quote:frans bauer heeft ook ziljoenen platen verkocht, heeft ongekende successen in meerdere landen en staat zelfs in Nederland al een paar weken op nummer 1, toch is de algemene mening toch dat hij niet echt hoogstaande muziek maakt of wel? Dat is zelfs bewezen bij d e antionale eq test van deze week.
Op maandag 12 januari 2004 10:26 schreef Tomek het volgende:
Ik vinnut het zo vreemd dat zoveel mensen maar blijven beweren dat Nirvana overschat is. Ik bedoel, ze zijn over de hele wereld (nog steeds) heel populair en hebben ziljoenen platen verkocht, die imho gewoon heel goed zijn.Volgens mij zijn er gewoon veel mensen die Nirvana overschat vinden omdat de muziek relatief eenvoudig in elkaar steekt, en ze het zelf ook wel kunnen spelen. Maar ondertussen is het nog maar weinig mensen gelukt om op dergelijk eenvoudige wijze zulke doordringende nummers te schrijven.
Uiteindelijk draait het ook helemaal niet om hoe de muziek in elkaar zit, maar om het gevoel dat er uit voortgebracht wordt.
Toch krijg ik het idee dat muziek teveel wordt beoordeeld op hoe ingewikkeld het is.En ALS Kurt dan een slechte gitarist blijkt te zijn, en zijn teksten slecht zouden zijn, en zijn nummers niet origineel zouden zijn;
hoe kan het dan toch dat die man ooit een muzikale revolutie teweeg heeft gebracht
quote:Zijn muziek is inderdaad niet hoogstaand, en blijkbaar is dat ook niet nodig. Anders krijg je geen 8 keer Ahoi vol.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:31 schreef LenL het volgende:[..]
frans bauer heeft ook ziljoenen platen verkocht, heeft ongekende successen in meerdere landen en staat zelfs in Nederland al een paar weken op nummer 1, toch is de algemene mening toch dat hij niet echt hoogstaande muziek maakt of wel? Dat is zelfs bewezen bij d e antionale eq test van deze week.
Maar Frans Bauer is eigenlijk geen goed vergelijkingsmateriaal vind ik, omdat hij zijn eigen muziek en teksten niet schrijft. Hij is alleen maar de persoon die het uitvoert. Dus wat betreft zijn muzikale kunnen is hij denk ik wel erg overschat. Maar daar maakt zijn doelgroep zich toch niet druk om.
ja, ik weet dat nirvana ook veel covers heeft gespeeld
quote:Er zijn inderdaad een aantal hele enge feiten die wel heel erg in de richting van Courtney Love wijzen. Kep er veel over gelezen en over gezien en ik moet zeggen...ik zal er niet raar van opkijken
Op vrijdag 16 januari 2004 19:45 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Kurt pleegde geen zelfmoord, hij IS vermoord door Courtney Love..
quote:Hij is niet eens dood, hij zit te chillen met Elvis en Pac in een of andere hut.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:45 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Kurt pleegde geen zelfmoord, hij IS vermoord door Courtney Love..
quote:en je moeder heeft een tent in der broek. Hij zal vast wel dood zijn, ik ben geen hippie die niet met zijn tijd meegaat, en vast blijft houden dattie nog leeft. Ik geloof alleen niet voor 100 procent in zijn onschuld
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef webfreak het volgende:[..]
Hij is niet eens dood, hij zit te chillen met Elvis en Pac in een of andere hut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |