deel eisen
Op dinsdag 6 januari 2004 16:59 schreef Oom_Agent het volgende:
Degene die 162 miljoen gaat innen moet dan toch door de mand vallen. Er staat toch wel een verkooppunt en datum op dat lot als controle.
De topictitel kan trouwens beter zijn: "vrouw loopt 162 miljoen mis". Niet kwijt, want ze had het nog helemaal niet
quote:Als je het stukje leest zie je dat ze het vlak na aankoop is verloren.
Op dinsdag 6 januari 2004 16:57 schreef speedfreakssj het volgende:
waarom gebeuren dit soort dingen altjd in america en waarom nemen die mensen die loten overal nee naartoe>ik flikker dat ding toch echt dan METEEN in de kluis ofzo.
Vindersloon is toch 10% ofzo? Is ook helemaal niet gek
quote:De vraag is alleen of die vrouw wel kan bewijzen dat zij het lot heeft gekocht, het zou best kunnen dat ze het verzint in een poging om de echte winnaar het geld af te troggelen.
Degene die 162 miljoen gaat innen moet dan toch door de mand vallen. Er staat toch wel een verkooppunt en datum op dat lot als controle.
quote:Als iemand zo dom is om zijn lot kwijt te raken, en een ander vindt het, dan is de prijs toch voor de vinder? Ik zou trouwens wel een eurootje of 10.000 aan die vrouw schenken als vinder
quote:Uiteraard, lekker gul zijn
Op dinsdag 6 januari 2004 17:12 schreef brighton het volgende:[..]
Als iemand zo dom is om zijn lot kwijt te raken, en een ander vindt het, dan is de prijs toch voor de vinder? Ik zou trouwens wel een eurootje of 10.000 aan die vrouw schenken als vinder
Anders staat het zo lullig
10 000 is nog altijd wel 0,006 procent van 162 miljoen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |