. Fantastische culturen daar toch
.
quote:dat bedoel ik
Op dinsdag 6 januari 2004 15:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
In geen enkel islamitisch land is dat zo'n goed idee.
.
quote:prachtige avatar
Op dinsdag 6 januari 2004 15:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
In geen enkel islamitisch land is dat zo'n goed idee.
.
Oja, en ook al ben je niet gelovig: hang een kruisje om je nek. Als je christen bent snappen ze dat en krijg je er geen commentaar op maar men vindt het daar onbegrijpelijk dat iemand ongelovig kan zijn.
edit:
quote:Daar noem je ook net wat
Hurghada
[Dit bericht is gewijzigd door MouseOver op 06-01-2004 15:52]
quote:misschien kan ze met een reis gezelschap gaan? ik ken een vrouw van 65 die is dit jaar met zo'n groep mee gegaan!
Op dinsdag 6 januari 2004 15:44 schreef esnaider het volgende:
niet verstandig! De egyptenaren zijn al vrij opdringerig (teminste in Hurghada, in Cairo viel het me mee), dus als vrouw heb je weinig kans dat ze je met rust laten...
quote:ik zou voor de veiligheid, en het gezelschap gewoon met zo'n groep gaan,
Op dinsdag 6 januari 2004 15:47 schreef Toadette het volgende:
Als ik de verhalen van mijn tante mag geloven is het een beter idee als je met een reisgroep mee gaat.
Zal er ook aan liggen waar je naartoe gaat.
In de woestijn kom je rare opdringerige mensen tegen.
in sommige landen is alleen backpakken gewoon niet verstandig, vooral als vrouw zijnde!
quote:Pim had gelijk
men vindt het daar onbegrijpelijk dat iemand ongelovig kan zijn.
iig veel plezier en neem je wat foto's mee terug voor op fok?
quote:ex heeft er een tijdje gewoond, ging probleemloos. Zelfs in achterbuurten van cairo
Op dinsdag 6 januari 2004 15:48 schreef _The_General_ het volgende:[..]
ik zou voor de veiligheid, en het gezelschap gewoon met zo'n groep gaan,
in sommige landen is alleen backpakken gewoon niet verstandig, vooral als vrouw zijnde!
quote:serieus? dat had ik niet verwacht, ik heb nog steeds dat misschien wat achter haalde beeld van blonde vrouw ruilen tegen kamelen
Op dinsdag 6 januari 2004 15:50 schreef MouseOver het volgende:[..]
ex heeft er een tijdje gewoond, ging probleemloos. Zelfs in achterbuurten van cairo
En wat als je als vrouw zecht de mazzel je kunt me rug op dan word daar zeker niets op gedaan nou lekker (of zit ik helemaal fout)
quote:Neuh, ging prima.. je moet je natuurlijk wel een beetje aanpassen maar de mensen behandelen vrouwen daar gewoon met respect. Al moet je dan ook gewoon respect voor hun cultuur tonen en niet je buurman elke ochtend een goeiemorgenknuffel geven ofzo. Ze heeft in die 4 maanden 3x problemen gehad maar nooit echt ernstig. Een keer was met een groepje jongens van een jaar of 10 en die kregen toen binnen 10 seconden een knal van een passerende 50 jarige vrouw
Op dinsdag 6 januari 2004 15:51 schreef _The_General_ het volgende:[..]
serieus? dat had ik niet verwacht, ik heb nog steeds dat misschien wat achter haalde beeld van blonde vrouw ruilen tegen kamelen
Ook in de rest van egypte geen problemen gehad. En ze waren -meestal- met 3 blonde dames van begin 20. Maar ook vaak genoeg alleen.
[Dit bericht is gewijzigd door MouseOver op 06-01-2004 16:03]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |