abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2001 @ 22:12:12 #151
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1262934
quote:
Op maandag 23 juli 2001 21:58 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

'Nee, ik ga echt niet kijken, en dat meen ik... ik begin steeds meer te op Sjoniie en Hummie-Bummie ze moeten gewoon eens inzien dat je programma niet kunt blijven uitmelken.. het is geen soap of zo, maar een heel appart project vind ik, en als ze het 1 keer in de vijf jaar zouden doen of zo dan zou ik geen problemen mee hebben, maar nu gaat het hele speciale van het programma ervanaf en dat is echt jammer...

Ik denk dat dit de hedendaagse tv gaat worden. Je wordt ondertussen met de meest verschillende real life soaps doodgegooid en er worden er steeds meer bij verzonnen. Zelf Hennie huisman gaat eerdaags zo'n soort programma doen genaamd de babysitter. Dus je kan er gewoon niet meer omheen. Vroeger had je al die spelletjesshows, maar die worden nu verdrongen door het nieuwe fenomeen genaamd Real life.
never play games........
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2001 @ 22:43:42 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1342387
Patty heeft ook een heuse site: www.pattybrard.com

Met allemaal leuke ditjes & datjes, vooral over haarzelf, o.a. over haar borsten:

"Als je begint te puberen, sta je ze bijna je borstkas uit te kijken. En als ze er eenmaal zijn, zakken ze langzaam maar zeker naar beneden. Of de ene blijkt groter dan de andere. Dan loop je ook niet lekker meer op Zandvoort. Door al die enge verhalen in de krant heb ik er lang niets aan durven laten doen. Maar tegenwoordig is het allemaal hartstikke veilig. En mooi dat ze geworden zijn".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2001 @ 22:47:51 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1342445

Patty & Hond; Het nieuwe presentatieduo van BB The Battle?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1342735
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding][/url]

Patty & Hond; Het nieuwe presentatieduo van BB The Battle?

Dacht ik toch heel even dat het een collage was in de trant van voor en na de facelift.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2001 @ 23:15:24 #155
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1342766
!
  maandag 6 augustus 2001 @ 23:17:44 #156
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1351640
Die hond ziet er veel beter uit
never play games........
pi_1352535
Je zult mij ook niet horen beweren dat ik een voorstander ben van cosmetisch chirurgie. Al die opgespoten en/of getatoeëerde lippen tegenwoordig, ik word er niet vrolijker van. Of die opgetrokken oogleden waardoor iemand constant met gezichtsuitdrukking rondloopt waar opperste verbazing vanaf straalt. Er zijn helaas voorbeelden te over van het soort gedrochten dat door gewetenloze chirurgen wordt geschapen, maar laat mij volstaan met het noemen van de naam Vanessa. Mijn devies: Grow up gracefully.
  woensdag 8 augustus 2001 @ 13:27:56 #158
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1365631
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Is die hond haar nieuwe vriend??? Waarschijnlijk de enige die het langer dan een week bij haar uithoudt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2001 @ 16:09:15 #159
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1423673
en deze gaat ook naar ons prachtige nieuwe forum
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2001 @ 19:29:57 #160
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1424934
Post hier je lofuitingen over Patty!
  donderdag 16 augustus 2001 @ 19:35:33 #161
11229 andrew
Gekke Fries ;)
pi_1424984
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Post hier je lofuitingen over Patty!
Ze was toch een keer bij boobytrap, ging ze zo'n bouwvakkers wc hokje in en er aan de achterkant weer uit en in dat hokje zat een installatie. Toen werd dat hokje opgehesen en alle kanten op geslingerd. De taxichauffeur die haar daar had gebracht die schrok heel erg (hij werd dus gepakt) en patty die zat maar te gillen enzo door een microfoon dus die taxichauffeur die schrok nog meer enzo.

Maar goed, patty brard kan dus heel goed gillen (en meer ook niet )

[url=http://www.sgop.nl]Sgoppert[/url]
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2001 @ 21:43:42 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1425772
Patty: "Het kan vriezen, het kan dooien".

Bij Patty vriest het of er vallen dooien.

pi_1425777
Toilet én de wc zijn buiten , zegt ze.............gegege
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 16 augustus 2001 @ 21:55:25 #164
11229 andrew
Gekke Fries ;)
pi_1425840
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 21:45 schreef fashionably_late het volgende:
Toilet én de wc zijn buiten , zegt ze.............gegege
heheh, hebben ze er wel rekening mee gehouden dat het pas in December afgelopen is? arme bewoners
[url=http://www.sgop.nl]Sgoppert[/url]
  donderdag 16 augustus 2001 @ 22:32:57 #165
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1426161
En daar is PATTY....

Teleurstellend wat mij betreft !
Te gemaakt wat betreft het kwaad doen bij de woorden 'The Battle' en hele foute kleding.
Wat was ze ingesnoerd zeg !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2001 @ 22:56:30 #166
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_1426351
Het eerste wat mij aan Patty opviel: het leek wel of ze onder de invloed was van drank of drugs. Die hele kleine oogjes van haar zeg... ze kon bijna wedijveren met ons aller knuffelruudje. Verder had ze moeite om op haar benen te blijven staan en inderdaad haar kleding leek wel 3 maten te klein. Dat belooft nog wat Volgens mij zoekt BB de presentatoren hierop uit; Rolf zo wazig als een stufkonijn, Beau die eruitzag alsof hij net zijn bed was uitgerold en nu dan onze Patty, ik lach me werkelijk rot.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_1426693
Ik hoop dat Patty zich nog gaat verbeteren, want dit was echt niks.
In plaats van te stoppen met drinken, moet ze er maar snel weer mee beginnen, want dan is ze veel gezelliger en natuurlijker. Alleen met Ruud op de bank kwam ze even een beetje los.
Laat Johnnie met al zijn miljoenen alsjeblieft een bloesje van een maatje groter voor haar kopen, want het was geeeeeeeeeeeeen gezicht (en ik hou best wel van een paar grote borsten! )
  donderdag 16 augustus 2001 @ 23:37:56 #168
8756 Abe
Sportfokker
pi_1426708
Jezus wat een kleding.

Die cameraman moet een vreselijke avond gehad hebben.Dat mens steeds close up in beeld brengen en maar hopen dat die bovenste knoop niet losschiet en met 100km/uur op je gezicht afdenderd.

Gapen is een vorm van stretchen
  Moderator donderdag 16 augustus 2001 @ 23:39:19 #169
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1426725
Ze leek inderdaad wel onder de invloed van iets... Toch moet ik zeggen dat het me nog niet tegenviel vanavond. 'k Heb d'r al veeeeeel slechter gezien...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1427181
Je eigen levensfrustaties uiten in een entertainment-programma. Niet erg professioneel...

Och kind, wat heb jij het zwaar gehad. Het kan vriezen, het kan dooien, he?

pi_1432616
Oh, wat is Patty Brard toch vréselijk... *ril*

Ik vond het echt helemaal niks, dat presenteren van haar. Dr stem lijkt een beetje op die van Julia Samuel, en van haar vind ik dat ze beter bij een sexlijn kan gaan werken..tjiesus..

* Fannetje hoopt maar dat het programma machtig interessant wordt zodat we zo weinig mogelijk van Patty hoeven te zien

pi_1433117
ik vond Pat gisteren beter dan in Absolutely Patty
muziek, m'n lust en mijn leven
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:03:35 #173
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692511
Even omhoog, daar ik merk dat sommigen wat commentaar hebben op de persoon of wijze van presenteren van Patty.

Dat kan dus hier.

† In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:12:49 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692556
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 10:45 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet dat jullie het patty niet goed vinden doen!!
ik vind haar echt een top mens, ze weet tenminste wel wat ze moet zeggen, en staat er niet zo bij van ik sta hier voor de centen, zoals beau en rofl (rolf dus.. rofl type ik automatisch zo te zien).
Patty is lekker direct en dat staat me wel aan!! ze maakt goede opmerkingen, en ik kijk voor het eerst eigenlijk met plezier, en niet met ergernis, naar de donderdagavond aflevering!!!
PATTY ROELT!!!!
Zoals deze reactie dus, die ik uit een inmiddels gesloten topic heb gevist.
  vrijdag 21 september 2001 @ 15:12:32 #175
3542 Gia
User under construction
pi_1693930
Ik vond haar gisteren overkomen als iemand die pas voor de eerste keer, en zonder oefenen, een programma presenteerde.
Ze wilde zinnen in één adem afmaken en kwam in ademnood, waardoor er heel rare pauzes in de zinnen vielen. Ze stond echt regelmatig naar adem te snakken en zei dan: hehe of zuchtte diep.

Misschien zat haar kleding inderdaad te strak.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')