abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:48:57 #251
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16024738
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt!
Als je kijkt naar het gemiddelde publiek dat homotenten bezoekt (vooral de homotenten in de randstad of de homodiscotheken die een naam hebben) dan klopt die stelling wel ja. Het feit wil echter dat er misschien nog wel veel meer homo's zijn die (bijna) nooit in homotenten komen en/of die er iets 'normalere' ideeen wat betreft relaties, sex en weet ik veel op na houden. Uiteindelijk over de hele linie genomen zijn hetero's net zo erg als homo's.

nou ik kom nooit in homo-uitgaansgelegenheden, ik doelde meer op het internet. Bedankt voor het uitbreiden van de doelgroep.

Maar kijk nou eens naar dit topic, ik denk niet dat iemand toe zal geven dat er hier veel discussies worden gevoerd over de actualiteit, of over maatschappelijke zaken. Ik kan me geen discussie herrineren over ethiek, geloof of over oorlog dat echt de moeite waard was van het volgen.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_16024763
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het feit wil echter dat er misschien nog wel veel meer homo's zijn die (bijna) nooit in homotenten komen

Nooit!. .
pi_16024792
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:48 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

nou ik kom nooit in homo-uitgaansgelegenheden, ik doelde meer op het internet. Bedankt voor het uitbreiden van de doelgroep.

Maar kijk nou eens naar dit topic, ik denk niet dat iemand toe zal geven dat er hier veel discussies worden gevoerd over de actualiteit, of over maatschappelijke zaken. Ik kan me geen discussie herrineren over ethiek, geloof of over oorlog dat echt de moeite waard was van het volgen.

Dit topic staat dan ook in "Onzin voor je leven!". .
pi_16024793
quote:

[..]

Waar staat dit topic? Inderdaad, in Onzin. Het is een topic voor de leuk. Serieuse onderwerpen komen heel soms aan de orde, maar als je dat echt wilt moet je gewoon in R&P of iets dergelijks een topic openen.
Huh!?
pi_16024830
quote:

[..]

Maar daar is dit topic ook niet het medium voor. Daarom staat het ook in onzin, denk ik. Kijk naar andere reeksen, daar gebeurt precies hetzelfde.

Edit: Wat Vlarp zei, dus

[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 06-01-2004 23:56]

pi_16024851
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:39 schreef fulco- het volgende:

[..]

Ik heb ook wel wat vragen

Zijn homo-mannen langer dan bi-mannen en hetero-mannen?
Hebben homo-mannen vaker blauwe ogen dan bi-mannen en hetero-mannen?
Wapperen homo-mannen vaker met hun handen dan bi-mannen en hetero-mannen?
Zijn homo-mannen vaker hitsig dan bi-mannen en hetero-mannen?

En of ze een grotere pik hebben. Dat wil ik dan wel eens vragen. .

.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')