abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16012544
Zijn er mensen die hier naar luisteren? En dan bedoel ik artists zoals Aesop Rock, Brother Ali, MF Doom, Louis Logic, C-Rayz Walz, Non Phixion, Atmosphere, Immortal Technique etc etc.
Als je ziek bent van die slappe hip-hop die hier in Nederland uitkomt, zoals Nelly, Ja Rule, 50 Cent..check bovengenoemde dan eens.
Ik heb zelf veel tracks op mijn computer staan en een ftp die vrij vaak online is waar de tracks op staan.....
pi_16012659
Mass Of Critics.

Je moet maar eens kijken of je daar wat van kan downloaden.

pi_16012694
In februari spelen er een aantal Real Time acts in de Melkweg.
Iig Aesop Rock, C Rayz Walz op 25 feb geloof ik, en op 5 februari Diverse (Chocolate Industries) Lyrics Born en Lifesavas. Dus, mocht je ze live willen aanschouwen..
Zelf vind ik de albums van Akrobatik en Lyrics Born die vorig jaar zijn verschenen heel erg goed
pi_16012833
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:08 schreef MindsEye het volgende:

Als je ziek bent van die slappe hip-hop die hier in Nederland uitkomt, zoals Nelly, Ja Rule, 50 Cent..

nelly ja rule okee.. maar 50.... geen slappe hip hop hoor... maarja.. jij kent natuurlijk alleen zijn beroemde singletjes!!!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:23:05 #5
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_16012837
Yo,
ik zou meer respect voor je hebben als je er niet bij had gzegd dat je z op je pc had gedownload..dat kan iedereen wel enzo
moet wel zeggen dat die shit die je noemt wel vet is, trouwens
Aesop Rock underground? wist ik nieteens

P'z

6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:24:43 #6
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_16012868
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:22 schreef rival het volgende:

[..]

nelly ja rule okee.. maar 50.... geen slappe hip hop hoor... maarja.. jij kent natuurlijk alleen zijn beroemde singletjes!!!

hhe yo wat zou ie dan moeten kennen dan?
Guess Who's Back? Het hele Get Rich album?
dat is geen kwaliteit vergeleken met wat hij noemt iig
check dat eerst maar ns
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:27:49 #7
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16012912
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:22 schreef rival het volgende:

[..]

hahahaha
nelly tssssss en ja rule is natuurlijk helemaal bout met zijn klote stem

doe mij maar Sean Paul (nee en dan natuurlijk niet zijn laatste cd nee maar die 2 ervoor )

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_16012930
Black Sheep - A Wolf In Sheeps Clothing
Prince paul - Prince among thieves
Pharcyde - Labcabincalifornia
King Gordy - The entity
Cella dwellas - Realms 'N Reality
Necro - Gory days
King Geedorah - Take me to your leader
Dead Prez - Let's get free
Cannibal Ox - The cold Vein

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16012980
* lijstjes zoekt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16012991
Ik heb alle cd's van 50 Cent, dus ik weet waar ik over praat. Ik luisterde ze eerder nog weleens nu nooit meer. En over dat downloaden...dat is de enige manier om underground te leren kennen. Inmiddels heb ik veel van de albums ook al aangeschaft via www.undergroundhiphop.com.
Laatste album dat ik gekocht heb is 'Shadows on the sun' van Brother Ali.....die zou iedereen moeten checken
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:33:42 #11
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_16013040
Blijf posten die lijstjes, dan heb ik weer wat te downloaden...

* SpleeffY net format gehad heeft

pi_16013265
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:33 schreef SpleeffY het volgende:
Blijf posten die lijstjes, dan heb ik weer wat te downloaden...

* SpleeffY net format gehad heeft

alstu
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:

leuk, tijd weer voor een lijstje

3rd Bass, 7L & Esoteric, Aesop Rock, A Tribe Called Quest, Afrika Bambaataa, AG, Akrobatik, Alkaholiks, Anti Pop Consortium, Alkaholiks, Bahamadia, BDP, Big Daddy Kane, Big L, Biz Markie,Black Moon, Black Sheep, Boot Camp Click, Buckwild, Camp Lo, Cella Dwellas, Clockworx, Cocoa Brovaz (Smif-N-Wessun), Common, Copywrite, Craig G, Cru, Cuban Link, Cypress Hill, Das EFX, De La Soul, Defari, Delinquent Habits, Dilated Peoples, DJ Honda, Doug E. Fresh, ED O.G., EPMD, Equilibrium, Eric B. & Rakim, Fearless Four, Franky Cutclass, Freddie Foxxx, Gang Starr, Geto Boys, Hieroglyphics (Souls Of Misschief), House Of Pain, Ice Cube, Ice-T, Immortal Technique, J-Live, Jaylib, Jedi Mind Tricks, Jeru Tha Damaja, Jigmastas, Jungle Brothers, Just Ice, JVC Force, Keith Murray, Killah Priest, Kool G. Rap, Krewcial, KRS ONE, Kurtis Blow, Large Professor, Little Brother, LL Cool J, Lord Have Mercy, Lords Of The Underground, Lost Boyz, Louis Logic, M.O.P., Mad Skillz, Main Source, Mantronix, MF Doom/King Geedorah/Viktor Vaught/KMD, Mobb Deep, Mr. Lif, N2Deep, Nas, Nice & Smooth, Nine, NWA, OC, Onyx, Organised Konfusion, People Under The Stairs, Pete Rock & C.L. Smooth, Princess Superstar, Public Enemy, Rampage, Saukrates, Run DMC, Slick Rick, Smut Peddlers, Spice-1, Sugerhill Gang, Tame One/Artifacts, The Beatnuts, The High & Mighty, The Pharcyde, The Psycho Realm, The Roots, Too $hort, Tuff Crew, Ugly Duckling, Ultramagnetic MC's UFTO, Whodini, Wu-Tang Clan

om er maar eens een paar te noemen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:50:34 #13
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16013371
Hmmm, dit lijkt inhoudelijk erg veel op wat er zich doorgaans in Centraal afspeelt, dus kan het daar wel verder:

Hiphop Central XVIII: The Foundation

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')