abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16011735
Is dat een beetje goed te doen (veilig enz.), iemand ervaringen?

Tips?

pi_16011756
geen idee, maar mij lijkt het niet aan te raden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_16011800
hoezo dat nou weer niet gewoon beetje oppassen
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:43:22 #4
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16011801
In geen enkel islamitisch land is dat zo'n goed idee.

. Fantastische culturen daar toch .

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16011814
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:43 schreef Robert_Jensen het volgende:

dat bedoel ik
vosss is de naam,
pi_16011820
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:43 schreef Robert_Jensen het volgende:

prachtige avatar
pi_16011827
niet verstandig! De egyptenaren zijn al vrij opdringerig (teminste in Hurghada, in Cairo viel het me mee), dus als vrouw heb je weinig kans dat ze je met rust laten...
pi_16011877
Don't leave home zonder burkha!
Eigen brokjes eerst.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:46:23 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16011885
Is best te doen, wel een beetje opletten maar verder moet het wel gaan. Zorg wel dat je een beetje zedelijk gekleed bent en opdringerige mensen *totaal* negeert zelfs als dat naar nederlandse maatstaven bijzonder bot is. Soms wordt het als een aanmoediging gezien als je ook maar antwoord en dan is het wel eens lastig weer van die aandacht af te komen omdat je immers in hun ogen duidelijk hebt gemaakt dat je "wel wil". Als is dat een stuk minder ernstig dan het hier lijkt, het is gewoon meer iets om ff rekening mee te houden. Ring om vinger wil ook helpen: dan ben je immers bezet en behandelen ze je sowieso met respect ook al is je man er niet bij.

Oja, en ook al ben je niet gelovig: hang een kruisje om je nek. Als je christen bent snappen ze dat en krijg je er geen commentaar op maar men vindt het daar onbegrijpelijk dat iemand ongelovig kan zijn.

edit:

quote:
Hurghada
Daar noem je ook net wat . Dat zijn meestal ook arme woestijnbewoners die naar de stad getrokken zijn om aan de toeristen te verdienen.. logisch dat dat niet de meest verlichte geesten zijn en ze daarnaast ook erg opdringerig zijn, ook naar mannen toe.

[Dit bericht is gewijzigd door MouseOver op 06-01-2004 15:52]

Vampire Romance O+
pi_16011893
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:44 schreef esnaider het volgende:
niet verstandig! De egyptenaren zijn al vrij opdringerig (teminste in Hurghada, in Cairo viel het me mee), dus als vrouw heb je weinig kans dat ze je met rust laten...
misschien kan ze met een reis gezelschap gaan? ik ken een vrouw van 65 die is dit jaar met zo'n groep mee gegaan!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:47:31 #11
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_16011916
Plaats eens een foto van je, dan oordeel ik wel even objectief
Accept you're dead and start living
pi_16011930
Als ik de verhalen van mijn tante mag geloven is het een beter idee als je met een reisgroep mee gaat.
Zal er ook aan liggen waar je naartoe gaat.
In de woestijn kom je rare opdringerige mensen tegen.
pi_16011957
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:47 schreef Toadette het volgende:
Als ik de verhalen van mijn tante mag geloven is het een beter idee als je met een reisgroep mee gaat.
Zal er ook aan liggen waar je naartoe gaat.
In de woestijn kom je rare opdringerige mensen tegen.
ik zou voor de veiligheid, en het gezelschap gewoon met zo'n groep gaan,

in sommige landen is alleen backpakken gewoon niet verstandig, vooral als vrouw zijnde!

pi_16011971
quote:
men vindt het daar onbegrijpelijk dat iemand ongelovig kan zijn.
Pim had gelijk

iig veel plezier en neem je wat foto's mee terug voor op fok?

vosss is de naam,
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:50:02 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16012001
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:48 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik zou voor de veiligheid, en het gezelschap gewoon met zo'n groep gaan,

in sommige landen is alleen backpakken gewoon niet verstandig, vooral als vrouw zijnde!

ex heeft er een tijdje gewoond, ging probleemloos. Zelfs in achterbuurten van cairo
Vampire Romance O+
pi_16012040
Mn zusje en mn moeder zijn daar ook geweest. Er wordt aangeraden om in een lange broek te lopen, anders worden die mannetjes daar gek.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:51:05 #17
63587 Erwin1e
www.flipnet.tk
pi_16012041
Post eens een foto mischien willen mensen van fok mee
www.flipnet.tk
pi_16012043
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:50 schreef MouseOver het volgende:

[..]

ex heeft er een tijdje gewoond, ging probleemloos. Zelfs in achterbuurten van cairo

serieus? dat had ik niet verwacht, ik heb nog steeds dat misschien wat achter haalde beeld van blonde vrouw ruilen tegen kamelen
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:51:45 #19
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_16012058
Als vrouw alleen door de woestijn gaat prima hoor; gewoon khaki kleding aantrekken en als er gevaar dreigt op je rug liggen en doen of je een kameel bent.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_16012084
Geen probleem. Ik ben verschillende alleen reizende meiden in Egypte tegengekomen.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:54:01 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16012135
Groepsreis is het beste. Maar Cairo is een redelijk moderne stad. Waar je relatief gezie veilig bent.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:55:53 #22
63587 Erwin1e
www.flipnet.tk
pi_16012196
Vraag me toch af stel je man zecht voor de grap best en zon egyptenaar neemt het serieus dan ben je als vouw goed de lul

En wat als je als vrouw zecht de mazzel je kunt me rug op dan word daar zeker niets op gedaan nou lekker (of zit ik helemaal fout)

www.flipnet.tk
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:56:50 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16012232
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:51 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

serieus? dat had ik niet verwacht, ik heb nog steeds dat misschien wat achter haalde beeld van blonde vrouw ruilen tegen kamelen

Neuh, ging prima.. je moet je natuurlijk wel een beetje aanpassen maar de mensen behandelen vrouwen daar gewoon met respect. Al moet je dan ook gewoon respect voor hun cultuur tonen en niet je buurman elke ochtend een goeiemorgenknuffel geven ofzo. Ze heeft in die 4 maanden 3x problemen gehad maar nooit echt ernstig. Een keer was met een groepje jongens van een jaar of 10 en die kregen toen binnen 10 seconden een knal van een passerende 50 jarige vrouw Dat gebeurt hier niet. En dit was in de 2de en 3de armste wijk van de stad (esbet-al-nakhl en muqattum). De dodenstad is trouwens wel een plaats om weg te blijven, ook als man zijnde.

Ook in de rest van egypte geen problemen gehad. En ze waren -meestal- met 3 blonde dames van begin 20. Maar ook vaak genoeg alleen.

[Dit bericht is gewijzigd door MouseOver op 06-01-2004 16:03]

Vampire Romance O+
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:00:42 #24
63587 Erwin1e
www.flipnet.tk
pi_16012351
De Dodenstad lekker interesante naam is dat gewoon een bijnaam voor een stad of wat is het
www.flipnet.tk
pi_16012376
De touristische trekpleisters worden sinds terroristische aanslagen (een tijd terug) behoorlijk goed bewaakt. Egypte moet het tenslotte hebben van inkomsten uit het tourisme. Hoe het daarbuiten zit, weet ik niet. Waarom ga je niet in een reisgezelschap? Da's toch wellicht gezelliger?
Ars longa, vita brevis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')