Nou gewoon de FAQ. Staat voor Frequently Asked Questions. Das dus een pagina met allerlei handige tips over hoe je moet posten, wat wel en niet mag en meer leuke dingen. Je weet wel, dat ding dat je had moeten lezen toen je jezelf ging aanmelden. Toen stond er netjes in beeld: lees de FAQ ook even door voordat je gaat post.
LEES DAN DE FAQ OOK FF DOOR WIL JE VERDOMME!!!!!!!!
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
Liefs,
Lucille
quote:Eensch.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:39 schreef Bioslock het volgende:
WAT EEN KUTTOPIC.
Zal ik hem sticky maken??
quote:Ja graag.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind hem wel mooi...
Zal ik hem sticky maken??
quote:Lucille, alles goed en wel en leuk en aardig enzo, maar heb je voor de gein wel eens alle FAQ's en regeltjes en sticky's van alle subforums achter elkaar gezet?!
Op dinsdag 6 januari 2004 14:33 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]Nou gewoon de FAQ. Staat voor Frequently Asked Questions. Das dus een pagina met allerlei handige tips over hoe je moet posten, wat wel en niet mag en meer leuke dingen. Je weet wel, dat ding dat je had moeten lezen toen je jezelf ging aanmelden. Toen stond er netjes in beeld: lees de FAQ ook even door voordat je gaat post.
LEES DAN DE FAQ OOK FF DOOR WIL JE VERDOMME!!!!!!!!
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faqLiefs,
Lucille
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef HeatWave het volgende:Lucille
.
quote:WTF?! Echt? Woehahahahaha.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:
Da's op een klein lettertype meer dan 100 blz in word (arial 8 pts), er is geen enkele debiel die dat allemaal gaat lezen, laat staan allemaal onthouden wil/kan!![]()
quote:Ik heb het over de algemene FAQ.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:[..]
Lucille, alles goed en wel en leuk en aardig enzo, maar heb je voor de gein wel eens alle FAQ's en regeltjes en sticky's van alle subforums achter elkaar gezet?!
Da's op een klein lettertype meer dan 100 blz in word (arial 8 pts), er is geen enkele debiel die dat allemaal gaat lezen, laat staan allemaal onthouden wil/kan!![]()
Zo, veel plezier met je kutFAQs, ik lees ze toch niet![]()
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef HeatWave het volgende:Lucille
.
nueken?
quote:Zelfs ik niet
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:
quote:sterker nog, dat is zoveel dat het niet eens allemaal in 2 posts past! Nu weet ik niet wat het maximum aantal karakters is die in een reply passen, maar dat zijn er nogal wat, maar daar passen die faqs dus bij lange na niet in
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:[..]
Lucille, alles goed en wel en leuk en aardig enzo, maar heb je voor de gein wel eens alle FAQ's en regeltjes en sticky's van alle subforums achter elkaar gezet?!
Zo, veel plezier met je kutFAQs, ik lees ze toch niet![]()
Conflict en ik wilde die een keer allemaal posten om jullie duidelijk te maken dat dat (zeker voor newbies) ondoenlijk is met al die regels enzo en centrale topics en weet ik wat voor onzin meer. Maar dat werd ons te lastig, moest in 4 posts ofzo
quote:en dat is pas de helft, de andere helft had conflict toen gedaan. ik kan ze je straks wel mailen als ik thuis ben en eraan denk, heb dat document denk ik nog ergens
Op dinsdag 6 januari 2004 14:43 schreef Jarno het volgende:[..]
WTF?! Echt? Woehahahahaha.
echt te gek voor woorden, doe je een misstap zeggen ze: LEES DE FAQ!!
Ja lekker, ben je een week zoet mee
quote:Ja pcies, dan hebben een week geen last van die persoon, snap dat nou.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:47 schreef vosss het volgende:
echt te gek voor woorden, doe je een misstap zeggen ze: LEES DE FAQ!!Ja lekker, ben je een week zoet mee
quote:Mijn stem heb je voor ONZ mod, kunnen we lachen, een mod die zelf schijt heb aan regels
Op dinsdag 6 januari 2004 14:48 schreef Jarno het volgende:
Ja. En regels zijn sowieso kut.
quote:Nog ff serieus dan:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:47 schreef vosss het volgende:[..]
en dat is pas de helft, de andere helft had conflict toen gedaan. ik kan ze je straks wel mailen als ik thuis ben en eraan denk, heb dat document denk ik nog ergens
echt te gek voor woorden, doe je een misstap zeggen ze: LEES DE FAQ!!
Ja lekker, ben je een week zoet mee
Verwijzen naar de FAQ doe ik meestal als iemand niet aan wil nemen van mij dat iets niet mag. Ik ga er een beetje vanuit dat als een modje zegt dat het niet mag, dat men dat dan ook gelooft. Niet dat we altijd gelijk hebben hoor .
quote:eerste misstap is 48 uur, LEES DE FAQ!!!
Op dinsdag 6 januari 2004 14:48 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja pcies, dan hebben een week geen last van die persoon, snap dat nou.
quote:Ja sorry, ik was ff aan het werk.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:55 schreef vosss het volgende:
Wat een dooddoener ---------^
quote:tjsa
Op dinsdag 6 januari 2004 14:57 schreef Jarno het volgende:
Ma'goed, zolang je lekker makkelijk kunt blijven verwijzen naar allerlei rare en overbodige regels hoef je niet te doen waar je echt voor aangesteld bent: het modereren van je forum. Da's wel makkelijk, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |