quote:Zeker dit waren ze
Op maandag 12 januari 2004 13:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Klopt, echt een van de lelijkste tenues ooit gemaakt, zelfs dat afschuwelijke halfroze pakje van Juve ziet er nog beter uit

quote:Ik zin op een rotopmerking maar er komt niks. Gadverdamme, ik had nooit naar die meet moeten gaan.
Op maandag 12 januari 2004 14:25 schreef Speed1971 het volgende:
Wat ook leuk is dat we dan mooi kunnen vergelijken tussen Zlatan en Kezman, bedrag en club

quote:Ik snap wat je bedoeld....
Op maandag 12 januari 2004 14:28 schreef SCH het volgende:[..]
Ik zin op een rotopmerking maar er komt niks. Gadverdamme, ik had nooit naar die meet moeten gaan.

quote:Het commentaar van deze wedstrijd is echt zo gaaf.
Op zondag 11 januari 2004 14:20 schreef twi het volgende:
VFB Stuttgart - Ajax (Oefenwedstrijd)
Laatste keer dat Van der Gijp voor Fox8 commentaar gaf. Hoor je onder de wedstrijd ineens een lepeltje door de koffie gaan met de vraag "Jij ook suiker".  

quote:Ik kan je wel helpen hoor
Op maandag 12 januari 2004 14:28 schreef SCH het volgende:[..]
Ik zin op een rotopmerking maar er komt niks. Gadverdamme, ik had nooit naar die meet moeten gaan.
 Ware het feit dat ik niks negatiefs over Ibra kan bedenken

quote:Ik zie nu een of ander team op Eurosport wat er anders ook niet veel voor onder doet
Op maandag 12 januari 2004 13:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Klopt, echt een van de lelijkste tenues ooit gemaakt, zelfs dat afschuwelijke halfroze pakje van Juve ziet er nog beter uit

quote:Dat blauw-rood was idd niet het meest briljante ooit, maar echt lelijk was het ook niet.
Op maandag 12 januari 2004 16:48 schreef twi het volgende:Ik zie nu een of ander team op Eurosport wat er anders ook niet veel voor onder doet

quote:Geen geboortebewijs. Nu dus niet, en ook nooit niet
Op maandag 12 januari 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft vandaag definitief bevestigd dat Uche niet zal komen.

quote:Mwoah, hopelijk blijkt de jeugd voor die rechterflank goed genoeg te zijn op het hoogste niveau. Alhoewel Uche natuurlijk een wat controversieel persoon is (weinig loyaal aan z'n club), is wat ervaring itt doorstromende eigen jeugd nooit weg.
Op maandag 12 januari 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft vandaag definitief bevestigd dat Uche niet zal komen.

quote:In hoeverre je van ervaring kunt spreken als je van Wisla Krakow af komt natuurlijk
Op maandag 12 januari 2004 19:50 schreef Leshy het volgende:[..]
Mwoah, hopelijk blijkt de jeugd voor die rechterflank goed genoeg te zijn op het hoogste niveau. Alhoewel Uche natuurlijk een wat controversieel persoon is (weinig loyaal aan z'n club), is wat ervaring itt doorstromende eigen jeugd nooit weg.

quote:Mja, goed, ze hebben toch Europese wedstrijden gespeeld
Op maandag 12 januari 2004 20:22 schreef twi het volgende:
In hoeverre je van ervaring kunt spreken als je van Wisla Krakow af komt natuurlijk

quote:Tegen NEC
Op maandag 12 januari 2004 20:41 schreef Leshy het volgende:[..]
Mja, goed, ze hebben toch Europese wedstrijden gespeeld
 En toen mocht 'ie niet spelen
 En toen mocht 'ie niet spelen  

quote:Haha, dat klopt ja... Die wedstrijd heb ik destijds toevallig ook gezien... Meen me te herinneren dat bij de verslaggeving van deze wedstrijd de hele tijd van dit soort taferelen de revu passeerde... Zo nam hij tijdens die wedstrijd ook de volgende memorabele woorden in de mond: "Als je bij Stuttgart een seizoenkaart neemt, moet je wel een héél slecht huwelijk hebben..."
Op maandag 12 januari 2004 15:47 schreef zjroentje het volgende:[..]
Het commentaar van deze wedstrijd is echt zo gaaf.
Laatste keer dat Van der Gijp voor Fox8 commentaar gaf. Hoor je onder de wedstrijd ineens een lepeltje door de koffie gaan met de vraag "Jij ook suiker".

quote:Vorig jaar heeft'ie toch wel gespeeld?
Op maandag 12 januari 2004 20:52 schreef twi het volgende:
Tegen NECEn toen mocht 'ie niet spelen

quote:Dat is wel lekker
Op maandag 12 januari 2004 22:22 schreef popolon het volgende:
vd Vaart blijft hoogstwaarschijnlijk nog een jaarte, net op Radio 1.

quote:Iets over zijn lelijke kop, dat is in ieder geval iets...
Op maandag 12 januari 2004 16:46 schreef twi het volgende:[..]
Ik kan je wel helpen hoor
* Dylan Dog denkt aan Kezman en baalt dat hij iets oevr Zlatan heeft gezegd...

quote:Ach ja, ze zullen allebei veel bekijks trekken in de apenheul
Op maandag 12 januari 2004 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Iets over zijn lelijke kop, dat is in ieder geval iets...
* twi denkt aan Kezman en baalt dat hij iets oevr Zlatan heeft gezegd...

quote:Ik zie Zlatan eigenlijk al wel aan een liaan slingeren terwijl Kezman aan een banaan zit te peuzelen
Op maandag 12 januari 2004 23:10 schreef twi het volgende:
Ach ja, ze zullen allebei veel bekijks trekken in de apenheul

Koeman denkt dat Van der Vaart blijft
13/1/2004 9 :59
Blijft hij of gaat hij weg? Rafael van der Vaart vertelde onlangs dat hij pas na afloop van dit seizoen zal beslissen over zijn toekomst. De twintigjarige Ajacied had de Amsterdamse club een jaar geleden, door ondertekening van zijn verbeterde contract, beloofd in ieder geval tot medio 2004 bij Ajax te blijven. Coach Ronald Koeman denkt dat zijn sterspeler nog langer blijft. 
Coach Ronald Koeman vermoedt dat zijn aanvallende middenvelder er nog een extra seizoen aan vast zal plakken in de Arena. De trainer sprak tijdens het trainingskamp in Portugal met zijn vice-aanvoerder onder meer over diens toekomstplannen. 
Koeman in De Telegraaf: 'Hij voelt nu niet de drang om weg te gaan. Het is positief dat hij een signaal afgeeft dat hij tevreden is bij de club, en hij vindt dat hij nog steeds veel kan leren bij dit Ajax.' En aan het Algemeen Dagblad verklapte hij: 'Ik ben positief over de kans dat hij langer blijft.'
'Als er een mooie club komt, neem ik pas aan het einde van het seizoen een beslissing', verklaart Van der Vaart dinsdag nogmaals in De Telegraaf. 'Het is wel zo, dat ik niet ten koste van alles weg wil. Die druk leg ik mezelf niet op. Het kan best zo zijn dat ik mijn contract bij Ajax openbreek.' In februari 2003 werd het contract van de Heemskerker al opengebroken. De verbeterde verbintenis loopt tot medio 2006.
Volgens het AD zou Van der Vaart zijn zaakwaarnemer Søren Lerby de opdracht hebben gegeven met Ajax' algemeen directeur Arie van Eijden om tafel te gaan zitten om te weten te komen wat 'Ajax de speler heeft te bieden'.
Tijdens het onderhoud met zijn speler kaartte Koeman ook het spel van Van der Vaart tijdens het lopende seizoen aan. De twintigjarige linkspoot kan vooralsnog niet tippen aan de vorm die hij in de voorgaande seizoenen etaleerde. Volgens Koeman heeft de international dat ook zelf in de gaten. 'Gelukkig is hij zelf zo reëel te erkennen dat hij vanaf nu meer moet brengen.'

quote:Ik denk toch echt dat hij aan het einde van het seizoen weg is. Ik denk namelijk dat VDV een meer dan aardig EK gaat spelen en dat dan de topclubs enorm aan hem zullen trekken. Ajax heeft onlangs al meerdere malen laten zien dat als er een flinke zak geld op tafel wordt gelegd door een top club dat zij maar wat graag willen verkopen.
Op dinsdag 13 januari 2004 10:45 schreef F1Bas het volgende:
VI.nlKoeman denkt dat Van der Vaart blijft

quote:Daarentegen is Soren Lerby wel een verademing qua zaakwaarnemer als je kijkt naar die zakkenvullers die Trabelsi en Ibrahimovic aan zich hebben gebonden
Op dinsdag 13 januari 2004 10:55 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik denk toch echt dat hij aan het einde van het seizoen weg is. Ik denk namelijk dat VDV een meer dan aardig EK gaat spelen en dat dan de topclubs enorm aan hem zullen trekken. Ajax heeft onlangs al meerdere malen laten zien dat als er een flinke zak geld op tafel wordt gelegd door een top club dat zij maar wat graag willen verkopen.
Ajax moet dus lekker zijn contract openbreken zodat de verkoopprijs flink opgevoerd kan worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |