abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1139478
**** zie de policy!!!! ******

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 04-07-2001 08:52]

woensdag 4 juli 2001 @ 09:52:14 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1139696
quote:
Op maandag 02 juli 2001 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom staat er niet bij hoe vaak ze gehuwd is???? ik dacht iets van 10x of zo.
pfff..wat weet jij van echte liefde?

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 4 juli 2001 @ 16:55:07 #78
10152 Buffie
There is only one
pi_1142890
Een week voordat Starmaker begon zei diezelfde karin Bouwknegt dat het niet zeker was wie de presentatie van Starmaker zou gaan doen, ook in Veronicagids. Terwijl dat al weken bekend was.

a) Karin lult dus maar wat
b) Veronica gids wordt zo'n drie weken voordat ie in de winkels ligt al gemaakt, dus altijd oud nieuws

Wedden dat Patty BB gaat doen?

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  woensdag 4 juli 2001 @ 19:48:10 #79
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1143734
Hoorde Patty Brard vanochtend op radio 538 idd bevestigen dat zij BB3 gaat doen..
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2001 @ 20:11:58 #80
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1143853
Heel jammer! Ik weet eigenlijk niet wat ik er verder van moet zeggen.

Ik hoop dat BB3 verder geen opeenstapeling van rampen wordt, maar de voortekenen zijn niet gunstig. Laten we maar hopen dat ze ongeveer net zo'n prominente rol gaat spelen als Duphne en Esther. Dus hooguit de exit-bb-ers opvangen en een 2-minuten durend niemandallig gesprekje houden.

Oooh, wat erg! Oooh, wat vreselijk. Ik denk dat de volle ernst van dit drama nog niet eens helemaal tot me doordringt. Patty en BB3. Is er dan niets meer heilig?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 4 juli 2001 @ 20:30:25 #81
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1143923
Jesus hee Patty kicks ass dus gewoon van genieten en niet zeiken!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2001 @ 20:44:03 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1143966
Zou je denken? Ok, dan maar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2001 @ 01:11:48 #83
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1146100
Patty Brard gaat (toch) Big Brother-The Battle presenteren...

Patty Brard, heeft vanochtend (4 juli 2001) op Radio 538 bekend gemaakt dat zij de nieuwe precentatrice van het programma BB-The Battle is. Het gaat om een solo presentatie. Patty vertelde geen ervaring te hebben met live presentatie. Patty gaat in navolging van Rolf Wouters (BB1) en Beau van Erven Dorens (BB2) de live presentatie verichten op de donderdagavond.

Ik ben benieuwd wat dit gaat worden... Renate van der Zalm is dus exit... Dat is een geruststelling, geen 2 pratende geiten...

† In Memoriam † donderdag 5 juli 2001 @ 02:11:36 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1146317
Het zou mij verbazen als Patty daar zomaar over mag praten met Radio 538. Tenminste als het waar is. Roddelen en speculeren staat natuurlijk vrij, maar een primeur weggeven? Ik kan met niet voorstellen dat Sjonnie hier blij mee is. Als het al waar is, natuurlijk.
  donderdag 5 juli 2001 @ 02:16:17 #85
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1146339
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 09:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

pfff..wat weet jij van echte liefde?

Ik mis de link tussen mij, Patty Brard en echte liefde volkomen.... is er iemand die dat verband wel ziet???
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 5 juli 2001 @ 08:19:20 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1146987
Ook de telegraaf maakt er melding van vanmorgen.

Ze gaat het alleen presenteren er komt nu geen duo presentatie.

pi_1146995
dat is een fout in de telegraaf. Renate v.d. Zalm staat volgens mij onder contract van JdMp voor BB 3.

Zal ik het even navragen? Ondanks dat ik vakantie heb.

muziek, m'n lust en mijn leven
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2001 @ 16:04:08 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1149641
Ja, graag!
Duik er maar even in, want ik wil wel graag vantevoren weten wie ons door het najaar gaat loodsen. Er lopen nu verschillende geruchten doorelkaar en ik houd me aanbevolen om te horen hoe het nu precies zit.
pi_1150906
quote:
Op maandag 02 juli 2001 01:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

hmmmm...en dan krijgen de bewoners elke week een gouden vibrator en degene die hem het minst gebruikt moet het huis uit

Ja en ze leefden nog lang en gelukkig
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2001 @ 20:13:45 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1151219
Tot de batterijen leeg zijn, dan.
pi_1151510
Helaas.... het zal dan toch wel Patty Brard () worden... Wéér een reden om niet te kijken
Ze is nog slechter en irritanter dan Wouters, Van Erven-Dorens, Duller, en zelfs Dekkers bij elkaar..

Dat programma van haar is zóóóó irri...

vrijdag 6 juli 2001 @ 08:21:57 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1154386
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 20:47 schreef TheKloon het volgende:
Helaas.... het zal dan toch wel Patty Brard ([afbeelding]) worden... Wéér een reden om niet te kijken
Ze is nog slechter en irritanter dan Wouters, Van Erven-Dorens, Duller, en zelfs Dekkers bij elkaar..

Dat programma van haar is zóóóó irri...

Irritatie is ook een reden om juist te kijken. Het kan soms best lekker zijn om jezelf te kwellen
pi_1154579
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, graag!
Duik er maar even in, want ik wil wel graag vantevoren weten wie ons door het najaar gaat loodsen. Er lopen nu verschillende geruchten doorelkaar en ik houd me aanbevolen om te horen hoe het nu precies zit.
heb het even nagevraagd en jawel: het wordt een duo-presentatie tussen Patty en Renate. Dit keer dus 2 dames. En nog even over Matthias. Hij is benaderd, er zijn gesprekken geweest maar om 1 of andere reden zijn die stukgelopen. Brard is dus 2e keus.

Ik heb vakantie, maar heb toch maar even gebeld.

muziek, m'n lust en mijn leven
  vrijdag 6 juli 2001 @ 11:53:53 #94
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1155259
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 09:19 schreef RB-tje het volgende:

[..]

heb het even nagevraagd en jawel: het wordt een duo-presentatie tussen Patty en Renate. Dit keer dus 2 dames.

Waarom heb ik het gevoel dat dit niet gaat werken! Patty en Renate vind ik nou allebei typetjes die geen ander naast zich dulden! Met twee kapiteins op een schip heeft nog nooit iemand een oorlog gewonnen!

* Elbutre voorspelt een 'battle' tussen de dames Brard en Van der Zalm!

Back in town
  vrijdag 6 juli 2001 @ 12:05:16 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1155337
Een ding is zeker Beau komt niet meer terug

Beau weg bij Yorin?

HILVERSUM - Beau van Erven Dorens breekt met Yorin, het voormalige Veronica. De presentator van onder meer 'Big Brother II' en 'Over de Balk' zei dat donderdagavond in het BNN-radioprogramma 'Storing'. Volgens Van Erven Dorens wil de zender het contract met hem niet verlengen.

"Ik ben eruit gegooid. Ze waren niet tevreden over wat ik heb gedaan. Dat was heel duidelijk. Het kwam een beetje als een verrassing", aldus de 30-jarige presentator.

Niet alleen voor hem overigens, want Yorin staat er ook van te kijken. "We hebben inderdaad een gesprek gehad, maar er komt nog een vervolgafspraak. De conclusie die hij heeft getrokken, is niet de onze", zo laat Yorin-programmadirecteur K. Gerritsen via een woordvoerster weten.

Bron:
www.telegraaf.nl

† In Memoriam † vrijdag 6 juli 2001 @ 12:07:13 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1155345
Een speelse invulling geven aan het presentatorschap is niet gewenst bij de HMG. En een eigen mening nog veel minder. Dat blijkt wel weer.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 12:13:04 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1155370
Ik vond Beau tijdens BB2 erg sterk.

Misschien wat voor de nieuwe zender van Veronica straks. Hij vond de naam "Yorin" toch al helemaal niks. (En die nieuwe zender van Veronica, die komt er echt wel, de sluwe vos vind er wel wat op)

pi_1155378
Ik zie het ineens allemaal somber in.

Ik wil Beau terug. En Patty mag wel, maar geen Renate aub. En ik ben bang dat het idd allemaal ranzig enzo gaat worden en daar zit ik niet op te wachten.

Nou ja, eerst maar eens afwachten, maar ik ben toch bang dat Tink gaat afhaken bij de komende BB.

† In Memoriam † vrijdag 6 juli 2001 @ 12:17:40 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1155391
Kop op, Tinkerbell!
Natúúrlijk gaan we kijken.
We zijn gewoon alvast een beetje aan het 'inklagen'.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 12:30:09 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1155441
Nog maar iets meer dan 3 maandjes en het is zover. Vorig jaar ging het op de zelfde manier. Niemand zag het echt zitten met Beau maar bleek uiteindelijk de beste bewoner van BB2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')