Hij stond btw net te koop voor 1000 euro toen hij gejat werd.
Nu is hij dat lang niet meer waard, toen ik zag hoe dat ding behandeld is geweest, alles hing er half aan, en was beschadigd.
edit: [wacht ander frame. sorry!]
[Dit bericht is gewijzigd door Suard op 06-01-2004 00:28]
quote:bikkel
Op dinsdag 6 januari 2004 00:26 schreef WiXX het volgende:
Ik had die gast gewoon neer geslagen. Boeie dat je er problemen mee krijgt. En daarna de scooter meenemen.
behalve dat ze blijkbaar beschadigd waren konde ze ook verraden dat ie gejat was.. vind het een sterk verhaal.. ze kunnen toch niet een ander framenummer erop zetten
quote:Ik heb hetzelde meegemaakt. Politie belde op na een jaar dat ze mijn scooter hadden gevonden na een wilde achtervolging. Ze zouden terugbellen voor gegevens, zodat ik het een en ander kon verhalen op de dader. Diverse malen nagebeld. Scooter??? Dader??? Achtervolging???
Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef Mr_Knoxville het volgende:
mijn brommer is ook ooit eens gestolen. Wordt ik 3 jaar (!) later opgebeld door de politie dat ze een brommer met mijn framenummer hebben gevonden. Zou wel in orde gemaakt worden, laten die kut wouten waar je nooit iets aan hebt niks meer horen. Ik er nog een keer of drie achteraan gebeld. Nooit meer iets van gehoord.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:51 schreef Kwezel het volgende:[..]
Ik heb hetzelde meegemaakt. Politie belde op na een jaar dat ze mijn scooter hadden gevonden na een wilde achtervolging. Ze zouden terugbellen voor gegevens, zodat ik het een en ander kon verhalen op de dader. Diverse malen nagebeld. Scooter??? Dader??? Achtervolging???
Je was dus een makkelijke prooi voor je vrienden.
dus dan kunnen ze die gast iig voor heling oppakken (als je koopt van een heler ben je zelf ook schuldig)
voor de rest ist wel zwaar klote...
quote:ja maar dan moet die vent die ze gejat heeft er wel afstand van doen anders worden ze vernietigd
Op dinsdag 6 januari 2004 01:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
jij kan wel aantonen dat die kappen van jou zijn/waren...dus dan kunnen ze die gast iig voor heling oppakken (als je koopt van een heler ben je zelf ook schuldig)
voor de rest ist wel zwaar klote...
quote:Hoe bewijs ik dat dan?
Op dinsdag 6 januari 2004 01:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
jij kan wel aantonen dat die kappen van jou zijn/waren...dus dan kunnen ze die gast iig voor heling oppakken (als je koopt van een heler ben je zelf ook schuldig)
Had dan foto's van je scooter gemaakt.
quote:niet waarschijnlijk.. tenzij er in die kappen een vermelding staat naar je framenummer oid en je weer een aankoop formulier heb waar dat framenummer weer naar verwijst.
Op dinsdag 6 januari 2004 01:22 schreef Ixnay het volgende:[..]
Hoe bewijs ik dat dan?
quote:je hebt bij je aangifte toch stikkers, kleur en andere kenmerken/krassen op moeten geven?
Op dinsdag 6 januari 2004 01:22 schreef Ixnay het volgende:[..]
Hoe bewijs ik dat dan?
quote:ach heb je hem weer, flikker op naar een ander forum, land, planeet, weet ik veel. Net alsof je nog iets heb aan een foto van een scooter welke een jaar (of langer) geleden gestolen is en die er nu compleet anders uitziet
Op dinsdag 6 januari 2004 01:23 schreef gelly het volgende:
Je kunt wel op de politie zeiken, maar je kunt toch zelf ook wel bedenken dat elke willekeurige malloot een scooter kan claimen ?Had dan foto's van je scooter gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 06-01-2004 01:33]
quote:Ik had er foto's van, maar het is nog steeds geen bewijs, die foto's zijn van 5 meter afstand, en daar staan die details niet op.
Op dinsdag 6 januari 2004 01:23 schreef gelly het volgende:
Je kunt wel op de politie zeiken, maar je kunt toch zelf ook wel bedenken dat elke willekeurige malloot een scooter kan claimen ?Had dan foto's van je scooter gemaakt.
quote:Het ging toch om de speciale spatbordjes
Op dinsdag 6 januari 2004 01:26 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
ach heb je hem weer, flikker op naar een ander forum, land, planeet, weet ik veel. Net alsof je nog iets heb aan een foto van een scooter welke een jaar geleden gestolen is en die er nu compleet anders uitziet
En dim ff malloot, als je niet normaal kunt reagereen zou ik jou een ander forum aanraden.
quote:Ja, maar dan is het voor die politie nog geen bewijs.
Op dinsdag 6 januari 2004 01:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
je hebt bij je aangifte toch stikkers, kleur en andere kenmerken/krassen op moeten geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |