abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2004 @ 10:23:43 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16388581
Op de vraag 'Heb je een vriend', antwoord Reshum:
"Voor mij is het op dit moment een beetje onduidelijk, er is wel iemand die ik leuk vind ja.Als ik echt om iemand zou geven zou ik er niet over liegen. Dat zou ook zeker niet tof zijn voor je vriend als je zou ontkennen dat er een speciaal iemand in je leven is."

Begrijp hieruit dat zij en Leon uit elkaar zijn. Jammer, vond ze het leukste stel van die serie.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17465848
Komt er vanavond een nieuwe serie of is dat weer een herhaling?
Jools
pi_17466567
Ja ik snap er ook geen hout van..nu gaat veronica (als ik het goed begrijp) vanavond al de eerste uitzending uitzenden als ehh secundaire zender..VOOR SBS6 die het al tijden goed promoot.

Lijkt me eerder andersom niet?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:41:44 #29
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_17466628
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 17:58 schreef Jools het volgende:
Komt er vanavond een nieuwe serie of is dat weer een herhaling?
'Tis toch vanavond een nieuwe serie?

Ik bedoel, het heet Temptation Island III.... Snap alleen niet waarom het eerst "Blind vertrouwen" heette en vervolgens in ver-Amerikaniseerd...
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_17466998
Yes vanavond begint het weer! In Belgie hebben ze al 3 afleveringen achter de rug als het goed is.

Jammer dat het bij Veronica komt, want je weet het nooit met die zender!
pi_17479711
Het is dus een nieuwe serie????

We hebben thuis geen kabel of schotel dus kijk het altijd bij m'n vriendje. Maar omdat het een beetje laat is hebben we het maar opgenomen. Ik moet nog afwachten dus...Zie het vrijdag pas. Is het ook nog op een andere dag als dinsdag...Beetje ene rottijd vind ik...

Maar ben benieuwd, wordt weer (uit)lachen!!
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:16:42 #32
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17481946
Wat een nerds zijn die kerels van de nieuwe serie! Die gaan waarschijnlijk helemaal los op dat eiland... Erg komisch hoe de vrijgezellen dreigend gingen kijken trouwens. En waar slaat die barman / -vrouw nou weer op. Moet dat een verrassingselement a la Duivelseiland zijn? Want dat is het dus niet. Gewoon een extra vrijgezel, meer niet.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17482046
Heb het gister gezien, nadat ik deel 1 helemaal en deel 2 half heb gevolgt. Vind het nu wel grappig dat degene die word weg gestuurd ook de eerste date word van de parter(ners). Maakt het extra spannend!

En ik heb al mn favoriet te pakken: die kleine met dat donkere haar, die door die Kookai (Thais - Belgische) werd weggestuurd. Mijn god zeg, wat een lekker meisje! Mooie ogen, mooi haar, super vrolijke uitstraling, wat een FEEST om naar te kijken, hoop dat die er lang in blijft!

Enne Zhenar: dat valt wel mee, die belg die altijd met die Carl omgaat, gaat hier echt niet los denk ik. Alhoewel andere stukjes tussendoor wel iets hebben gezegt, maar dat moet je zelf maar zien om half 11 zaterdagavond
  woensdag 3 maart 2004 @ 17:53:07 #34
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17484648
Er is al een TI 3 topic, waar meer in gepost is. Hier dus een slotje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')