quote:wij als toekomstige huurders vragen ons af of die niet wat belachelijk is.. 3¤ per gaatje..... Een vergoeding is hedendaags dan misschien normaal
11. In de kunststof en hardhouten kozijnen alsmede in de deuren en deurkozijnen mogen geen gaten en/of schroeven worden aangebracht.
In de muren en plafonds mogen geen gaten geboord worden groter dan rond 6 mm en 25 mm diep.
Voor elk geboord gat zal bij oplevering een bedrag van ¤ 3 in rekening gebracht worden. Voor elk gat groter dan 6 mm zal ¤ 10 in rekening gebracht worden.
Wat jullie?
Los van het feit dat eerst verboden wordt om gaten van groter dan 6 mm te boren, en er later wel weer op terugekomen wordt door er 10¤ voor te rekenen........
[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 05-01-2004 19:21]
quote:Nouja, daar wil ik niet al te ver op ingaan, maar ook een punt uit het contract is dat als we willen schilderen ook alleen maar bepaalde A-merken verf mogen gebruiken... Dus als ik dan ook nog moet gaan opletten na dat ik een gaatje maak met welk voegsel ik dat weer dichtmaak...
Op Monday 5 January 2004 19:18 schreef nikky het volgende:
volgens mij betekend dat dat als je weer uit het huis gaat dat je de gaatjes dient dicht te smeren.... anders word er dus zo en zoveel in rekening gebracht
quote:mja voor dus 3¤ of 10¤ per gat
Op Monday 5 January 2004 19:20 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Nouja, daar wil ik niet al te ver op ingaan, maar ook een punt uit het contract is dat als we willen schilderen ook alleen maar bepaalde A-merken verf mogen gebruiken... Dus als ik dan ook nog moet gaan opletten na dat ik een gaatje maak met welk voegsel ik dat weer dichtmaak...
... Nee gaten dichtmaken vind ik zijn pakkie an....
slimme huisbaas heb je
is er eentje die bijna alles indekt, over die verf kan ie niets zeggen alleen wel dat je het huis weer opleverd zoals het jou ook is opgeleverd!
die boete zuigt wel, maar komt wel op neer: ik heb het er niet in staan, maar alsik verhuis en ze moeten vullen zijn "de kosten voor rekening van de huurder"..
komt op hetzelfde neer, alleen jij weet nu waar je aan toe bent..
[Dit bericht is gewijzigd door bonke op 05-01-2004 19:31]
quote:Gaat ie mee de verf kopen, je verhuurder? Om je te controleren? En betaalt ie ook de verf voor je dan?
Op Monday 5 January 2004 19:20 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Nouja, daar wil ik niet al te ver op ingaan, maar ook een punt uit het contract is dat als we willen schilderen ook alleen maar bepaalde A-merken verf mogen gebruiken... Dus als ik dan ook nog moet gaan opletten na dat ik een gaatje maak met welk voegsel ik dat weer dichtmaak...
... Nee gaten dichtmaken vind ik zijn pakkie an....
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:23 schreef bonke het volgende:
mooie contrakkie kanje voor een tientje je keuken mischien wel bij je kamer trekken d.m.v ff een gaatje maken van een paar vierkante meter :-)
Voor de liefhebbers over de verf.. Hier het serieuse contractpunt:
quote:
[13] Een andere kleur op de muren mag alleen aangebracht worden indien geen exorbitante kleur wordt gebruikt, dit ter beoordeling van de verhuurder,
Ten tweede dient alleen kwalitatief goede verf gebruikt te worden van een A-merk Histor of Sigma. Alleen de muren mogen van een andere kleur worden voorzien. Plinten, deuren, kozijnen, en ander houtwerk mogen niet worden geschilderd.
ps, kleine gaatjes kun je trouwens uitstekend opvullen met tandpasta heb ik gemerkt. In jouw geval zou ik wel een A-merk nemen, Golgate of Elmex of zo, om gezeur te voorkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 05-01-2004 20:11]
[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 06-01-2004 19:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |