Wat vonden jullie er van.
* boondock saint snapt niet waarom deze film nooit in de bios is geweest
Maakt ook niet uit, mensen boondock saints kijken!! Wereldfilm!! Lachen !! Actie!!
"He was shot in a downward angle?"
Die film is een opeenvolging van meesterlijke scenes. Er zit gewoon geen saaie scene tussen.
Maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat dat stukje aan het plafond het mooiste is. ("You and yourr fakking roop")
Alhoewel die kat is ook mooi, of in de rechtzaal.
"I might just be wanting a bagel with my coffee"
En dat stuke je van "there was a gunfight" is inderdaad meesterlijk gefilmd!!
Straydog:
ik heb hem al een paar maanden op DVD.
heb er lang na gezocht, maar heb hem kunnen vinden.
Ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb, ik ga effe in me order lijsten zoeken bij welk bedrijf ik hem besteld heb.
[update]
gevonden: http://www.dvdboxoffice.com
oh reken maar op 0,0 extra's en dolby surround.
Maar de film maakt het allemaal waard.
[/update]
[Dit bericht is gewijzigd door Caine op 28-06-2001 10:02]
Dat vond ik echt een superfilm!!! Inderdaad dat stuk met dat touw lag ik echt dubbel. En met die kat ja *BAM!!
Ik heb nog nooit zo gelachen om iemand die 10x 'fuck' roept, hahahaha
V.
quote:Die scene dat ie een wc op die gast z'n kop gooit en gewoon van het dak af springt op die andere gast is anders ook wel erg cool.
Op donderdag 28 juni 2001 00:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
"Symbolism?"Die film is een opeenvolging van meesterlijke scenes. Er zit gewoon geen saaie scene tussen.
Maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is dat dat stukje aan het plafond het mooiste is. ("You and yourr fakking roop")
Alhoewel die kat is ook mooi, of in de rechtzaal.
"I might just be wanting a bagel with my coffee"
quote:Er springt wel iemand van het dak en er wordt wel een kat kapot geschoten. Maar dat van die shot-gun begrijp ik niet helemaal (heb em 5x gezien). Misschien ben je in de war met een andere film?
Op donderdag 28 juni 2001 10:24 schreef Nozzman het volgende:
Boondock Saints? Was dat die fil waar in het begin het ultieme toeval word belicht? Dat die gast van een dak springt en net op dat punt een paar verdiepingen later iemand zijn shotgun leegt?Dat vond ik echt een superfilm!!! Inderdaad dat stuk met dat touw lag ik echt dubbel. En met die kat ja *BAM!!
"I'm so fucking funny, funny, FUNNY"
"Wyatt fucking Earp"
quote:Nee hoor maakt mij niks uit. Hoezo vond je hem niet leuk?
Op donderdag 28 juni 2001 15:39 schreef aa het volgende:
Ik vond het niet zo'n leuke film, word ik nu buitengesloten, of was ik dat al?
quote:Ja dat is in het cafe, ook mooi als Rocco zegt dat die Rus z'n moeder zoveel communisten heeft gepijpt dat ze rood ziet (kweet het Engels niet meer).
Op donderdag 28 juni 2001 19:25 schreef qube808 het volgende:
just read the signature
Is sowieso wel een goede site, als het op tape bestaat vinden ze het voor je.
Ik vond het een vette film. Duidelijk leen / jatwerk van andere films (Desperado / Reservoir Dogs) maar totaal niet storend of rip-off achtig. Deze stijl past gewoon bij de film.
Sean Patrick Flanery en Willem Dafoe beiden ijzersterk. Broer van Flanery iets minder, maar niet storend.
Goede vuurgevechten, goede humor. Uitstekende film, viel me 100% mee, want de hoes van de tape SCHREEUWT gewoon "B-FILM!!! B-FILM!!!!"
Kortom: aanrader. Zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |