abonnement Unibet Coolblue
pi_16483630
ik waarschuw alleen maar
"Foute" auto's die jij wèl mooi vindt
pi_16483684
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:53 schreef t0n het volgende:
ik waarschuw alleen maar
"Foute" auto's die jij wèl mooi vindt
ik lees al mee, is wel weer een keer leuk zo'n topic.....
voorlopig mogen ze nog lekker discussieren zolang het maar niet te ver gaat!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_16483832
Gaaf topic van die foute auto's

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 22-01-2004 12:06]

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16500911
[slowchat] Datsun b110 slotje, was te laat
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16502191
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[slowchat] Datsun b110 slotje, was te laat
Dicht...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_16502917
Moet me even van het hart dat ik het best leuk vind dat er centrale topics zijn (ook al heten ze niet zo) waarin ieder zijn specifieke hobbie kan terug vinden... noem maar een paar voorbeelden:

De tweede Fok!MotorMeet [deel 10] ('onze' eigen )
Topic voor R/C fanaten 2
Schaalmodellen Deel II
het vliegtuigen topic.
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 3

en zo zijn er nog wel een zooi
Eerlijk is eerlijk... je vermijd zo wel dat er geirriteerde discussies tussen verschillende takken van PTA sport liefhebbers komen...

Moest ik gewoon ff kwijt

pi_16503278
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:10 schreef PatrickM het volgende:
Moet me even van het hart dat ik het best leuk vind dat er centrale topics zijn (ook al heten ze niet zo) waarin ieder zijn specifieke hobbie kan terug vinden... noem maar een paar voorbeelden:

De tweede Fok!MotorMeet [deel 10] ('onze' eigen )
Topic voor R/C fanaten 2
Schaalmodellen Deel II
het vliegtuigen topic.
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 3

en zo zijn er nog wel een zooi
Eerlijk is eerlijk... je vermijd zo wel dat er geirriteerde discussies tussen verschillende takken van PTA sport liefhebbers komen...

Moest ik gewoon ff kwijt


eens is (je vergeet alleen de belangrijkste de enige echte [PTA SC] Bugatti EB110 SS )
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 23 januari 2004 @ 02:47:01 #183
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16507137
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:29 schreef Kreator het volgende:
Over die fok-moeheid trouwens:

Ik denk dat de users dat voor een groot deel aan zichzelf te danken hebben. De sfeer is de laatste maanden eigenlijk gewoon beroerd en dat komt met name omdat een bepaalde groep denkt dat PTA van hen is. PTA is echter van iedereen.
Ik merkte die verandering al toen ik nog moderator was en het kostte erg veel tijd en energie om dat allemaal een beetje recht te houden. Ik denk dat de moderators dat enigzins hebben onderschat en er misschien niet voldoende aandacht aan hebben geschonken, waardoor het is zoals het nu is.
Verder helpt het ook niet mee dat Mutz weinig feeling heeft en weinig stuurt op het forum. Hier en daar een slotje, af en toe wat meeposten, maar zelden zie ik ergens proactieve acties, nieuwe ideeen of leuke nieuwtjes gepost worden. Een beetje overwicht op een irritante user met een grote bek zou ook geen kwaad kunnen.
Ik hoop dan ook dat ThaFreak dat een beetje kan compenseren.

Als PTA het gezellige forum wil blijven wat het altijd geweest is, denk ik dat de mensen hier wat meer open zouden moeten staan voor users die geen technische kennis of onvoorwaardelijke auto-liefde hebben, waardoor het een wat meer open karakter krijgt.

my 2 cents.


Kijk, en daar kan ik me nou helemaal in vinden.

Het lijkt hier tegenwoordig meer op een clubhuis voor verveelde plattelendsjongeren dan een leuk, fris forum waar je over auto's kunt lullen. PTA heeft een beetje de vorm van een incestdorp aangenomen!

Toen ik hier onder een kloon (mijn huidige usernaam) kwam merkte ik hoe klein de tolerantie t.o.v nieuwelingen was. Kon je een half jaartje geleden nog eens gezellig ouwehoeren, tegenwoordig is het huilen met de pet op en zie ik louter en alleen steeds meer van hetzelfde. Een paar aardige users, maar ook een groot aantal zeikstralen die zich PTA eigen hebben gemaakt en daardoor de sfeer bepalen: "Ik spreek je zo wel even op MSN, dude" "Ik kom zo wel even thee drinken, gabber" tot zelfs: "Jij hebt nog niks waargemaakt binnen het leven van PTA".
Een enkele mongool haalde het zelfs in zijn gestoorde Aviko-kop om eigenhandig een cloonscan uit te voeren op mijn ip-adres.

Als je dit forum leuk wil maken moet er wat toleranter t.o.v nieuwelingen worden gedaan, moeten er leukere, nieuwe topics worden geopend en moet men niet zeiken over een flauw relletje op zijn tijd. De nieuwe mod zegt mij eerlijk gezegt niet zoveel, toch hoop ik dat hij zijn werk goed zal doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 23-01-2004 02:52]

pi_16508642
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 02:47 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Kijk, en daar kan ik me nou helemaal in vinden.

Het lijkt hier tegenwoordig meer op een clubhuis voor verveelde plattelendsjongeren dan een leuk, fris forum waar je over auto's kunt lullen. PTA heeft een beetje de vorm van een incestdorp aangenomen!

Toen ik hier onder een kloon (mijn huidige usernaam) kwam merkte ik hoe klein de tolerantie t.o.v nieuwelingen was. Kon je een half jaartje geleden nog eens gezellig ouwehoeren, tegenwoordig is het huilen met de pet op en zie ik louter en alleen steeds meer van hetzelfde. Een paar aardige users, maar ook een groot aantal zeikstralen die zich PTA eigen hebben gemaakt en daardoor de sfeer bepalen: "Ik spreek je zo wel even op MSN, dude" "Ik kom zo wel even thee drinken, gabber" tot zelfs: "Jij hebt nog niks waargemaakt binnen het leven van PTA".
Een enkele mongool haalde het zelfs in zijn gestoorde Aviko-kop om eigenhandig een cloonscan uit te voeren op mijn ip-adres.

Als je dit forum leuk wil maken moet er wat toleranter t.o.v nieuwelingen worden gedaan, moeten er leukere, nieuwe topics worden geopend en moet men niet zeiken over een flauw relletje op zijn tijd. De nieuwe mod zegt mij eerlijk gezegt niet zoveel, toch hoop ik dat hij zijn werk goed zal doen.


Het is niet leuk om te lezen...
Waar wel de fokking waarheid...

GL...

Je bent bij mij meer dan welkom hoor

  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:45:08 #186
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16512468
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 08:47 schreef t0n het volgende:

GL...

Je bent bij mij meer dan welkom hoor


Nee dank je,
Ik hou het wel bij mijn vriendin.
pi_16512610
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:45 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Nee dank je,
Ik hou het wel bij mijn vriendin.


Hey goodluck, kom je nog eens posten hier?
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  vrijdag 23 januari 2004 @ 11:57:23 #188
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16512837
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:50 schreef slashme het volgende:

[..]

Hey goodluck, kom je nog eens posten hier?


Nee, voorlopig niet slashme.

Ik ben het een beetje moe om continue dat slappe gelul aan te horen over "hoe saai het leven in kutjekerk aan de IJssel is" of "naar welke plattelandsbraderie de users uit Schubbekutteveen dit weekend gaan.".

pi_16512959
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:57 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Nee, voorlopig niet slashme.

Ik ben het een beetje moe om continue dat slappe gelul aan te horen over "hoe saai het leven in kutjekerk aan de IJssel is" of "naar welke plattelandsbraderie de users uit Schubbekutteveen dit weekend gaan.".


ik kan je zeggen dat we eraan werken en dat we tijdens de meet er ook nog eens over zullen hebben....
en je hebt idd gelijk, soms is het gewoon te slap zoals er gereageerd wordt!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:16:38 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16513325
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 02:47 schreef Goodluck het volgende:

tot zelfs: "Jij hebt nog niks waargemaakt binnen het leven van PTA".


Was er al niet een keer of 25 gezegt dat het een geintje was om je op de kast te krijgen. Wat dus ook goed gelukt is

En over dat mensen elkaar kennen. Moeten we dat verboden houden dan? Jij verwacht dus dat wij ons aan JOU gaan aan passen. Kom op zeg. Dat zal nooit gebeuren. Lul gewoon mee. En ja je zal de eerste week lekker de lul zijn. LEKKER BELANGRIJK. Het is een SLOWCHAT met andere woorden. De ONZIN VAN PTA.

In de andere topics zullen zulke dingen minder of niet gebeuren. Daar word serieus gesproken over het onderwerp. Zo niet. Dan hebben we daar de blauwe mensen voor die dat recht trekken.

Ga nou eens lezen nu in de SC daar is nu een nieuwe user. Volgens mij komt die goed mee.

Ligt het dan aan de users van PTA. Of ligt het aan de nieuwe user in PTA?

En het verschil tussen serieus en een geintje is kennelijk niet iets wat je goed af gaat. Zelfs niet als je verteld word.

ALs je wil dat mensen gaan knuffelen moet je lekker naar R&P gaan. En als je me nu haat. PRima. En als je me arrogant vind. Ga je gang.

Maar als we toch eerlijk zijn. Ik vind je een beetje een huilie over dat slowchat gebeuren.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:21:05 #191
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16515117
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:16 schreef ook_gek het volgende:

En over dat mensen elkaar kennen. Moeten we dat verboden houden dan? Jij verwacht dus dat wij ons aan JOU gaan aan passen. Kom op zeg. Dat zal nooit gebeuren.


Nee, dodo.
Ik pas me aan jullie aan door weg te blijven.
quote:
Lul gewoon mee. En ja je zal de eerste week lekker de lul zijn. LEKKER BELANGRIJK. Het is een SLOWCHAT met andere woorden. De ONZIN VAN PTA.
Het valt me zo ontzettend op dat mensen hier precies hetzelfde zeggen als ik een maand geleden. Zou dat komen omdat ze het hier allemaal zo naar hun zin hebben bij jou en je vriendenclubje ?
quote:
ALs je wil dat mensen gaan knuffelen moet je lekker naar R&P gaan. En als je me nu haat. PRima. En als je me arrogant vind. Ga je gang.
Mwa,
Ik denk eerder dat jij naar R&P moet gaan om eens gezellig over je ADHD te praten.
quote:
Maar als we toch eerlijk zijn. Ik vind je een beetje een huilie over dat slowchat gebeuren.
Dat kan.
Ik vind jou een ongelofelijke oetjoekel met een taalachterstand

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 23-01-2004 13:24]

  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:35:46 #192
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16515498
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik kan je zeggen dat we eraan werken en dat we tijdens de meet er ook nog eens over zullen hebben....
en je hebt idd gelijk, soms is het gewoon te slap zoals er gereageerd wordt!


That's the spirit!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:35:52 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16515500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:21 schreef Goodluck het volgende:

Nee, dodo.
Ik pas me aan jullie aan door weg te blijven.


Beetje jammer. Maar kom dan ook niet zeuren hier.
quote:
Het valt me zo ontzettend op dat mensen hier precies hetzelfde zeggen als ik een maand geleden. Zou dat komen omdat ze het hier allemaal zo naar hun zin hebben bij jou en je vriendenclubje ?
Je hoefd toch niet in de SC te komen. Is niet het enige topic in PTA.
De rest van de topics word normaal on-topic in gereageerd. Oke hier en daar wat minder. Maar dan komen de ridders in blauw langs.
quote:
Mwa,
Ik denk eerder dat jij naar R&P moet gaan om eens gezellig over je ADHD te praten.
Tot op de dag van vandaag heb ik dat niet officieel
quote:
Dat kan.
Ik vind jou een ongelofelijke oetjoekel met een taalachterstand
Tja je mag van me vinden wat je wil. Vind ik prina. Ik zit hier niet om lief of aardig gevonden te worden.

En de taal achterstand. Tjha dat noemen ze nou dislecty.
Ongeveer 95% van het forum weet dit al. Dus nu jij ook.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:43:19 #194
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16515697
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Beetje jammer. Maar kom dan ook niet zeuren hier.


Oh, zeker wel!
quote:
Je hoefd toch niet in de SC te komen. Is niet het enige topic in PTA.
De rest van de topics word normaal on-topic in gereageerd. Oke hier en daar wat minder. Maar dan komen de ridders in blauw langs.
Tot op heden werkt dat tot in bijna ieder topic door. Als het zich alleen tot dat zielige slowchat beperkte was het bezoekersaantal niet zo laag en de onvrede niet zo groot. Zelfs Kreator, degene die dit stekkie groot heeft gemaakt, merkt precies hetzelfde op als ik. Ga nou toch alsjeblieft fietsen man.
quote:
]

Tja je mag van me vinden wat je wil. Vind ik prina. Ik zit hier niet om lief of aardig gevonden te worden.


Dat is makkelijk.
Als je aangesproken word op je irritante gedrag zit je hier opeens niet voor anderen.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:23:09 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16516877
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:43 schreef Goodluck het volgende:

Tot op heden werkt dat tot in bijna ieder topic door. Als het zich alleen tot dat zielige slowchat beperkte was het bezoekersaantal niet zo laag en de onvrede niet zo groot. Zelfs Kreator, degene die dit stekkie groot heeft gemaakt, merkt precies hetzelfde op als ik. Ga nou toch alsjeblieft fietsen man.


Ik kom niet zo heel veel in andere topics in PTA. Maar tot op heden heb ik nergens last van gehad. Oke dat kapot rijden tegen bomen en andere discussie,s vind ik dan ook weer niet nodig. Maar voor de rest zie ik eigelijk zo een probleem van users tegen elkaar.
[quote]
Dat is makkelijk.
Als je aangesproken word op je irritante gedrag zit je hier opeens niet voor anderen.
[/quote

Ik heb nooit gezegt dat ik hier voor anderen zit. En zo lang ik reageer en niet buiten de faq ga is het prima. En als je dat vervelend vind. Is dat jou probleem. En dan om maar meteen duidelijkte zijn. Dat zal me aan me reet roesten. Zal er geen 1 traan om laten. Ik zal er niet eens over wakker liggen. En dit is niet alleen naar jou gericht hoor MAar naar iedereen die wat zegt of vind van mij.

En iedereen mag mij aan spreken op mijn gedrag. Is het via dit topic of via mail. Het maakt mij niks uit. Zal daar me reactie op geven als ik dat nodig vind.

Maar niemand maar dan ook NIEMAND kan mij vertellen wat ik WEL en NIET moet doen. En ik ga ook NIET anders doen omdat een huilie dat zo graag zal zien. Ik ben wie ik ben en daar moet je het mee doen.

Dus nee ik zit hier hier niet voor anderen. Ik zit hier voor me zelf

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:30:00 #196
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16517120
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kom niet zo heel veel in andere topics in PTA. Maar tot op heden heb ik nergens last van gehad. Oke dat kapot rijden tegen bomen en andere discussie,s vind ik dan ook weer niet nodig. Maar voor de rest zie ik eigelijk zo een probleem van users tegen elkaar.
[quote]
Dat is makkelijk.
Als je aangesproken word op je irritante gedrag zit je hier opeens niet voor anderen.
[/quote

Ik heb nooit gezegt dat ik hier voor anderen zit. En zo lang ik reageer en niet buiten de faq ga is het prima. En als je dat vervelend vind. Is dat jou probleem. En dan om maar meteen duidelijkte zijn. Dat zal me aan me reet roesten. Zal er geen 1 traan om laten. Ik zal er niet eens over wakker liggen. En dit is niet alleen naar jou gericht hoor MAar naar iedereen die wat zegt of vind van mij.

En iedereen mag mij aan spreken op mijn gedrag. Is het via dit topic of via mail. Het maakt mij niks uit. Zal daar me reactie op geven als ik dat nodig vind.

Maar niemand maar dan ook NIEMAND kan mij vertellen wat ik WEL en NIET moet doen. En ik ga ook NIET anders doen omdat een huilie dat zo graag zal zien. Ik ben wie ik ben en daar moet je het mee doen.

Dus nee ik zit hier hier niet voor anderen. Ik zit hier voor me zelf


En toch vind ik je gedrag storend
pi_16517384
@ ook_gek en Goodluck... Als jullie het niet eens zijn met elkaar, zoek dat dan voor de rest ff over de mail uit... cc-tjes mogen altijd naar mij, maar dit is een feedback voor het forum, niet voor een meningsverschil tussen 2 users...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:41:02 #198
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16517503
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:37 schreef MutZ het volgende:
@ ook_gek en Goodluck... Als jullie het niet eens zijn met elkaar, zoek dat dan voor de rest ff over de mail uit... cc-tjes mogen altijd naar mij, maar dit is een feedback voor het forum, niet voor een meningsverschil tussen 2 users...
Je hebt volkomen gelijk. (wat mij betreft mag je dat gezeik zelfs even editten)

Heb jij trouwens nog wat suggesties voor een levendiger pta ?

  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:42:13 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16517547
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:37 schreef MutZ het volgende:
@ ook_gek en Goodluck... Als jullie het niet eens zijn met elkaar, zoek dat dan voor de rest ff over de mail uit... cc-tjes mogen altijd naar mij, maar dit is een feedback voor het forum, niet voor een meningsverschil tussen 2 users...
Dit halve topic staat vol met dit soort gelul. En nu mag het opeens niet meer
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:30 schreef Goodluck het volgende:

[..]

En toch vind ik je gedrag storend


Dat mag
Ben jij blij dat ik hier nu minder kom deze maand
Kan je wat meer hier posten

Het gaat je goed
En we komen elkaar vast nog wel tegen hier op fok (eng muziekje af speelt )

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16518049
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit halve topic staat vol met dit soort gelul. En nu mag het opeens niet meer

-knip-


Ja, dat weet ik, maar dit begon ff de spuigaten uit te lopen... Ok, als je een keer meld dat je iemand niet mag, daar kan ik inkomen... Maar om er nu hele discussies over te gaan voeren... Doe dat in het vervolg gewoon ff over de mail... Alvast bedankt
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')