abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1104722
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:13 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

heb je nix aan
dan krijg je een ban en wordt er een slotje op gezet zodat niemand meer iets kan zeggen

Als je gaat flamen wel, als je nou een goed onderbouwd je mening op papier zet Stuur anders ff een mailtje naar mij over wat je dwars zit, op welk topic je een slotje hebt gekregen of wat dan ook, ik zal kijken wat ik kan doen...
Ik had ook al Lieve Adjes afgespeurt op een klacht van je, maar nix gevonden...
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_1104732
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:17 schreef Llewella het volgende:

[..]

Als je gaat flamen wel, als je nou een goed onderbouwd je mening op papier zet Stuur anders ff een mailtje naar mij over wat je dwars zit, op welk topic je een slotje hebt gekregen of wat dan ook, ik zal kijken wat ik kan doen...
Ik had ook al Lieve Adjes afgespeurt op een klacht van je, maar nix gevonden...

sorry, maar dat ga ik niet doen
ik geloof best dat je wilt helpen, maar ik heb geen zin in een ban ofzo, snaptu
pi_1104733
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:15 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Lekker bedrijf, dat van jullie!
Dat zit daar maar de hele dag een beetje te Mod-en!

Nee, wij doen ons werk gewoon sneller als de rest waardoor het niet opvalt dat we her en der op het net rondhangen...
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1104738
First of all, dit is een fantastisch cool topic, errug vermakelijk om te lezen. Maar het wordt wel iets te Z/W gesteld:
Een GoT poster, is bij voorbaat een nerd, die zich altijd opsluit, zonder vriendinnen (of 'vriendin'),
eigelijk een zielig ventje, zonder echt leven.
Die indruk krijg ik uit dit topic. Ik post zelf ook regelmatig t een en ander op GoT in de Audio sectie.. meestal op DJ onderwerpen, does that make me a nerd??
Dont think so.. Alhoewel het fantastisch is hoe hier een 'standaard nerd' wordt beschreven, denk ik dat t overdreven is alle GoT'ters daarbij te betrekken.
Overiges wordt er wel errug gehamerd op het "wel/niet vriendin hebben" van een GoT'ter.. zijn sommige mensen hier dan gewoon gefrustreerd, of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Gr,
Vision..
pi_1104744
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:20 schreef ViSioN_TFH het volgende:
First of all, dit is een fantastisch cool topic, errug vermakelijk om te lezen. Maar het wordt wel iets te Z/W gesteld:
Een GoT poster, is bij voorbaat een nerd, die zich altijd opsluit, zonder vriendinnen (of 'vriendin'),
Die indruk krijg ik uit dit topic. Ik post zelf ook regelmatig t een en ander op GoT in de Audio sectie.. meestal op DJ onderwerpen, does that make me a nerd??
Dont think so.. Alhoewel het fantastisch is hoe hier een 'standaard nerd' wordt beschreven, denk ik dat t overdreven is alle GoT'ters daarbij te betrekken.
Overiges wordt er wel errug gehamerd op het "wel/niet vriendin hebben" van een GoT'ter.. zijn sommige mensen hier dan gewoon gefrustreerd, of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Gr,
Vision..
mee eens
ik moet wel, want ik post dus ook bij GoT
pi_1104758
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:19 schreef ikbenveldmuis het volgende:

sorry, maar dat ga ik niet doen
ik geloof best dat je wilt helpen, maar ik heb geen zin in een ban ofzo, snaptu
Nou ja! Ik heb niets met GoT of zo, en het zal me verder allemaal aan mijn reet roesten wat je er van vindt, maar ik vind het wel raar en een beetje zielig dat je hier gaat lopen klagen om daar geen ban te krijgen.
pi_1104768
quote:
Gr,
Vision..
Lol you've GoT a point.

Ik ken deze site ook alleen maar vanwegen GoT wat ik weer ken via Tweakers wat ik weer ken van een collega. Die met mij samen "de" computer winkel rund.

Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
pi_1104784
quote:
of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Gr,
Vision..
ik wil niemand de grond in trappen, maar ik krijg op GoT een beetje een raar gevoel dat ze te pas en onpas niet echt eerlijk met hun macht omgaan.

It's my way or the highway

donderdag 28 juni 2001 @ 11:25:56 #109
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_1104791
quote:
First of all, dit is een fantastisch cool topic, errug vermakelijk om te lezen.
Dank u, wij doen ons best
quote:
Een GoT poster, is bij voorbaat een nerd, die zich altijd opsluit, zonder vriendinnen (of 'vriendin'), eigelijk een zielig ventje, zonder echt leven.
De gemiddelde GoT-er wel ja, maar jij bent toch niet een gemiddeld iemand?
quote:
...of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:26:15 #110
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1104796
quote:
Gr,
Vision..

Laat ons nou effe lekker pesten joh!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_1104805
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

pi_1104819
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

'k begin die X-Ray wel te mogen
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:30:27 #113
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1104825
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:29 schreef Reda het volgende:

[..]

'k begin die X-Ray wel te mogen

Alles kits Reda
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_1104834
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:30 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Alles kits Reda

jah hoor,
met jou?
  donderdag 28 juni 2001 @ 11:33:37 #115
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_1104847
Ach ja, gevoel voor humor is op GoT over het algemeen ver te zoeken...

Maar dat komt natuurlijk omdat humor niet te tweaken valt, en al helemaal niet te overclocken...

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_1104866
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:33 schreef Hallahan het volgende:

Maar dat komt natuurlijk omdat humor niet te tweaken valt, en al helemaal niet te overclocken...

hoezo kunnen die 2 zaken niet samengaan???
pi_1104878
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:35 schreef Reda het volgende:

[..]

hoezo kunnen die 2 zaken niet samengaan???

doe jij het eventjes?
pi_1104879
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:33 schreef Hallahan het volgende:

Ohnee, wat denk je van deze. Probeer ik daar een super orb van Thermaltake op mijn Asus A7V te stoppen, zitten die condensatoren in de weg. Prik ik zo met mijn (afgeschermde) schroevedraaier door mijn MOBO heen.
pi_1104896
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

doe jij het eventjes?

tsja
daar heb je gelijk in...

wat voor humor vinden GoT-ers dan leuk??

pi_1104902
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef Reda het volgende:

[..]

tsja
daar heb je gelijk in...

eeuh....ffkes denken hoor
pi_1104903
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef Reda het volgende:

[..]

tsja
daar heb je gelijk in...

Zie boven.
pi_1104910
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef original_blond het volgende:

[..]

Zie boven.

das geen humor
dan krijg je een condoleance topic ofzo
pi_1104913
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:40 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

das geen humor
dan krijg je een condoleance topic ofzo

Dan niet !
pi_1104917
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:19 schreef Party-pooper het volgende:
Nee, wij doen ons werk gewoon sneller als de rest waardoor het niet opvalt dat we her en der op het net rondhangen...
De ultime reden: Surfen op het Internet is onderdeel van je werkzaamheden

(op een of andere manier heb ik dat de afgelopen 5 jaar dat voorelkaar gekregen.)

pi_1104918
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:40 schreef original_blond het volgende:

[..]

Dan niet !

ok !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')