abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15993831
quote:
Vanochtend heeft een jongen van 19 jaar oud, zichzelf van het leven ontdaan door zich van een flat naar beneden te laten vallen.
Het vond vanochtend rond half negen plaats, van een flat vlakbij zijn huis gelegen.
In een afscheidsbrief aan zijn ouders zou hij hebben geschreven dat ie zelfmoord pleegde, omdat het slecht zou gaan op school.
De jongen zat in 6vwo, en zou wegens slechte prestaties in dit nieuwe jaar naar 5havo overgeplaatst worden.
Een voorbijganger vertelt: "ik dacht eerst dat het een pop was.. , maar dat bleek achteraf dus niet het geval."
Naar wat de geruchten vermelden, zou de jongen ook een drugsprobleem hebben.

De desbetreffende flat..
die jongen zat dus bij mij op school.. echt ziek als je zoiets doet.. denk eens aan die ouders en familie, die houden er nog jaren lang een schuldgevoel aan over.

[Dit bericht is gewijzigd door Sappa op 05-01-2004 22:16]

pi_15994005
Ook erg voor de mensen die het zooitje op moeten ruimen.
我要飞得更高 !
pi_15994030
Bron?

En verder, sorry hoor, maar hoe kun je je leven al zo erg verneuken op die leeftijd. Ook zo dat er "geen andere uitweg" is. Triest

Mijn blonde honing
pi_15994039
De ouders?! Wat dacht je van die voorbijganger?
Born To Rock
pi_15994085
kan niet begrijpen dat school een motief zou zijn voor zelfmoord... alhoewel..... .. .
pi_15994112
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:07 schreef Keys het volgende:
Bron?

...

het is op school verteld..
pi_15994116
stumper, mochten er maar meer lozers er een eind aan maken. Hufters, nix waard voor de maatschappij. Kost alleen maar geld.
Aju, u bent de zwakste schakel .. tot ziens !!!
  maandag 5 januari 2004 @ 22:10:30 #8
63920 Gaaaast
Werken zuigt
pi_15994131
Wat denk je van die jongen? Ook al is het zijn eigen keuze geweest. Moet je eens voorstellen hoe zijn laatse minuten zijn geweest. En hoe alleen hij zich heeft gevoeld dat tie aan niemand hulp vroeg
Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
  maandag 5 januari 2004 @ 22:11:26 #9
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15994171
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:10 schreef grimson het volgende:
stumper, mochten er maar meer lozers er een eind aan maken. Hufters, nix waard voor de maatschappij. Kost alleen maar geld.
Jij bent de zwakste schakel tot ziens
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_15994175
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:09 schreef NullPointer het volgende:
kan niet begrijpen dat school een motief zou zijn voor zelfmoord... alhoewel..... .. .
Iemand pleegt zelfmoord omdat ie meer pijn te verduren krijgt dan hij/zij mee om kan gaan. School kan daar dus wel bijdrage aan leveren.
  maandag 5 januari 2004 @ 22:12:19 #11
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_15994206
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:10 schreef grimson het volgende:
hey doe es liev mafkees

sterkte voor de familie en de rest

pi_15994221
Ik kende ook een jongen die dat gedaan heeft......
Het was een engeltje op aarde die zn weg naar huis gevonden had...

Sterkte familie en vrienden en overige mensen die hem kenden.

[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 05-01-2004 22:19]

Delivered without an information leaflet
  maandag 5 januari 2004 @ 22:14:22 #14
43033 Shannara
Revolutionized
pi_15994285
Opzich lijkt het me wel een mooie manier om te gaan, als je besluit toch al vast staat... One last adrenaline rush
En ik denk niet dat 't pijn doet. Alleen idd wel lullig voor de mensen die hij achterlaat (inclusief de schoonmaker)
Je zou hem maar op je hoofd krijgen als je voorbij komt lopen
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  maandag 5 januari 2004 @ 22:14:22 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15994286
Goed, even wat levenslessen: wat voor de één een drama is, daar lacht een ander om. Je moet dus niet zeggen: "Wat stom dat hij om school zelfmoord heeft gepleegd". Het was kennelijk erg belangrijk voor hem om in 6 VWO te blijven en dat andere mensen geen zin hebben om te leren, wil nog niet zeggen dat hij om een 'domme' reden zichzelf van het leven heeft beroofd. Ieder persoon is anders. Waarom zijn slechte prestaties op school geen goede reden om zelfmoord te plegen en ellende zien in Screbrenica wel?? Je moet je eigen problemen niet bagatelliseren.
Er kan een enorme prestatiedruk op mensen liggen, al of niet vanuit de omgeving. Ik stel zelf ook enorm hoge eisen aan mezelf en als ik bijvoorbeeld voor alle vakken uit mijn propedeuse zou zakken, dan zou ik ook ernstig aan zelfmoord denken so take it seriously
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2004 @ 22:14:24 #16
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_15994288
Als je in 6VWO zit, mag je een HBO opleiding gaan doen, dus je hebt eigenlijk al je Havo diploma.

Beetje dom, die gast had het ff beter moeten navragen, dan had ie nu nog geleefd...

pi_15994355
Wtf......dat is in leidschendam/voorburg......daar bij de hoogvliet toch?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 5 januari 2004 @ 22:16:39 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_15994368
Zelfmoord topics moeten we helaas sluiten, het is gebleken dat dat aanzet tot andere zelfmoorden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')