abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2004 @ 19:16:31 #1
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_15988353
quote:
11. In de kunststof en hardhouten kozijnen alsmede in de deuren en deurkozijnen mogen geen gaten en/of schroeven worden aangebracht.
In de muren en plafonds mogen geen gaten geboord worden groter dan rond 6 mm en 25 mm diep.
Voor elk geboord gat zal bij oplevering een bedrag van ¤ 3 in rekening gebracht worden. Voor elk gat groter dan 6 mm zal ¤ 10 in rekening gebracht worden.
wij als toekomstige huurders vragen ons af of die niet wat belachelijk is.. 3¤ per gaatje..... Een vergoeding is hedendaags dan misschien normaal maar zoveel

Wat jullie?

Los van het feit dat eerst verboden wordt om gaten van groter dan 6 mm te boren, en er later wel weer op terugekomen wordt door er 10¤ voor te rekenen........

[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 05-01-2004 19:21]

Milf maandag 5 januari 2004 @ 19:18:17 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15988405
volgens mij betekend dat dat als je weer uit het huis gaat dat je de gaatjes dient dicht te smeren.... anders word er dus zo en zoveel in rekening gebracht
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 5 januari 2004 @ 19:20:39 #3
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_15988496
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:18 schreef nikky het volgende:
volgens mij betekend dat dat als je weer uit het huis gaat dat je de gaatjes dient dicht te smeren.... anders word er dus zo en zoveel in rekening gebracht
Nouja, daar wil ik niet al te ver op ingaan, maar ook een punt uit het contract is dat als we willen schilderen ook alleen maar bepaalde A-merken verf mogen gebruiken... Dus als ik dan ook nog moet gaan opletten na dat ik een gaatje maak met welk voegsel ik dat weer dichtmaak... ... Nee gaten dichtmaken vind ik zijn pakkie an....
pi_15988584
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:20 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

Nouja, daar wil ik niet al te ver op ingaan, maar ook een punt uit het contract is dat als we willen schilderen ook alleen maar bepaalde A-merken verf mogen gebruiken... Dus als ik dan ook nog moet gaan opletten na dat ik een gaatje maak met welk voegsel ik dat weer dichtmaak... ... Nee gaten dichtmaken vind ik zijn pakkie an....

mja voor dus 3¤ of 10¤ per gat

slimme huisbaas heb je is er eentje die bijna alles indekt, over die verf kan ie niets zeggen alleen wel dat je het huis weer opleverd zoals het jou ook is opgeleverd!

pi_15988585
geen gaten achterlaten is volgens mij een standaardclausule in ELK huurcontract, get used 2 it..

die boete zuigt wel, maar komt wel op neer: ik heb het er niet in staan, maar alsik verhuis en ze moeten vullen zijn "de kosten voor rekening van de huurder"..

komt op hetzelfde neer, alleen jij weet nu waar je aan toe bent..

pi_15988607
mooie contrakkie kanje voor een tientje je keuken mischien wel bij je kamer trekken d.m.v ff een gaatje maken van een paar vierkante meter :-)
ps: een gaatje van 3 euro vind ik best veel normaal kost et je nog geen duppie als je et door de woningbouw laat doen als je bent verhuist

[Dit bericht is gewijzigd door bonke op 05-01-2004 19:31]

pies on joe toe
pi_15988640
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:20 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

Gaat ie mee de verf kopen, je verhuurder? Om je te controleren? En betaalt ie ook de verf voor je dan?
Life is a crackwhore. And then you become one.
  maandag 5 januari 2004 @ 19:27:35 #8
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_15988727
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:23 schreef bonke het volgende:
mooie contrakkie kanje voor een tientje je keuken mischien wel bij je kamer trekken d.m.v ff een gaatje maken van een paar vierkante meter :-)

Voor de liefhebbers over de verf.. Hier het serieuse contractpunt:

quote:
[13] Een andere kleur op de muren mag alleen aangebracht worden indien geen exorbitante kleur wordt gebruikt, dit ter beoordeling van de verhuurder,
Ten tweede dient alleen kwalitatief goede verf gebruikt te worden van een A-merk Histor of Sigma. Alleen de muren mogen van een andere kleur worden voorzien. Plinten, deuren, kozijnen, en ander houtwerk mogen niet worden geschilderd.
pi_15989901
Hoe wil hij achteraf controleren welk merk je gebruikt hebt?, moet je de bonnetjes bewaren of zo?
Geen gaten boren maar spijkeren, scheelt je een hoop geld

ps, kleine gaatjes kun je trouwens uitstekend opvullen met tandpasta heb ik gemerkt. In jouw geval zou ik wel een A-merk nemen, Golgate of Elmex of zo, om gezeur te voorkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 05-01-2004 20:11]

Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 19:05:07 #10
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_16017161
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar goed.
we gaan gewoon onze geboorde gaten weer dichtsmeren bij verlaten, en zodoende hoeft dat hele 3 Euro verhaal wat ons betreft niet ter sprake te komen...

[Dit bericht is gewijzigd door Caipirinhia op 06-01-2004 19:11]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')