abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15998649
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:29 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Wat leuk!! Anders kom je ook hier studeren, in deeltijd ofzo Zo Zwaar en Moeilijk is het niet hoor juist niet, je wordt er juist lui van Is het bandje ingesproken door een docent van Windesheim dan?

Het is een opname van een masterclass van ene Jaap Brand, who ever that may be. . Gegeven aan die hogeschoool in Zwolle, wherever that may be.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 00:36:00 #202
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15998657
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:34 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou nou nou nou..... vooraanstaand het is gewoon een klein dorp met 8500 inwoners en dan val je nogal op als je.... ander werk doet dan het gros van de mensen. Helaas.

Waxje, in een dorp met 8500 inwoners ben je al snel vooraanstaand
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_15998792
SINDEREN Met elf uitverkochte concerten in Ahoy en een zeer goed bekeken real-life soap kun je gewoon concluderen dat Frans Bauer erg populair is. Hij geniet niet alleen landelijke bekendheid, ook in buurland Duitsland timmert hij succesvol aan de weg. Kortom: Frans Bauer is hot, en zijn fans zijn overal te vinden. Ans Hengeveld uit Sinderen is één van hen.

,,Ik heb alle cds, vertelt Hengeveld. ,,Al toen hij in All You Need Is Love zat, luisterde ik naar zijn muziek. De teksten spreken mij ook erg aan. We hebben een moeilijke periode gehad en zijn teksten verwoorden gewoon wat we toen voelden.
Zoals het een echte fan betaamt blijft het niet bij vastgelegde muziek alleen. Hoewel haar man Henk ook niet vies is van Bauers muziek, springen de posters, sjaals en shirtjes niet meteen in het oog. Je moet even zoeken. ,,Kijk, hier hangt een poster. Daar moet ik vaak toch wel even naar kijken, vertelt Hengeveld lachend, terwijl ze een poster laat zien, die aan de binnenkant van een kastje is geplakt.
Op de vraag, wat er zou gebeuren als Frans opeens de kamer binnenwandelt, komt meteen een trefzeker antwoord: ,,Ik zou ter plekke neervallen. Zeker weten! Ik zou heel graag willen dat hij nog een keer een optreden komt geven in Sinderen. Maar hij is erg duur, vooral nu hij zo populair is. En toch, al is het een half uurtje
Frans Bauer wordt onder andere geroemd om zijn nuchterheid. Altijd zichzelf gebleven. En het fragment dat de zanger zijn vrouw Mariska belt omdat de ijskast leeg is, wordt nog geregeld op televisie herhaald. Gelukkig voor hem gaan moeders stamppotten erin als koek.
,,Je kunt ook zo bij hem aanbellen als je dat wilt. En dan laat hij je gewoon naar binnen om samen een kopje koffie te gaan drinken. Dat wil ik ook gaan doen. Daarom rijden we gauw een keertje naar Fijnaart, om te kijken of hij thuis is. Je weet maar nooit! En op televisie kon je ook zien hoe hij fans binnen liet komen.
Maar Bauer hééft de grootste fan uit Sinderen al een persoonlijke boodschap gestuurd. ,,Toen ik vijftig werd kreeg ik een kaart van hem. Hij hangt nu ingelijst boven het bed. Ik ben er erg zuinig op, het betekent heel veel voor mij.
Naast de poster in de kast en de kaart boven het bed, valt het qua Bauer-hebbedingetjes wel mee. De overige gadgets die er te vinden zijn, bestaan uit een knuffelbeertje en een handdoek. Maar ook daar is Ans Hengeveld zuinig op.
Surfend op het Internet komt ze weer wat tegen dat haar wel zint: ,,Kijk Henk, een gouden hanger met zijn afbeelding erop! En op de achterkant kun je een eigen tekst laten graveren! Dat lijkt me wel wat!, zegt ze natuurlijk niet helemaal serieus. ,,Kost 250 euro!
,,Maar zo ver gaat mijn liefde voor Frans Bauer niet hoor. Ik kijk wel alle programmas waar hij in voorkomt. En als ik op een bruiloft ben, heb ik geen leuke avond als er helemaal géén Frans Bauer wordt gedraaid. Iedereen is wel ergens fan van. Ik ben dat toevallig van Frans Bauer.

edit:

Kut, hij geeft leestekens en puntjes niet weer naja, hopelijk is het wat en hopelijk is het leesbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 06-01-2004 00:58]

pi_15998811
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ja, psies.

Ik wilde typen: "[censuur] en iedereen weet meteen wie je bent" maar dat zou alleen nog maar meer afbreuk doen aan mijn onschuldige imago. . Als ik dat al had. .

pi_15998842
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:
SINDEREN � Met elf uitverkochte concerten in Ahoi en een z
Je bent op verschillende plaatsen nog leestekens vergeten, met name wat afsluitende punten en hier en daar een " aan het einde van een gesproken tekst.
pi_15998863
quote:
Kut, hij geeft leestekens en puntjes niet weer naja, hopelijk is het wat en hopelijk is het leesbaar
.
pi_15998875
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Het is een opname van een masterclass van ene Jaap Brand, who ever that may be. . Gegeven aan die hogeschoool in Zwolle, wherever that may be.

Ow die naam zegt mij idd niets, ik ken wel een Thed Brands
pi_15998915
quote:
(...)

edit:

Het is toch Ahoy met y?
pi_15998950
quote:
Hoewel haar man Henk ook niet vies is van Bauers muziek, springen de posters, sjaals en shirtjes niet meteen in het oog.
Die zin zou ik ook anders formuleren, omdat je in één zin ironisch (bevestiging door ontkenning van het omgekeerde) bent, eerst "niet vies" en daarna "niet in het oog springen".

Dat is verwarrend, omdat je wil zeggen dat die Henk een mega Baueraanbidder is, maar dat het niet meteen van het behang afspat. .

dinsdag 6 januari 2004 @ 00:49:27 #210
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15998955
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:48 schreef ikbengeweldig het volgende:

[..]

Het is toch Ahoy met y?

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_15998965
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

nee dat valt echt mee hoor, ik kan het weten alleen mensen vinden het erg interessant wie nou die meneer is die wel veel van hen weet, maar niet andersom Mamman is een keer aangesproken op het feit dat ze op zondag de was buiten had hangen, mijn ouders waren gescheiden en het huis al leeggeruimd toen ze gingen verbouwen, er was naar de hulp in de huishouding gebeld toen mijn moeder een kerstboom kocht van 8 pleuro, ik ben meerdere malen nageroepen met toenaam toen ik vakantiewerk bij de buitendienst van de gemeente had, als mamman iets heeft besteld in een winkel en ik kom binnen weten ze gelijk waarom ik er ben terwijl ik die hele mensen nog nooit gesproken heb.... Dat heeft niks met vooraanstaand te maken hoor mon pere zit gewoon op voetbal, wij zijn geen capsonesgezin

waarom verdedig ik mezelf altijd zo snel.... *zucht*

pi_15999008
oke ga vooral door met kritiek!! ik heb hem namelijk snel en laat geschreven. Spring ik niet teveel van de hak op de tak?
pi_15999066
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Die zin zou ik ook anders formuleren, omdat je in één zin ironisch (bevestiging door ontkenning van het omgekeerde) bent, eerst "niet vies" en daarna "niet in het oog springen".

Dat is verwarrend, omdat je wil zeggen dat die Henk een mega Baueraanbidder is, maar dat het niet meteen van het behang afspat. .

Nee hoor ergens niet vies van zijn betekent niet dat je gelijk een enorme fan van bent! Hij vindt het niet vervelend en steunt zijn vrouw er in. Hij vindt het wel leuk, maar dat wil nog niet zeggen dat de huiskamer vol met spullen ligt of hangt
pi_15999076
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ow die naam zegt mij idd niets, ik ken wel een Thed Brands

Niet de Beroemde Thed Brans!!
quote:
Jaap Brand, de docent die op het bandje te horen is, heeft het denken over presentatie bij de omroep enorm gestimuleerd.
[..]
Voor de opname van de "master-class" mochten we de inspirende medewerking ontvangen van het HICO Zwolle, met als gangmaker en toegewijde collega Thed Brans. Hij was ook zo vriendelijk de kopij kritisch door te nemen. Van de andere adviseurs noem ik nog Donals de Marcas (Radionieuwsdienst ANP), Frits Spits (NOS-Radio) en Klaas Samplonius (TROS-radio).
pi_15999099
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
oke ga vooral door met kritiek!! ik heb hem namelijk snel en laat geschreven. Spring ik niet teveel van de hak op de tak?
Valt best mee imho, het artikel loopt lekker.
niet dat ik daar verstand van heb

[Dit bericht is gewijzigd door ikbengeweldig op 06-01-2004 01:00]

dinsdag 6 januari 2004 @ 00:55:32 #216
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15999105
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nee dat valt echt mee hoor, ik kan het weten alleen mensen vinden het erg interessant wie nou die meneer is die wel veel van hen weet, maar niet andersom Mamman is een keer aangesproken op het feit dat ze op zondag de was buiten had hangen, mijn ouders waren gescheiden en het huis al leeggeruimd toen ze gingen verbouwen, er was naar de hulp in de huishouding gebeld toen mijn moeder een kerstboom kocht van 8 pleuro, ik ben meerdere malen nageroepen met toenaam toen ik vakantiewerk bij de buitendienst van de gemeente had, als mamman iets heeft besteld in een winkel en ik kom binnen weten ze gelijk waarom ik er ben terwijl ik die hele mensen nog nooit gesproken heb.... Dat heeft niks met vooraanstaand te maken hoor mon pere zit gewoon op voetbal, wij zijn geen capsonesgezin

waarom verdedig ik mezelf altijd zo snel.... *zucht*

inderdaad waarom verdedig je jezelf? ik viel je echt niet aan hoor! Wilde ook zeker niet beweren dat jullie een capsonesgezin zijn!
pi_15999117
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Niet de Beroemde Thed Brans!!
[afbeelding]
[..]

Hahaha zonder D dus maar dat is idd een docent tv- en radiojournalistiek. ,,Dat is een geval journalistiek, waar ik geen stijve van kan krijgen", is een citaat van hem tijdens mijn keuzemoduul documentaire
pi_15999158
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

inderdaad waarom verdedig je jezelf? ik viel je echt niet aan hoor! Wilde ook zeker niet beweren dat jullie een capsonesgezin zijn!

zoals ik al zei ben ik al drie dagen adhd, ben zo *klik* op de kast te krijgen. het is nu bijna een uur en nog ben ik klaarwakker. Ik zou zo naar Parijs kunnen rijden met de auto om maar iets geks te zeggen *zucht*

pi_15999163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hahaha zonder D dus maar dat is idd een docent tv- en radiojournalistiek. ,,Dat is een geval journalistiek, waar ik geen stijve van kan krijgen", is een citaat van hem tijdens mijn keuzemoduul documentaire

.
pi_15999183
quote:
,,Dat is een geval journalistiek, waar ik geen stijve van kan krijgen"
omfg!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 00:59:52 #221
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15999216
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

zoals ik al zei ben ik al drie dagen adhd, ben zo *klik* op de kast te krijgen. het is nu bijna een uur en nog ben ik klaarwakker. Ik zou zo naar Parijs kunnen rijden met de auto om maar iets geks te zeggen *zucht*

stop je onderweg dan wel effe in mestreech?
pi_15999223
HICO is tegenwoordig trouwens FJC: faculteit journalistiek en communicatie

Nico Haasbroek geeft tegenwoordig trouwens massacommunicatie in Zwolle

pi_15999225
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Doen! . Parijs is een leuke stad! .
pi_15999265
quote:

[..]

En dat voor een Gristelijke Hogeschool. .

[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 06-01-2004 01:10]

pi_15999577
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:00 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Doen! . Parijs is een leuke stad! .

Maf zeg, ik had afgelopen week precies de zelfde bevlieging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')