quote:silicon valley won't be the same
Op maandag 5 januari 2004 22:07 schreef Cybart het volgende:hell sure
muziekje: east17 ft. gabrielle - if you ever
quote:"Lieve mensjes,
Op maandag 5 januari 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:ik moet nog steeds gelukkig nieuwjaarkaartjes versturen
ik sjeesde zo heen en weer dat ik niks spontaan heb gestuurd, laat staan beantwoord
Nou ja, dan valt mijn kaartje des te meer op he
ik heb een heerlijke maand januari gehad en wens jullie de overige 11 maanden minstens een net zo leuke en lekkere tijd.
Dikke kus, Waxxer"
quote:zeker als ze met Pasen op de mat vallen
Op maandag 5 januari 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:ik moet nog steeds gelukkig nieuwjaarkaartjes versturen
ik sjeesde zo heen en weer dat ik niks spontaan heb gestuurd, laat staan beantwoord
Nou ja, dan valt mijn kaartje des te meer op he
quote:Wie is dr Bob, een soort prive versie van dr Phil ofzoow
Op maandag 5 januari 2004 22:15 schreef Cybart het volgende:
begin het onderhand wel gehad te hebben met dr bob.. na ruim 2 maanden nog niksblijf er geen energie in steken
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:13 schreef onetouch het volgende:[..]
"Lieve mensjes,
ik heb een heerlijke maand januari gehad en wens jullie de overige 11 maanden minstens een net zo leuke en lekkere tijd.
Dikke kus, Waxxer"
quote:Stap dan gewoon op 'em af en zeg "ey kom eens langs voor een filmpje!"
Op maandag 5 januari 2004 22:15 schreef Cybart het volgende:
begin het onderhand wel gehad te hebben met dr bob.. na ruim 2 maanden nog niksblijf er geen energie in steken
zegt hij nee, dan trap je 'em in z'n noten
zegt hij ja, dan ben je blij, maar doe je heel casual en cool.
quote:het is een andere benaming voor de jongen die ik leuk vind/vond/zo onderhand minder leuk ben gaan vinden
Op maandag 5 januari 2004 22:16 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wie is dr Bob, een soort prive versie van dr Phil ofzoow
![]()
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
zeker als ze met Pasen op de mat vallen
![]()
,,December is zoooo'n dure maand, hierbij alsnog een gelukkig nieuwjaar. Dat kan ik nu wel wensen, aangezien hij goed begonnen is "
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:16 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Stap dan gewoon op 'em af en zeg "ey kom eens langs voor een filmpje!"
Mijn moeder is gestopt met roken, dat heeft haar humeur echter geen goed gedaan tot nu toe
quote:hij zei gisteren ja, ff kijken of die andere afspraak nog doorgaat die ik vandaag had... en daarna hoor je niks meer van hem. en net komt ie weer doodleuk aanzetten
Op maandag 5 januari 2004 22:16 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Stap dan gewoon op 'em af en zeg "ey kom eens langs voor een filmpje!"
zegt hij ja, dan ben je blij, maar doe je heel casual en cool.
quote:Misschien wil hij wil, maar durft hij niet
Op maandag 5 januari 2004 22:18 schreef Cybart het volgende:[..]
hij zei gisteren ja, ff kijken of die andere afspraak nog doorgaat die ik vandaag had... en daarna hoor je niks meer van hem. en net komt ie weer doodleuk aanzetten
quote:die heeft kugari dan ook verzonnen
Op maandag 5 januari 2004 22:20 schreef onetouch het volgende:
dr. bob is niet echt een troetelnaam
quote:figures
Op maandag 5 januari 2004 22:21 schreef Cybart het volgende:die heeft kugari dan ook verzonnen
quote:neuh, zo'n type is het niet.
Op maandag 5 januari 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Misschien wil hij wil, maar durft hij niet
quote:Kan je hem niet gewoon vragen waarom hij niet wil afspreken of waarom hij erom heen draait. Het is wel erg direct maar het zal meteen wel een hoop duidelijk maken.
Op maandag 5 januari 2004 22:22 schreef Cybart het volgende:[..]
neuh, zo'n type is het niet.
quote:ik ben 2 weken geleden nog bij hem geweest, dus dat is het probleem niet. het is meer het probleem dat ik geen hoogte krijg wat ie nou wil
Op maandag 5 januari 2004 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Kan je hem niet gewoon vragen waarom hij niet wil afspreken of waarom hij erom heen draait. Het is wel erg direct maar het zal meteen wel een hoop duidelijk maken.
quote:mjah, ach als ik echt belangrijk was, had ie me ook wel voor zijn verjaardag uitgenodigd
Op maandag 5 januari 2004 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
krijs "prepare you bladder for imminent release!" terwijl je als een bezetene schuimbekkend met bloed-doorlopen ogen op 'em afstormt is denk ik ook niet echt een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |