quote:inderdaad, het begint te wennen
Op maandag 5 januari 2004 16:39 schreef Donder het volgende:
Ach tja... je raakt eraan gewend...
quote:Dat zegt niet zoveel, je ziet ook 1969 als inschrijfdatum langs komen, het kunnen in dat geval ook doorstromers zijn hè..
Op maandag 5 januari 2004 16:40 schreef Mighty het volgende:
Ik zag laatst iemand die een woning kreeg toegewezen met een inschrijfdatum uit 1988.
[Dit bericht is gewijzigd door Deviator op 05-01-2004 16:46]
quote:Voor het eerst en nummer 5? Dat zal wel een leuke buurt zijn
Op Monday 5 January 2004 18:02 schreef raptorix het volgende:
Ik doe voor eerst mee, sta op 5 van 1 woning, kan iemand mij zeggen wat de kans is?
quote:Dat kan best, het maakt niet uit wanneer je je inschrijft, ze kijken naar de datum van het huurcontract. Dat is je woonduur datum.
Op Monday 5 January 2004 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
Voor het eerst en nummer 5? Dat zal wel een leuke buurt zijn
De huurcontractdatum telt alleen als het een zelfstandige woning is in de randstad.
quote:Ik heb mijn woning gekregen terwijl ik nr 6 was.
Op Monday 5 January 2004 18:02 schreef raptorix het volgende:
Ik doe voor eerst mee, sta op 5 van 1 woning, kan iemand mij zeggen wat de kans is?
Dus je hebt best een kans.
quote:Ja inderdaad leuke buurt, waar geen/weinig criminaliteit is, en waar met name gezinnetjes wonen (me zus en broer hebben er allebei een koophuis), is een apartament boven een soort van winkelstraatje, en is nog vrij nieuw, zeg maar eind jaren 80.
Ik woon nu in a'dam west/bos en lommer, dus veel slechter kan het niet
quote:Gewoon op de duurste huizen reageren, hb je zo een leuk dak boven je hoofd
quote:Nou ik reageer wel eens op Zeeburg, Kramatweg enzo, heb je 50 m2 voor 550/600 euro, ben altijd 40ste ofzo, met mijn woonduur van 3 jaar :-(
Op maandag 5 januari 2004 20:54 schreef stay_fun het volgende:[..]
Gewoon op de duurste huizen reageren, hb je zo een leuk dak boven je hoofd
quote:1993, maar sta officieel nog bij me ouders in zaandam ingeschreven.
Op maandag 5 januari 2004 20:52 schreef Cid het volgende:
Sinds wanneer sta je ingeschreven?
Er worden in de regio zaanstreek/waterland veel te weinig betaalbare huurhuizen en koophuizen gebouwd. De laksheid van de overheden ten top.
De gemeenten zijn je liever kwijt dan rijk (behalve als het om de gemeenteheffingen gaat natuurlijk, dan weten ze je wel te vinden). Wachtlijsten zijn tot St Juttemus.
Ze kunnen van mij allemaal de (vul eigen woord in) krijgen. Ik ga wel kopen. Kost ook genoeg geld per maand, maar je hebt tenminste wat.
(he dat moest er ff uit zeg... )
quote:Het valt me op dat bijna alle toewijzingen gedaan worden aan mensen met voorrang, medische indicatie en stadsvernieuwing.
Op maandag 5 januari 2004 22:24 schreef PDOA het volgende:
Gezinnen met kinderen gaan voor, en illegalen ook.
quote:Op dit moment word er in Amsterdam ook veel vernieuwd (cq. gesloopt) en de stadsvernieuwingskandidatan (sv) hebben voorrang. Denk aan de vernieuwing in de Bijlmer en delen van A'dam West. Niets aan te doen..
Op maandag 5 januari 2004 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Het valt me op dat bijna alle toewijzingen gedaan worden aan mensen met voorrang, medische indicatie en stadsvernieuwing.
Als er eens een woning aan iemand die 'gewoon' wacht wordt toegewezen, dan is dat meestal jaar 1993 of nog langer..het is totaal hopeloos.
Ik heb me maar ingeschreven in Almere voor de zekerheid. Tegen de tijd dat ik in Amsterdam een huis vind, heb ik al een inkomen dat ik een huis kopen kan.
quote:Ik heb mijn huis idd ook met medische indicatie gekregen, na 7 jaar wachtijd!! en het is maar een simpele 2 kamerflat. Wel in centrum, maar toch. Maar toen ik bij de woningbouw was, vertelde ze me dat normaal voor zo een woning tegenwoordig al een wachttijd van 15 jaar staat. Het is maar een fucking 2 kamerappartement, waar gaat het dan nog over
Op maandag 5 januari 2004 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Het valt me op dat bijna alle toewijzingen gedaan worden aan mensen met voorrang, medische indicatie en stadsvernieuwing.
Als er eens een woning aan iemand die 'gewoon' wacht wordt toegewezen, dan is dat meestal jaar 1993 of nog langer..het is totaal hopeloos.
quote:Nou, dat dus ook niet..wij zijn namelijk met z'n 3-en..
Op maandag 5 januari 2004 22:24 schreef PDOA het volgende:
Gezinnen met kinderen gaan voor, en illegalen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |