abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 00:16:06 #1
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15998222
Ik liep vanuit het busstation richting huis.
Wat zag ik daar ineens staan, een precies dezelfde soort scooter die ik ook had, die me in oktober 2002 is gestolen. Een model wat helemaal niet in het zwart gemaakt wordt, ik had hem zo gespoten, en die transfers (stickers) die erop zaten hoorden bij de zilveren versie, en ik had dat ook precies zo.
Alles zat precies op dezelfde plaats als bij die van mij, omdat 1 kap een beetje loszat heb ik er een gaatje in gebroord, ti-ripje (?) erdoorheen, zodat ie bleef zitten. Die scooter die ik tegenkwam had dat toevallig ook PRECIES. In ene zat een klein barstje, die had dat dus ook.
Ik was er ook 1 keer licht mee gevallen, die krasjes zaten ook nog precies op dezelfde plaats.
Mijn standaard was links afgebroken, dit ding had dat ook.
Van die kappen wist ik 100% zeker dat ze van mij waren. Alle details heb ik gecheckt en klopten.
Hij stond voor het postkantoor geparkeerd. Ik was de politie inmiddels aan het bellen, en er komt een kampachtig figuur het postkantoor naar buiten, die meteen wist waarvoor ik naast zijn scooter stond te bellen.
Dat postkantoor lag tegenover het politiebureau, dus de politie vroeg of we even naar het politiebureau wilden lopen met dat ding. Die scooter was vastgelopen, dus hij moest ermee lopen.
Hij zei dat hij die kappen er later bij had gekocht. Ik vroeg van wie hij die kappen had gekocht. Hij zei: Ik ga mijn vrienden niet verraden.
Bij het politiebureau zij hij ineens dat hij ze bij de Daytona Shop had gekocht. YEAH RIGHT!!! Die verkopen zeker tweedehands gespoten kappen. Bij het politiebureau hebben ze opgezocht of het framenummer overeen kwam met het nummer van mijn proces verbaal. Het was een ander frame. Ik heb dus totaal geen bewijs.
Die gast weet wat er met mijn scooter is gebeurd, maar ik kan niet bewijzen dat dat mijn kappen zijn.

Hij stond btw net te koop voor 1000 euro toen hij gejat werd.
Nu is hij dat lang niet meer waard, toen ik zag hoe dat ding behandeld is geweest, alles hing er half aan, en was beschadigd.

pi_15998382
knap dat ze het framenummer hebben kunnen veranderen

edit: [wacht ander frame. sorry!]

[Dit bericht is gewijzigd door Suard op 06-01-2004 00:28]

dinsdag 6 januari 2004 @ 00:23:59 #3
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_15998401
jat hem gewoon terug, ik weet dat je nog wel ergens een reserve sleutel hebt liggen
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_15998413
volgende keers beter
  dinsdag 6 januari 2004 @ 00:26:25 #5
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_15998454
Dat is niet leuk .
Ik heb ook een keer gehad dat m'n scooter gestolen was, maar die is gelukkig binnen een week (wel totaal afgeragd) teruggevonden.
Maar die lijers moeten gewoon eens leren om met hun tengels van andermans spullen af te blijven .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 00:26:55 #6
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_15998464
Ik had die gast gewoon neer geslagen. Boeie dat je er problemen mee krijgt. En daarna de scooter meenemen.
pi_15998676
mijn brommer is ook ooit eens gestolen. Wordt ik 3 jaar (!) later opgebeld door de politie dat ze een brommer met mijn framenummer hebben gevonden. Zou wel in orde gemaakt worden, laten die kut wouten waar je nooit iets aan hebt niks meer horen. Ik er nog een keer of drie achteraan gebeld. Nooit meer iets van gehoord.
pi_15998699
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:26 schreef WiXX het volgende:
Ik had die gast gewoon neer geslagen. Boeie dat je er problemen mee krijgt. En daarna de scooter meenemen.
bikkel
pi_15998894
waarom zouden ze er die oude kappen van jou op zetten??

behalve dat ze blijkbaar beschadigd waren konde ze ook verraden dat ie gejat was.. vind het een sterk verhaal.. ze kunnen toch niet een ander framenummer erop zetten

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15998990
Jammer dat je binnenkort nog opgezocht wordt omdat je te veel weet.
Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
pi_15999010
-edit- wrong topic
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 00:51:42 #12
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_15999020
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef Mr_Knoxville het volgende:
mijn brommer is ook ooit eens gestolen. Wordt ik 3 jaar (!) later opgebeld door de politie dat ze een brommer met mijn framenummer hebben gevonden. Zou wel in orde gemaakt worden, laten die kut wouten waar je nooit iets aan hebt niks meer horen. Ik er nog een keer of drie achteraan gebeld. Nooit meer iets van gehoord.
Ik heb hetzelde meegemaakt. Politie belde op na een jaar dat ze mijn scooter hadden gevonden na een wilde achtervolging. Ze zouden terugbellen voor gegevens, zodat ik het een en ander kon verhalen op de dader. Diverse malen nagebeld. Scooter??? Dader??? Achtervolging???
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_15999391
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:51 schreef Kwezel het volgende:

[..]

Ik heb hetzelde meegemaakt. Politie belde op na een jaar dat ze mijn scooter hadden gevonden na een wilde achtervolging. Ze zouden terugbellen voor gegevens, zodat ik het een en ander kon verhalen op de dader. Diverse malen nagebeld. Scooter??? Dader??? Achtervolging???

Je was dus een makkelijke prooi voor je vrienden.

Arguing over the Internet is like being in the Special Olympics. Even if you win, you’re retarded.
pi_15999644
jij kan wel aantonen dat die kappen van jou zijn/waren...

dus dan kunnen ze die gast iig voor heling oppakken (als je koopt van een heler ben je zelf ook schuldig)

voor de rest ist wel zwaar klote...

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_15999674
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

dus dan kunnen ze die gast iig voor heling oppakken (als je koopt van een heler ben je zelf ook schuldig)

voor de rest ist wel zwaar klote...

ja maar dan moet die vent die ze gejat heeft er wel afstand van doen anders worden ze vernietigd
  dinsdag 6 januari 2004 @ 01:22:22 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15999724
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Hoe bewijs ik dat dan?
pi_15999741
Je kunt wel op de politie zeiken, maar je kunt toch zelf ook wel bedenken dat elke willekeurige malloot een scooter kan claimen ?

Had dan foto's van je scooter gemaakt.

pi_15999747
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hoe bewijs ik dat dan?

niet waarschijnlijk.. tenzij er in die kappen een vermelding staat naar je framenummer oid en je weer een aankoop formulier heb waar dat framenummer weer naar verwijst.
pi_15999754
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hoe bewijs ik dat dan?

je hebt bij je aangifte toch stikkers, kleur en andere kenmerken/krassen op moeten geven?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_15999799
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:23 schreef gelly het volgende:
Je kunt wel op de politie zeiken, maar je kunt toch zelf ook wel bedenken dat elke willekeurige malloot een scooter kan claimen ?

ach heb je hem weer, flikker op naar een ander forum, land, planeet, weet ik veel. Net alsof je nog iets heb aan een foto van een scooter welke een jaar (of langer) geleden gestolen is en die er nu compleet anders uitziet
(5 keer overgespoten en tien keer gevallen)

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 06-01-2004 01:33]

dinsdag 6 januari 2004 @ 01:27:39 #21
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15999825
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:23 schreef gelly het volgende:

Ik had er foto's van, maar het is nog steeds geen bewijs, die foto's zijn van 5 meter afstand, en daar staan die details niet op.
pi_15999833
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:26 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

ach heb je hem weer, flikker op naar een ander forum, land, planeet, weet ik veel. Net alsof je nog iets heb aan een foto van een scooter welke een jaar geleden gestolen is en die er nu compleet anders uitziet

Het ging toch om de speciale spatbordjes

En dim ff malloot, als je niet normaal kunt reagereen zou ik jou een ander forum aanraden.

dinsdag 6 januari 2004 @ 01:31:21 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15999904
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

je hebt bij je aangifte toch stikkers, kleur en andere kenmerken/krassen op moeten geven?

Ja, maar dan is het voor die politie nog geen bewijs.
Voor hun kunnen er 100 zo uitizen. En ik heb bij de aangifte echt niet exact verteld waar welk krasje zat. Ja dat van die stickers wel, maar hun weten echt niet dat je die kleur-sticker combinatie zo zeldzaam ziet.
pi_16000017

[Dit bericht is gewijzigd door Code13 op 06-01-2004 01:41]

pi_16000671
mjah teringzooi,ik ken et, mijn Phantom special paint was ook geript maar zonder enig direct bewijs begin je niets, helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')