abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15995176
quote:
HILVERSUM (ANP) - TPG Post zou de brieven die gericht zijn aan God, en waarvan de afzender niet te traceren is, niet langer moeten weggooien. Dat zei de fractieleider Rouvoet van de ChristenUnie in de Tweede Kamer op tweede kerstdag voor Radio 1.

Hij is er voor dat dergelijke brieven voortaan naar Jeruzalem worden gestuurd. Daar worden ze verzameld in een distributiecentrum en vervolgens stopt een rabbijn ze ongelezen in de klaagmuur, ongeacht het geloof dat de afzender aanhangt.

Rouvoet vindt dat dit getuigt van meer respect dan weggooien. ,,Ik zou daar voor zijn. Het is het minste dat je kunt doen.''

Gelukkig is er nog een site op internet die de oplossing biedt

Klik HIER om jouw brief aan God te laten bezorgen!

Inclusief keuze naar welke God jouw brief mag.

pi_15995278
Jeah
pi_15995335
nice
pi_15995430
de laatste keuze is echt walgelijk. Die kale is geen godheid
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15995620
TPG Post gooit geen brieven weg.
Ze worden retour / terug gesturud als ze niet te bezorgen zijn.
En als er geen afzender op staat gaan ze naar het buro voor onbestelbare stukken. Daar zit iemand die gerechtelijk is de brieven te openen om te kijken of er iets van een afzender te achterhalen is.
Als hij helemaal niets kan vinden worden de brieven voor een bepaalde periode bewaard, één jaar? twee jaren?.Als die tijd verstreken is en er is nog niemand geweest om dat poststuk te claimen wordt het discreet vernietigd, versnipperd of verbrand.
Na de crematie van het poststuk komt het misschien toch uiteindelijk aan in de hoge sferen.
"Als je nooit twijfelt leer je niets"
pi_15995699
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:49 schreef Bhaarath het volgende:één jaar? twee jaren
Je kunt dus beter mailen..
pi_15996174
Tis idd wel een ernstige naam, had dan "dewiforever" genomen ofzo
pi_16024462
Of Mariekeforever natuurlijk
  Milf woensdag 7 januari 2004 @ 00:07:36 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16025298
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')