quote:En Renate ziet hem alleen als er geen ijs ligt
Op zaterdag 30 juni 2001 15:43 schreef Cynix ® het volgende:
Erben Wennemars is die stotterende schaatser. Aardige jongen, maar die zie je dus alleen als er ijs ligt.
Is dat niet Ben van de Burg?
Erben is inderdaad de stotterende schaatser.
quote:Vanwege Renate v/d Zalm misschien?:)
Op zondag 01 juli 2001 23:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoe komt Erben Wennemars nou in dit topic terecht?
quote:Ja, maar nou snap ik het nog niet...
Op zondag 01 juli 2001 23:16 schreef femfatale het volgende:
Vanwege Renate v/d Zalm misschien?:)
We zijn Renate gewoon een beetje aan het doorlichten. We moeten natuurlijk wel weten wie ze is, voor we er al dan niet 100 dagen naar gaan kijken. Een beetje achtergrondresearch kan nooit kwaad.
* Tinkerbell hoopt het toch potjandorie niet, zeg
quote:hmmmm...en dan krijgen de bewoners elke week een gouden vibrator en degene die hem het minst gebruikt moet het huis uit
Op zaterdag 30 juni 2001 00:47 schreef Priscella het volgende:
Doe effe normaal JAH
Nou,
ik vind het een leuk mens!
Absolutely PattyIk had liever
Christine
maahaar je kunt niet alles hebben he?
quote:Gaaf hoor
De wereldwijd populaire real life soap 'Big Brother' krijgt vanaf half september een spectaculair vervolg bij Yorin. De winnaar van deze derde reeks maakt kans op een hoofdprijs van maar liefst één miljoen gulden, terwijl dit in de eerste twee seizoenen 250.000 gulden was.Verrassende presentatrice wordt deze keer Patty Brard. In navolging van Rolf Wouters en Beau van Erven Dorens gaat Brard elke week het live-programma voor haar rekening nemen. Voor Patty is dit een geheel nieuwe ervaring, daar zij nooit eerder live-programma's presenteerde. De titel van de derde reeks luidt 'Big Brother - the battle'.
quote:En hoe vaak ze opgelicht is! ook iets van 10 keer of zo.
Op maandag 02 juli 2001 17:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom staat er niet bij hoe vaak ze gehuwd is???? ik dacht iets van 10x of zo.
quote:Nou dat vind ik dus wel meevallen hoor
Op maandag 02 juli 2001 20:02 schreef Marble het volgende:
Patty presenteert BB? Een droom wordt werkelijkheid! De coolste presentatrice in een van de coolste programma's!
Liefs,
Helga
P.s. Het is ook nooit goed... Eerst doen jullie naar over de lieftallige Daphne, daarna kan Esther geen goed doen en nu is tv-vrouw bij uitstek Patty ook al teveel? Ik snap er niets van! Iemand met zulke mooie tanden moet je koesteren.
Je kunt niet alles hebben hè?
Helg...
Bron: Veronicagids nr. 27 (7 t/m 13 juli 2001)
Zoals je ziet, niets is nog zeker... Let's all hope dat het geruchten zijn!
quote:Je vergeet dat de Veronicagids zelf ook maar wat zit te speculeren. Die hebben inmiddels niks meer met BB te maken. Niettemin ben ik met je eens: niets is zeker!
Op woensdag 04 juli 2001 03:35 schreef Gboy27 het volgende:Bron: Veronicagids nr. 27 (7 t/m 13 juli 2001)
Zoals je ziet, niets is nog zeker... Let's all hope dat het geruchten zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |