quote:Ik heb Mr Kubiya even gebeld en om hulp gesmeekt. Mijn probleem: ongevraagde post van duistere medicijnmannen. Mr Kubiya begreep mijn probleem niet en vroeg of ik het in het Engels wilde uitleggen. Ook dat wilde er bij hem niet in en toen ben ik maar gaan doen alsof ik een duistere boze geest uit het oerwoud was. Dikke pret!
Mr KubiyaIk stel mij voor:
Een echt Afrikaans, internationaal, zeer snel werkend medium. Ik bied hulp bij: terugkeer van uw geliefde, uw carrière, examen, kans op geluk, sexuele impotentie, onvruchtbaarheid, slechte geesten, zelfs bij hopeloze problemen. Ik kan u ontvangen van 7 uur 's morgens tot 9 uur 's avonds. Snel werkend en serieus!Bel voor een afspraak:
Tel. 06~*nummer weg* HW
Ik zou zeggen, allemaal bellen. Doe je voor als de fiscus, een controleur van de sociale dienst of als Peter R. de Vries. Allemaal leuk. Een boze geest ook, hoewel ik de indruk kreeg dat Mr Kubiya niet zo veel geloof heeft in zijn eigen hekserij.
Veel plezier en ik kijk uit naar de verhalen!
[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 06-01-2004 13:35]
Die mensen zijn echt slecht bezig vind ik. Ze proberen gewoon het lot van de kosmos te veranderen!
Als iemand bij je weggaat, leer daar dan van, en ga niet naar zon persoon om je geliefte weer terug te halen...
Dicht dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |