quote:pfff..wat weet jij van echte liefde?
Op maandag 02 juli 2001 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom staat er niet bij hoe vaak ze gehuwd is???? ik dacht iets van 10x of zo.
a) Karin lult dus maar wat
b) Veronica gids wordt zo'n drie weken voordat ie in de winkels ligt al gemaakt, dus altijd oud nieuws
Wedden dat Patty BB gaat doen?
Ik hoop dat BB3 verder geen opeenstapeling van rampen wordt, maar de voortekenen zijn niet gunstig. Laten we maar hopen dat ze ongeveer net zo'n prominente rol gaat spelen als Duphne en Esther. Dus hooguit de exit-bb-ers opvangen en een 2-minuten durend niemandallig gesprekje houden.
Oooh, wat erg! Oooh, wat vreselijk. Ik denk dat de volle ernst van dit drama nog niet eens helemaal tot me doordringt. Patty en BB3. Is er dan niets meer heilig?
Ik ben benieuwd wat dit gaat worden... Renate van der Zalm is dus exit... Dat is een geruststelling, geen 2 pratende geiten...
quote:Ik mis de link tussen mij, Patty Brard en echte liefde volkomen.... is er iemand die dat verband wel ziet???
Op woensdag 04 juli 2001 09:52 schreef SEMTEX het volgende:[..]
pfff..wat weet jij van echte liefde?
![]()
Ze gaat het alleen presenteren er komt nu geen duo presentatie.
Zal ik het even navragen? Ondanks dat ik vakantie heb.
quote:Ja en ze leefden nog lang en gelukkig
Op maandag 02 juli 2001 01:51 schreef SEMTEX het volgende:[..]
hmmmm...en dan krijgen de bewoners elke week een gouden vibrator en degene die hem het minst gebruikt moet het huis uit
Dat programma van haar is zóóóó irri...
quote:Irritatie is ook een reden om juist te kijken. Het kan soms best lekker zijn om jezelf te kwellen
Op donderdag 05 juli 2001 20:47 schreef TheKloon het volgende:
Helaas.... het zal dan toch wel Patty Brard ([afbeelding]) worden... Wéér een reden om niet te kijken
Ze is nog slechter en irritanter dan Wouters, Van Erven-Dorens, Duller, en zelfs Dekkers bij elkaar..Dat programma van haar is zóóóó irri...
quote:heb het even nagevraagd en jawel: het wordt een duo-presentatie tussen Patty en Renate. Dit keer dus 2 dames. En nog even over Matthias. Hij is benaderd, er zijn gesprekken geweest maar om 1 of andere reden zijn die stukgelopen. Brard is dus 2e keus.
Op donderdag 05 juli 2001 16:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, graag!
Duik er maar even in, want ik wil wel graag vantevoren weten wie ons door het najaar gaat loodsen. Er lopen nu verschillende geruchten doorelkaar en ik houd me aanbevolen om te horen hoe het nu precies zit.
Ik heb vakantie, maar heb toch maar even gebeld.
quote:Waarom heb ik het gevoel dat dit niet gaat werken! Patty en Renate vind ik nou allebei typetjes die geen ander naast zich dulden! Met twee kapiteins op een schip heeft nog nooit iemand een oorlog gewonnen!
Op vrijdag 06 juli 2001 09:19 schreef RB-tje het volgende:[..]
heb het even nagevraagd en jawel: het wordt een duo-presentatie tussen Patty en Renate. Dit keer dus 2 dames.
* Elbutre voorspelt een 'battle' tussen de dames Brard en Van der Zalm!
Beau weg bij Yorin?
HILVERSUM - Beau van Erven Dorens breekt met Yorin, het voormalige Veronica. De presentator van onder meer 'Big Brother II' en 'Over de Balk' zei dat donderdagavond in het BNN-radioprogramma 'Storing'. Volgens Van Erven Dorens wil de zender het contract met hem niet verlengen.
"Ik ben eruit gegooid. Ze waren niet tevreden over wat ik heb gedaan. Dat was heel duidelijk. Het kwam een beetje als een verrassing", aldus de 30-jarige presentator.
Niet alleen voor hem overigens, want Yorin staat er ook van te kijken. "We hebben inderdaad een gesprek gehad, maar er komt nog een vervolgafspraak. De conclusie die hij heeft getrokken, is niet de onze", zo laat Yorin-programmadirecteur K. Gerritsen via een woordvoerster weten.
Bron:
www.telegraaf.nl
Misschien wat voor de nieuwe zender van Veronica straks. Hij vond de naam "Yorin" toch al helemaal niks. (En die nieuwe zender van Veronica, die komt er echt wel, de sluwe vos vind er wel wat op)
Ik wil Beau terug. En Patty mag wel, maar geen Renate aub. En ik ben bang dat het idd allemaal ranzig enzo gaat worden en daar zit ik niet op te wachten.
Nou ja, eerst maar eens afwachten, maar ik ben toch bang dat Tink gaat afhaken bij de komende BB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |