quote:Ik denk dat dit de hedendaagse tv gaat worden. Je wordt ondertussen met de meest verschillende real life soaps doodgegooid en er worden er steeds meer bij verzonnen. Zelf Hennie huisman gaat eerdaags zo'n soort programma doen genaamd de babysitter. Dus je kan er gewoon niet meer omheen. Vroeger had je al die spelletjesshows, maar die worden nu verdrongen door het nieuwe fenomeen genaamd Real life.
Op maandag 23 juli 2001 21:58 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
'Nee, ik ga echt niet kijken, en dat meen ik... ik begin steeds meer te
op Sjoniie en Hummie-Bummie ze moeten gewoon eens inzien dat je programma niet kunt blijven uitmelken.. het is geen soap of zo, maar een heel appart project vind ik, en als ze het 1 keer in de vijf jaar zouden doen of zo dan zou ik geen problemen mee hebben, maar nu gaat het hele speciale van het programma ervanaf en dat is echt jammer...
Met allemaal leuke ditjes & datjes, vooral over haarzelf, o.a. over haar borsten:
"Als je begint te puberen, sta je ze bijna je borstkas uit te kijken. En als ze er eenmaal zijn, zakken ze langzaam maar zeker naar beneden. Of de ene blijkt groter dan de andere. Dan loop je ook niet lekker meer op Zandvoort. Door al die enge verhalen in de krant heb ik er lang niets aan durven laten doen. Maar tegenwoordig is het allemaal hartstikke veilig. En mooi dat ze geworden zijn".
Patty & Hond; Het nieuwe presentatieduo van BB The Battle?
quote:Dacht ik toch heel even dat het een collage was in de trant van voor en na de facelift.
Op zondag 05 augustus 2001 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding][/url]Patty & Hond; Het nieuwe presentatieduo van BB The Battle?
quote:Is die hond haar nieuwe vriend??? Waarschijnlijk de enige die het langer dan een week bij haar uithoudt.
Op zondag 05 augustus 2001 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
quote:Ze was toch een keer bij boobytrap, ging ze zo'n bouwvakkers wc hokje in en er aan de achterkant weer uit en in dat hokje zat een installatie. Toen werd dat hokje opgehesen en alle kanten op geslingerd. De taxichauffeur die haar daar had gebracht die schrok heel erg (hij werd dus gepakt) en patty die zat maar te gillen enzo door een microfoon dus die taxichauffeur die schrok nog meer enzo.
Op donderdag 16 augustus 2001 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Post hier je lofuitingen over Patty!
Maar goed, patty brard kan dus heel goed gillen
(en meer ook niet
)
Bij Patty vriest het of er vallen dooien.
quote:heheh, hebben ze er wel rekening mee gehouden dat het pas in December afgelopen is? arme bewoners
Op donderdag 16 augustus 2001 21:45 schreef fashionably_late het volgende:
Toilet én de wc zijn buiten , zegt ze.............gegege
Teleurstellend wat mij betreft !
Te gemaakt wat betreft het kwaad doen bij de woorden 'The Battle' en hele foute kleding.
Wat was ze ingesnoerd zeg !!
Jompels,
Slaapmeisje
Die cameraman moet een vreselijke avond gehad hebben.Dat mens steeds close up in beeld brengen en maar hopen dat die bovenste knoop niet losschiet en met 100km/uur op je gezicht afdenderd.
Och kind, wat heb jij het zwaar gehad.
Het kan vriezen, het kan dooien, he?
Ik vond het echt helemaal niks, dat presenteren van haar. Dr stem lijkt een beetje op die van Julia Samuel, en van haar vind ik dat ze beter bij een sexlijn kan gaan werken..tjiesus..
* Fannetje hoopt maar dat het programma machtig interessant wordt zodat we zo weinig mogelijk van Patty hoeven te zien
Dat kan dus hier.
quote:Zoals deze reactie dus, die ik uit een inmiddels gesloten topic heb gevist.
Op vrijdag 21 september 2001 10:45 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet dat jullie het patty niet goed vinden doen!!
ik vind haar echt een top mens, ze weet tenminste wel wat ze moet zeggen, en staat er niet zo bij van ik sta hier voor de centen, zoals beau en rofl (rolf dus.. rofl type ik automatisch zo te zien).
Patty is lekker direct en dat staat me wel aan!! ze maakt goede opmerkingen, en ik kijk voor het eerst eigenlijk met plezier, en niet met ergernis, naar de donderdagavond aflevering!!!
PATTY ROELT!!!!
Misschien zat haar kleding inderdaad te strak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |