abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16262382
Volgens mij kan je bij elke lokale boardshop wel een bivak muts halen. En anders hebben ze ze echt wel in het gebied waar je naar toe gaat!
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:52:24 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16264109
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:03 schreef kees_zenuwpees het volgende:

[..]

Oh, ik snap het wel, hoor. En zolang onze skiende vriend (je weet wel, begint met den eindigt op tist) niet op jou reageert om wat voor reden dan ook, heb jij natuurlijk gelijk...
Ik had me er sowieso niet mee moeten bemoeien...
Excuus...

Poeder erover dan maar?

Gewoon een hele dikke laag poeder erover, paar vette tracks erover heen zetten en niet meer over kletsen

Ik ben het dan wel regelmatig niet eens met Dentist maar ik denk niet dat ie een "complete retard" is.

btw als ik me spullen ga inpakken denk ik altijd van boven naar beneden. Dus:

code:
- Muts(en)                   - Boardbroek
- Goggle(s)+zonnebril        - Ondergoed
- Jassen                     - Normale broeken voor s'avonds
- Truien                     - Boardsokken
- T-shirts met lange mouwen  - Gewone sokken
- T-shirts met korte mouwen  - Snowboardschoenen
- Rugzak                     - Gewoon paar schoenen
- Handschoenen               - Snowboards

Verder ben ik vrij standaard met mijn behoeften
code:
- Paspoort                   - Leesvoer
- Verzekeringsbewijs         - Minidisk+cassettes
- Leraarbewijs               - Laptop
- Geld                       - Onderhoudspullen snowboard
- Pinpas                     - Toilettas
- Rijbewijs                  - Fototoestel
- Oostenrijkse verzekering   - CD's voor in de auto
- Wat te eten voor onderweg  - Telefoon
- Inhoud rugzak tijdens het 
  snowboarden zoals EHBO en
  backcountry spullen.

Laptop neem ik natuurlijk alleen maar mee als ik voor wat langere tijd ga. Zoals volgende maand als ik 3 weken ga. Dan wil ik em gewoon bij me hebben voor muziek en toch computertje bij me enzo.
Ben misschien in de vluggigheid wel wat vergeten maar goed... Zo doe ik het altijd. Werkt meestal wel goed. Vergeet eigenlijk nooit iets (Klop het gelijk weer af )
Toevoegingen zijn natuurlijk altijd gewenst.

Ik neem bijvoorbeeld altijd alleen maar dingetjes mee voor onderweg en nooit echt veel voor daar. Als je s'morgens de plaatselijke supermarkt in loopt kun je zo 2 broodjes met ham en kaas krijgen voor ¤2.20 (was bij me korte tripje tenminste zo). Dan is het voordeel dat je hebt van zelf meenemen ook meteen verleden tijd denk ik. En het is wel lekker. In de bus of lift lekker je broodje opeten in het ochtendzonnetje is toch een voorrecht

Je lunch kun je desnoods ook s'morgens kopen in die supermarkt en dan in je rugzak stoppen.

S'avonds kun je meestal in oostenrijk voor 15 euro al eten. Hoofdgerecht met drinken en koffie na.
En avondeten kun je toch niet te veel van thuis meenemen. Moet je dan weer daar gaan kopen als je niet in een restaurant wilt eten.

Ik zie dus het nut van zelf meenemen niet zo heel erg. Op je vakantie geef je altijd geld uit maar je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt.
Persoonlijk ga ik liever elke avond uit eten en zit ik in een goedkoper hotel/gasthaus/pension, waar je alleen een bed hebt op je kamer en een mogelijkheid om te douchen, dan dat ik in een duurder apparement zit met zwembad enzo maar dat ik dan zelf me brood moet gaan zitten smeren en s'avonds zelf moet gaan kopen zoals sommige mensen... (bedoel hiermee niemand in dit topic maar wel mensen die ik ken )
Maar ik kom tenslotte om te snowboarden....

(misschien handige post voor nieuwe topic???)

[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 14-01-2004 21:02]

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:12:40 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16264611
goh hoe lang zou het nog duren???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:12:49 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16264614
Niet lang denk ik...
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:14:46 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16264664
of toch wel???
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:15:26 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16264689
Neu.... ik gok nu dat ie wel zo langzamerhand vol is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')