Nou gewoon de FAQ. Staat voor Frequently Asked Questions. Das dus een pagina met allerlei handige tips over hoe je moet posten, wat wel en niet mag en meer leuke dingen. Je weet wel, dat ding dat je had moeten lezen toen je jezelf ging aanmelden. Toen stond er netjes in beeld: lees de FAQ ook even door voordat je gaat post.
LEES DAN DE FAQ OOK FF DOOR WIL JE VERDOMME!!!!!!!!
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
Liefs,
Lucille
quote:Eensch.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:39 schreef Bioslock het volgende:
WAT EEN KUTTOPIC.
Zal ik hem sticky maken??
quote:Ja graag.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind hem wel mooi...
Zal ik hem sticky maken??
quote:Lucille, alles goed en wel en leuk en aardig enzo, maar heb je voor de gein wel eens alle FAQ's en regeltjes en sticky's van alle subforums achter elkaar gezet?!
Op dinsdag 6 januari 2004 14:33 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]Nou gewoon de FAQ. Staat voor Frequently Asked Questions. Das dus een pagina met allerlei handige tips over hoe je moet posten, wat wel en niet mag en meer leuke dingen. Je weet wel, dat ding dat je had moeten lezen toen je jezelf ging aanmelden. Toen stond er netjes in beeld: lees de FAQ ook even door voordat je gaat post.
LEES DAN DE FAQ OOK FF DOOR WIL JE VERDOMME!!!!!!!!
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faqLiefs,
Lucille
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef HeatWave het volgende:Lucille
.
quote:WTF?! Echt? Woehahahahaha.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:
Da's op een klein lettertype meer dan 100 blz in word (arial 8 pts), er is geen enkele debiel die dat allemaal gaat lezen, laat staan allemaal onthouden wil/kan!![]()
quote:Ik heb het over de algemene FAQ.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:[..]
Lucille, alles goed en wel en leuk en aardig enzo, maar heb je voor de gein wel eens alle FAQ's en regeltjes en sticky's van alle subforums achter elkaar gezet?!
Da's op een klein lettertype meer dan 100 blz in word (arial 8 pts), er is geen enkele debiel die dat allemaal gaat lezen, laat staan allemaal onthouden wil/kan!![]()
Zo, veel plezier met je kutFAQs, ik lees ze toch niet![]()
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef HeatWave het volgende:Lucille
.
nueken?
quote:Zelfs ik niet
Op dinsdag 6 januari 2004 14:42 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |