abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2001 @ 09:34:28 #126
11246 Mr.stardust
Teug na 10 jaar afwezigheid
pi_1186797
* Mr.Stardust wil Beau terug!

laat Patty maar Extreem gaan kantklossen in Staphorst ofzo!

creatie is de kunst van het weglaten
pi_1186920
quote:
Op maandag 09 juli 2001 20:07 schreef thelmaz het volgende:
Ik vind Patty wel een goede keus! Zij past precies bij het meer ranzige karakter van het programma.
Niet dat dat nu een goede keuze is, volgens mij zijn ze de verkeerde weg ingeslagen door meer het extreme te zoeken. Volgens mij worden kijkers daar steeds kijkmoeier van. Hopenlijk zijn ze nog wel zo slim om de kijker dit jaar het gevoel te geven dat ze echt invloed kunnen hebben. Want dat was vorig jaar natuurlijk huilen met de pet op. Dan gaan kijkers heus niet meer bellen....dan niks geen opbrengsten meer uit die hoek.
er kwam toch ook een nieuwe nomineer en afval systeem??
muziek, m'n lust en mijn leven
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2001 @ 10:11:58 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1186945
Daar heb ik nog niks over gehoord. Wél over het idee om met een 'arm' (sober) en een 'rijk' (luxe) kamp in het huis te gaan werken. Bewoners kunnen dan van het ene naar het andere deel gestemd worden. Maar ik weet niet of dit door de andere bewoners of door de kijkers gedaan moet worden.

Sjonnie kennende zitten er weer volop 150cpg-opties in het pakket, want het is natuurlijk wel weer de bedoeling dat er flink gebeld wordt. Dus voor dat moven van de bewoners van de ene naar de andere kant zal waarschijnlijk wel gebeld moeten worden. Bedoel je zoiets?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1189927
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 10:04 schreef RB-tje het volgende:

[..]

er kwam toch ook een nieuwe nomineer en afval systeem??

Jij bent toch degene die dat soort dinegn weet?
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_1192613
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 10:11 schreef Cynix ® het volgende:

Sjonnie kennende zitten er weer volop 150cpg-opties in het pakket, want het is natuurlijk wel weer de bedoeling dat er flink gebeld wordt.

* Kari wil best wel 150cpg (of meer) betalen om te voorkomen dat Patty Brard de presentatrice van BB3 wordt

* Kari doet ook mee aan de "wij willen Beau" terug aktie want alles, ja echt alles is beter dan Patty

RB-tje: meelezen is prima hoor maar doe er dan ook wat aan!!!

donderdag 12 juli 2001 @ 11:42:59 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1194455
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik mis de link tussen mij, Patty Brard en echte liefde volkomen.... is er iemand die dat verband wel ziet???

Zucht, cynisme
Bij elke nieuwe lover beweert Patty nl. dat het de ware is, dat ze er helemaal voor gaat en dat dit de man van haar dromen is. En dan is het na 2 maanden weer uit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 12 juli 2001 @ 11:44:13 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1194462
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 09:34 schreef Mr.stardust het volgende:
* Mr.Stardust wil Beau terug!

laat Patty maar Extreem gaan kantklossen in Staphorst ofzo!

MIT EINS! Beau zuruck! En desnoods Rolf Fouters maar weer, maar GEEN Batty Prard!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 12 juli 2001 @ 11:45:49 #133
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1194472
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 11:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

MIT EINS! Beau zuruck! En desnoods Rolf Fouters maar weer, maar GEEN Batty Prard!

Beau kon tenminste nog wel lekker sarcastisch uit de hoek komen
Je moet niks!
  donderdag 12 juli 2001 @ 14:42:54 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1195333
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 11:45 schreef Jeromar het volgende:

[..]

Beau kon tenminste nog wel lekker sarcastisch uit de hoek komen

Inderdaad, bij gebrek aan zelfspot bij de bewoners (neem een Koos..)
pi_1196825
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 17:15 schreef thelmaz het volgende:

[..]

Jij bent toch degene die dat soort dinegn weet?

ja, maar ik ben niet verbonden aan big brother en aan geen enkel programma, maar werk wel bij HMG als eindregiseur. Dus weet ik ook niet alles, maar ik hoor wel eens wat.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2001 @ 21:15:19 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1197393
[off topic]
Jij bent eindregiseur, maar dan van geen enkel programma? Wat regiseer jij dan? Het weerbericht? De klok? Het testbeeld?
[/off topic]

Nee serieus, we zij natuurlijk blij met alle inside-info die we maar te pakken kunnen krijgen. Zet 'm op! Peur los die gossips!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1199435
Als eindregisseur zorg je dat alle programma's op je scherm komen. Die start de juiste reclames in, programma's, promo's etc. Ook moet je verbindingen maken, met live programma's, zorgen dat de programma's op tijd beginnen. Dus als Yorin nieuws zo hebben dan moet je dus zorgen dat dat precies op het geplande tijdstip begint en niet 5 minuten later of vroeger. Ook als er storingen voordoen moet je als eindregisseur zorgen dat je die verhelp. Het meeste is overigens computer werk, vooral bij Yorin.
  vrijdag 13 juli 2001 @ 09:15:35 #138
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1199514
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 08:19 schreef RB-tje het volgende:
Als eindregisseur zorg je dat alle programma's op je scherm komen. Die start de juiste reclames in, programma's, promo's etc. Ook moet je verbindingen maken, met live programma's, zorgen dat de programma's op tijd beginnen. Dus als Yorin nieuws zo hebben dan moet je dus zorgen dat dat precies op het geplande tijdstip begint en niet 5 minuten later of vroeger. Ook als er storingen voordoen moet je als eindregisseur zorgen dat je die verhelp. Het meeste is overigens computer werk, vooral bij Yorin.
off topic
Dat lijkt me een heel leuke baan.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2001 @ 17:55:55 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1210673
In de voorbereiding rond The Battle bleef het verdacht lang stil rond hoofdredactrice Hummie van de Tonnekreek, wellicht omdat zij na het debacle van vorig jaar minder bewegingsvrijheid van John de Mol heeft gekregen. Naar aanleiding van de wervingsspotjes, waarin vooral veel geruzie en geschreeuw is te zien, treedt zij in een gesprekje met Nieuwe Revu voor het eerst toch weer in de openbaarheid.

Big Brother - The Battle. Dan denken wij: weg met de lamlendige bankaardappelen! Bloed, breuken en blaren gaan we zien!

Hummie: "Nou, John de Mol heeft ooit gezegd dat kandidaten gezond het huis ingaan, en er ook weer gezond uit moeten komen. Dat onderschrijven we nog steeds. Big Brother wordt wel strenger, de vrijblijvendheid van de vorige edities zal verdwijnen."

Men zegt dat het huis wordt opgedeeld in een arm en een rijk deel. Is dat afgekeken van Survivor ?

Hummie: "Afgekeken, welnee! In Survivor wonen de kandidaten toch niet in een huis? Nou dan! In De Telegraaf stond dat de kandidaten in de hemel en in de hel terecht kunnen komen. Dat vond ik wel een treffende omschrijving."

Zijn de promospotjes die Yorin uitzendt representatief voor BB3 ?

Hummie: "Het zijn fragmenten uit buitenlandse edities van Big Brother . Om aan te geven dat het programma, zoals dat ook dat ook in de spotjes gezegd wordt, meedogenloos is veranderd."

Kan je bevestigen dat Patty Brard het gaat presenteren?

Hummie: "Dat is nog niet officieel. Maar het lijkt me wel leuk. In mijn vorige leven hebben zij en ik elkaar altijd met veel liefde begroet".

Men zegt dat Beau is ontslagen omdat zelfs hij Big Brother niet wilder kon maken?

Hummie: "Ja? Daar heb ik geen mening over. Behalve dan dat ik Beau altijd een aardige vent heb gevonden."

Bron: Mediactua, met dank aan Mediawatchers.

---

Yes!

pi_1215752
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 09:15 schreef marky het volgende:

[..]

off topic
Dat lijkt me een heel leuke baan.

is idd een leuke baan, maar wel stressig
pi_1217235
quote:
Op zondag 15 juli 2001 17:55 schreef Cynix ® het volgende:

Kan je bevestigen dat Patty Brard het gaat presenteren?

Hummie: "Dat is nog niet officieel. Maar het lijkt me wel leuk. In mijn vorige leven hebben zij en ik elkaar altijd met veel liefde begroet".

Yes!

Thanks Cynix, YOU MADE MY DAY er is dus nog hoop voor de Patty-haters onder ons!
  dinsdag 17 juli 2001 @ 22:19:31 #142
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1225108
Ik zal jullie hoop dat die megatrut het niet gaat presenteren de grond maar even inboren. Heb het volgende gelezen:

Patty Brard is vanaf september bijna dagelijke op televisie te zien. Patty is namelijk gevraagd om de presentatie van "Big Brother III - The Battle" voor haar rekening te nemen.
- In september is de laatste aflevering van "Absoluty Patty" te zien en dan verhuist ze haar "huis studio" naar een ander huis, namelijk in Almere.
- Door wie Patty geassisteerd zal worden is nog niet bekend, in ieder geval zal het niet Beau van Erven Dorens zijn want die is de laan uit gestuurd bij Yorin wegens wanprestaties.
Patty is in principe wel de juiste persoon voor het Big Brother gebeuren, namelijk kasnloos, inhoudsloos, nietszeggend en vooral "absolute" ordinair.

bron:www.bekendenederlanders.nl

Gatver, gatver gatver

never play games........
pi_1233383
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 22:19 schreef femfatale het volgende:

Patty is in principe wel de juiste persoon voor het Big Brother gebeuren, namelijk kasnloos, inhoudsloos, nietszeggend en vooral "absolute" ordinair.

Die zit. Even over Beau, volgens mij is het ontslag van beau nog niet officieel bevestigt door HMG, maar het waren zijn conclusies die hij aan de gesprekken over zijn contract heeft verbonden.
pi_1233668
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 09:01 schreef RB-tje het volgende:

[..]

Die zit. Even over Beau, volgens mij is het ontslag van beau nog niet officieel bevestigt door HMG, maar het waren zijn conclusies die hij aan de gesprekken over zijn contract heeft verbonden.

Beau was vorige week een keer 's ochtends in de uitzending bij Edwin Evers (nu tijdelijk waargenomen door Gordon) en daarin verteld hij dat hij toch echt van HMG te horen heeft gekregen dat ie daar niet meer welkom is. Voorlopig doet hij even niets, is net vader geworden van een tweeling (offtopic: ik zou toch zweren dat ie homo is maargoed, dat zal dan dus wel niet) dus heeft 't druk genoeg maar ik neem aan dat er vast wel een andere zender belangstelling voor 'm heeft.
pi_1235319
* Tinkerbell wil Beau

Maar dat gaat dus niet door

donderdag 19 juli 2001 @ 16:09:42 #146
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1236078
Beau zal het zeker niet worden, want die is wegen wanprestatie ontslagen bij Yorin.

"De presentator van oa BB en Over de Balk gaat de zender Yorin verlaten, Hij gaf op de radio toe dat zijn contract niet verlengt wordt. Hij zou te eigenwijs zijn en nooit luisteren..."

never play games........
  zondag 22 juli 2001 @ 22:42:55 #147
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_1254986
Eigenlijk is BB3 the battle een inhoudsloos en nietszeggend programma voor kanslozen en ordinaire personen. Want waarom zouden ze Patty Brard dan kiezen om het programma te presenteren??
never play games........
pi_1262192
't kan me eigenlijk helemaal niets meer schelen wie ze nu weer uit het stof hebben opgedoken om big brother te laten presenteren, want ik ga toch niet kijken....
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2001 @ 21:54:07 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1262822
Wat krijgen we nu? Ga jij niet kijken? Dat méééén je niet!
pi_1262849
quote:
Op maandag 23 juli 2001 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
Wat krijgen we nu? Ga jij niet kijken? Dat méééén je niet!
'Nee, ik ga echt niet kijken, en dat meen ik... ik begin steeds meer te op Sjoniie en Hummie-Bummie ze moeten gewoon eens inzien dat je programma niet kunt blijven uitmelken.. het is geen soap of zo, maar een heel appart project vind ik, en als ze het 1 keer in de vijf jaar zouden doen of zo dan zou ik geen problemen mee hebben, maar nu gaat het hele speciale van het programma ervanaf en dat is echt jammer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')