quote:Ik heb die wedstrijd nog een tijdje geleden aangevraagt bij Eurosport maar die zeiden dat het niet kon aangezien ze die band zelf niet hadden en dat ze hem dan moesten kopen.
Op zondag 11 januari 2004 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
ik hoop dat je de wedstrijd van Real - Ajax ook hebt, Real werd helemaal weg gespeeld en na afloop ging het publiek applaudiseren voor ajax
 (uitzend rechten etc.)
 (uitzend rechten etc.) 

quote:Real - Ajax, de mooiste wedstrijd
Op zondag 11 januari 2004 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
ik hoop dat je de wedstrijd van Real - Ajax ook hebt, Real werd helemaal weg gespeeld en na afloop ging het publiek applaudiseren voor ajax

quote:Welke tape is dat van Real - Ajax? Volgens mij werd het 0-2
Op zondag 11 januari 2004 15:12 schreef The_Coach het volgende:(hier http://www.sdnl.nl/soccer-2.htm kan je hem overigens bestellen (bandje 402) al vertrouw ik het niet echt.)

*Is nog op zoek naar een aantal jaarboeken*

quote:Dan zou ik gewoon Ajax eens mailen...
Op zondag 11 januari 2004 16:07 schreef StarGazer het volgende:*Is nog op zoek naar een aantal jaarboeken*

quote:Het nummer van die band is 402 alleen vertouw ik die gasten niet echt aangezien die persoon bij de telefoongids staat ingeschreven met een andere postcode in huizen. (onderste persoon) http://www.detelefoongids.nl/wit/scripts/dtgi.dll/white?iname=Edelman&initials=&city=huizen&street=®ion=0
Op zondag 11 januari 2004 16:04 schreef F1Bas het volgende:[..]
Welke tape is dat van Real - Ajax? Volgens mij werd het 0-2

Enneh, dat van Bochum zal wel een foutje zijn, zitten wel meer foutjes in de lijst  . Ik hoop dat de belangrijkere wedstrijd in ieder geval van goede kwaliteit zijn, videobanden. Waarschijnlijk wel, ik vermoed dat op de meeste banden maar 1x is opgenomen. Maargoed, we zullen zien
. Ik hoop dat de belangrijkere wedstrijd in ieder geval van goede kwaliteit zijn, videobanden. Waarschijnlijk wel, ik vermoed dat op de meeste banden maar 1x is opgenomen. Maargoed, we zullen zien  

Ik weet alleen niet meer door wie Ajax dat seizoen werd uitgeschakeld.

quote:hmmm soccer@planet.nl
Op zondag 11 januari 2004 16:32 schreef The_Coach het volgende:[..]
Het nummer van die band is 402 alleen vertouw ik die gasten niet echt aangezien die persoon bij de telefoongids staat ingeschreven met een andere postcode in huizen. (onderste persoon) http://www.detelefoongids.nl/wit/scripts/dtgi.dll/white?iname=Edelman&initials=&city=huizen&street=®ion=0
Met het nummer van de Dutch soccer Office.
Ik ga dat risico niet nemen.
laat ik nu net werken bij Planet  

quote:Spartak Moskou, in de kwartfinale.
Op zondag 11 januari 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Bochum was UEFA Cup inderdaad. Die speelden met verschrikkelijk lelijke shirts, met een regenboog erop. Was 3e ronde.Ik weet alleen niet meer door wie Ajax dat seizoen werd uitgeschakeld.
2x verloren
Thuis 1-3
Uit 1-0

quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:03 schreef F1Bas het volgende:[..]
hmmm soccer@planet.nl
laat ik nu net werken bij Planet
 (kun je wel checken of het klopt.) al denk ik niet dat ze bij planet zomaar dat soort algemene e-mail adressen weggeven.
 (kun je wel checken of het klopt.) al denk ik niet dat ze bij planet zomaar dat soort algemene e-mail adressen weggeven.

quote:Herinner het me weer ja. Andy van der Meyde debuteerde volgens mij in de basis toen. Schirko scoorde voor Spartak.
Op zondag 11 januari 2004 17:12 schreef StarGazer het volgende:[..]
Spartak Moskou, in de kwartfinale.
2x verloren
Thuis 1-3
Uit 1-0

quote:Ik kan alles checken
Op zondag 11 januari 2004 17:13 schreef The_Coach het volgende:[..]

Ik zal kijken of de gegevens van dat mail adres ook bij dat adres enzo hoort, dinsdag kan ik jullie dit laten weten.

Geen reet aan zo........

quote:Nog genoeg geruchten en ook nog redelijk wat voetbal op tv.
Op maandag 12 januari 2004 09:32 schreef Speed1971 het volgende:
Pffff ik ben echt blij dat die winterstop er bijna op zit.Geen reet aan zo........

quote:Ja zeker de verslagen roeleren.......
Op maandag 12 januari 2004 09:43 schreef mbn het volgende:[..]
Nog genoeg geruchten en ook nog redelijk wat voetbal op tv.
Plus de verslagen over het trainingskamp van Ajax zijn leuk.
Ik wil Ajax zien voetballen! Ik wil ze zien uitlopen op PSV en lekker die lampies uitlachen enzo. Ik wil geen verslagen lezen over traininskampen, kettingen die van een fiets af liggen, spelers die bot vangen of een andere spelers de zee in jonassen......get a life het lijkt wel een schoolreisje!

* Leshy  herinnert zich nog wel een wedstrijd tegen Twente in een fikse sneeuwstorm 
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 12-01-2004 19:17]

Zlatan Ibrahimovic vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Ajax, zo meldt zijn zaakwaarnemer Mino Raiola op calciomercato.com. "Zlatan Ibrahimovic zal Ajax aan het einde van dit seizoen verlaten, maar niet in januari. Hij blijft vrijwel zeker tot de zomer en gaat dan naar de Serie A. Momenteel herstelt hij van een voetblessure", aldus Raiola.
Naar verluidt hebben Juventus, AC Milan, Manchester United en Chelsea belangstelling om Ibrahimovic over te nemen. Volgens calciomercato.com moet de Zweedse spits, die bij Ajax een contract heeft tot medio 2006, deze zomer achttien miljoen euro kosten. Ibrahimovic maakte sinds zijn komst naar Amsterdam in 2001 27 doelpunten in 62 competitieduels.
Bron: ajax.netwerk.to

Ik kots erop  

quote:en die zaakwaarnemenr leidt aan grootheidswaanzin
Op maandag 12 januari 2004 12:55 schreef jobosrulez het volgende:
]Naar verluidt hebben Juventus, AC Milan, Manchester United en Chelsea belangstelling om Ibrahimovic over te nemen.
Bron: ajax.netwerk.to

quote:Precies, die zaakwaarnemer van Trabelsi is er haast niks bij
Op maandag 12 januari 2004 13:00 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en die zaakwaarnemenr leidt aan grootheidswaanzin

quote:Klopt, echt een van de lelijkste tenues ooit gemaakt, zelfs dat afschuwelijke halfroze pakje van Juve ziet er nog beter uit
Op zondag 11 januari 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Bochum was UEFA Cup inderdaad. Die speelden met verschrikkelijk lelijke shirts, met een regenboog erop. Was 3e ronde.Ik weet alleen niet meer door wie Ajax dat seizoen werd uitgeschakeld.

quote:Maar volgens die gast zou Ibrahimovic dit seizoen al bij Roma, Inter of Che$ki spelen
Op maandag 12 januari 2004 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
en die zaakwaarnemenr leidt aan grootheidswaanzin

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |