quote:Als je gaat flamen wel, als je nou een goed onderbouwd je mening op papier zet
Op donderdag 28 juni 2001 11:13 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
heb je nix aan
dan krijg je een ban en wordt er een slotje op gezet zodat niemand meer iets kan zeggen
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:17 schreef Llewella het volgende:[..]
Als je gaat flamen wel, als je nou een goed onderbouwd je mening op papier zet
Stuur anders ff een mailtje naar mij over wat je dwars zit, op welk topic je een slotje hebt gekregen of wat dan ook, ik zal kijken wat ik kan doen...
Ik had ook al Lieve Adjes afgespeurt op een klacht van je, maar nix gevonden...
quote:Nee, wij doen ons werk gewoon sneller als de rest waardoor het niet opvalt dat we her en der op het net rondhangen...
Op donderdag 28 juni 2001 11:15 schreef X-Ray het volgende:[..]
Lekker bedrijf, dat van jullie!
Dat zit daar maar de hele dag een beetje te Mod-en!
quote:mee eens
Op donderdag 28 juni 2001 11:20 schreef ViSioN_TFH het volgende:
First of all, dit is een fantastisch cool topic, errug vermakelijk om te lezen. Maar het wordt wel iets te Z/W gesteld:
Een GoT poster, is bij voorbaat een nerd, die zich altijd opsluit, zonder vriendinnen (of 'vriendin'),
eigelijk een zielig ventje, zonder echt leven.
Die indruk krijg ik uit dit topic. Ik post zelf ook regelmatig t een en ander op GoT in de Audio sectie.. meestal op DJ onderwerpen, does that make me a nerd??
Dont think so.. Alhoewel het fantastisch is hoe hier een 'standaard nerd' wordt beschreven, denk ik dat t overdreven is alle GoT'ters daarbij te betrekken.
Overiges wordt er wel errug gehamerd op het "wel/niet vriendin hebben" van een GoT'ter.. zijn sommige mensen hier dan gewoon gefrustreerd, of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Gr,
Vision..
quote:Nou ja! Ik heb niets met GoT of zo, en het zal me verder allemaal aan mijn reet roesten wat je er van vindt, maar ik vind het wel raar en een beetje zielig dat je hier gaat lopen klagen om daar geen ban te krijgen.
Op donderdag 28 juni 2001 11:19 schreef ikbenveldmuis het volgende:
sorry, maar dat ga ik niet doen
ik geloof best dat je wilt helpen, maar ik heb geen zin in een ban ofzo, snaptu
quote:Lol you've GoT a point.
First of all, dit is een fantastisch cool topic, errug vermakelijk om te lezen. Maar het wordt wel iets te Z/W gesteld:
Een GoT poster, is bij voorbaat een nerd, die zich altijd opsluit, zonder vriendinnen (of 'vriendin'),
Die indruk krijg ik uit dit topic. Ik post zelf ook regelmatig t een en ander op GoT in de Audio sectie.. meestal op DJ onderwerpen, does that make me a nerd??
Dont think so.. Alhoewel het fantastisch is hoe hier een 'standaard nerd' wordt beschreven, denk ik dat t overdreven is alle GoT'ters daarbij te betrekken.
Overiges wordt er wel errug gehamerd op het "wel/niet vriendin hebben" van een GoT'ter.. zijn sommige mensen hier dan gewoon gefrustreerd, of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Gr,
Vision..
Ik ken deze site ook alleen maar vanwegen GoT wat ik weer ken via Tweakers wat ik weer ken van een collega. Die met mij samen "de" computer winkel rund.
quote:ik wil niemand de grond in trappen, maar ik krijg op GoT een beetje een raar gevoel dat ze te pas en onpas niet echt eerlijk met hun macht omgaan.
of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
Gr,
Vision..
It's my way or the highway
quote:Dank u, wij doen ons best
First of all, dit is een fantastisch cool topic, errug vermakelijk om te lezen.
quote:De gemiddelde GoT-er wel ja, maar jij bent toch niet een gemiddeld iemand?
Een GoT poster, is bij voorbaat een nerd, die zich altijd opsluit, zonder vriendinnen (of 'vriendin'), eigelijk een zielig ventje, zonder echt leven.
quote:
...of is er behoefte aan om de toch al zielige mensen die bij GoT rondhangen, nog net iets verder de grond in te trappen?
quote:
Gr,
Vision..
quote:
Op donderdag 28 juni 2001 11:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Laat ons nou effe lekker pesten joh!
quote:'k begin die X-Ray wel te mogen
Op donderdag 28 juni 2001 11:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Laat ons nou effe lekker pesten joh!
quote:Alles kits Reda
Op donderdag 28 juni 2001 11:29 schreef Reda het volgende:[..]
'k begin die X-Ray wel te mogen
quote:jah hoor,
Op donderdag 28 juni 2001 11:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
Alles kits Reda
Maar dat komt natuurlijk omdat humor niet te tweaken valt, en al helemaal niet te overclocken...
quote:hoezo kunnen die 2 zaken niet samengaan???
Op donderdag 28 juni 2001 11:33 schreef Hallahan het volgende:
Ach ja, gevoel voor humor is op GoT over het algemeen ver te zoeken...Maar dat komt natuurlijk omdat humor niet te tweaken valt, en al helemaal niet te overclocken...
quote:doe jij het eventjes?
Op donderdag 28 juni 2001 11:35 schreef Reda het volgende:[..]
hoezo kunnen die 2 zaken niet samengaan???
quote:Ohnee, wat denk je van deze. Probeer ik daar een super orb van Thermaltake op mijn Asus A7V te stoppen, zitten die condensatoren in de weg. Prik ik zo met mijn (afgeschermde) schroevedraaier door mijn MOBO heen.
Op donderdag 28 juni 2001 11:33 schreef Hallahan het volgende:
Ach ja, gevoel voor humor is op GoT over het algemeen ver te zoeken...Maar dat komt natuurlijk omdat humor niet te tweaken valt, en al helemaal niet te overclocken...
quote:tsja
Op donderdag 28 juni 2001 11:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
doe jij het eventjes?
wat voor humor vinden GoT-ers dan leuk??
quote:eeuh....ffkes denken hoor
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef Reda het volgende:[..]
tsja
daar heb je gelijk in...wat voor humor vinden GoT-ers dan leuk??
quote:Zie boven.
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef Reda het volgende:[..]
tsja
daar heb je gelijk in...wat voor humor vinden GoT-ers dan leuk??
quote:das geen humor
Op donderdag 28 juni 2001 11:39 schreef original_blond het volgende:[..]
Zie boven.
quote:Dan niet !
Op donderdag 28 juni 2001 11:40 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
das geen humor
dan krijg je een condoleance topic ofzo
quote:De ultime reden: Surfen op het Internet is onderdeel van je werkzaamheden
Op donderdag 28 juni 2001 11:19 schreef Party-pooper het volgende:
Nee, wij doen ons werk gewoon sneller als de rest waardoor het niet opvalt dat we her en der op het net rondhangen...
(op een of andere manier heb ik dat de afgelopen 5 jaar dat voorelkaar gekregen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |