quote:Ik ben het er volledig mee eens. Nederlands en Engels worden gewoon kriskras door elkaar heen gebruikt. Een kleine selectie:
Op maandag 5 januari 2004 20:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben zwaar tegen de verengelsing op Fok! Blijkbaar kunnen de datums niet meer in het nederlands weergegeven worden?![]()
Dan verwacht je toch minstens zo'n 40% Britse of Amerikaanse bezoekers hier op Fok! Lijkt me sterk
quote:Oh, hey hoor je dat Groetsjov? Dat is toch wel een reden om taart aan te snijden vind je niet..
Op maandag 5 januari 2004 21:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De data zijn al weer in het Nederlands hoor...
quote:Ik vraag er ook niet om. Ik zeg alleen dat ik mij daar ook aan stoor.
Op maandag 5 januari 2004 21:53 schreef OldJeller het volgende:
Ze nu echt niet die commands weer naar NL veranderen omdat jij erom vraagt, Gorbatsjov.![]()
Normaal discusseren is blijkbaar niet je sterkste kant...
Ik vind het prima, ik werk zelf in de ict en dan is dat engels verdomd easy.
[Dit bericht is gewijzigd door Zw0rld op 05-01-2004 22:08]
quote:Hoe kan je je eraan storen, Fokforum gaat over discusseren, maar omdat jij nooit iets (inhoudelijks) te vertellen hebt, kijk je rond en stoor je je aan zulke kleine dingetjes, en dan open je zo'n triest topic.
Op maandag 5 januari 2004 22:01 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik vraag er ook niet om. Ik zeg alleen dat ik mij daar ook aan stoor.
Normaal discusseren is blijkbaar niet je sterkste kant...
quote:omdat de datums al zijn opgelost... ze zijn met de servers bezig... en als je in de faq van LIT kijkt dan zie je daar topics staan over de verloedering van de nederlandse taal.
Op maandag 5 januari 2004 21:52 schreef Tikorev het volgende:
N.a.v. deze draad De VerEngelsing van Fok! en ondertussen ook deze De Verengelsing van Fok!
Waarom gaan ze steeds dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |