abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15998394
Voor de mensen die ge-intresseerd zijn in gestylde auto's of gewoon leuk vinden om filmpjes te kijken hier nog een leuke url:

Rechter muisknop, save as Kleine 10 mb...

Greetz Xantip

[Dit bericht is gewijzigd door xantip op 06-01-2004 00:48]

pi_15998472
1: en dat in je eerste post
2: als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel directe links naar downloads.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15998519
Planes, Trains & Automobiles

En daar zelf even zoeken naar het lokale filmpjestopic.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15998538
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
2: als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel directe links naar downloads.
Waarom?

Het zijn juist de indirecte links naar downloads die zuigen, die zuigen...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15998560
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waarom?

Het zijn juist de indirecte links naar downloads die zuigen, die zuigen...

ik persoonlijk hou er niet van om ergens op te klikken en mn pc slaat meteen aan t downloaden.

en tja, altijd in mijn achterhoofd houdend dat er ook zooi tussen kan zitten..

maar.. iedereen zijn eigen meuk

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15998595
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik persoonlijk hou er niet van om ergens op te klikken en mn pc slaat meteen aan t downloaden.

dan moet je er niet zomaar op klikken, maar eerst even in je statusbalk of bij de eigenschappen kijken watvoor bestand 't is...

En het is niet het downloaden, maar het openen van dingen wat voor problemen zorgt.

pi_15998664
Oei sorrie dat ik het op de verkeerde plek heb gepost.... heb vluchtig gekeken waar ik hem het beste neer kon zetten en heb erover heen gekeken....
pi_15998697
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef xantip het volgende:
Oei sorrie dat ik het op de verkeerde plek heb gepost.... heb vluchtig gekeken waar ik hem het beste neer kon zetten en heb erover heen gekeken....
Zorg er even voor dat je nou wèl goed kijkt, want men raakt best snel geïrriteerd door zulke dingen.

En voor je het weet krijg je 48 uur de tijd om alles nog 'ns goed na te kijken voor je het plaatst...

pi_15998748
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

je hebt misschien ergens wel gelijk, normaal heb ik daar zelf ook een bloedhekel aan, maar bij deze post staat toch duidelijk Rechter muisknop, save as???

[on-topic]
*gaat ff downloaden
Ik zou er wel ff bij zetten dat het een bestand van om en nabij de 10 MB is

[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 06-01-2004 00:45]

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15999436
Plaats het even in het filmpjestopic in PTA inderdaad. . Slotje.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')