Altijd maar van die mensen die hun IQ posten en zo. Big deal. Maar wat voor nuttigs doe je daar dan mee? Want daar gaat het namelijk om, niet dat je bepaalde capaciteiten hebt, maar wat je met die capaciteiten doet. Fok! lijkt vol te zitten met hoogbegaafden, vertel maar op, waar gebruik jij je intelectuele vermogen voor? Iets dat maatschappelijk relevant is natuurlijk.
PS. een hoog IQ is idd niks om over te pochen...dat ben ik met je eens...lekker belangrijk dat getalletje...
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 05-01-2004 14:38]
dingetjes " uitvinden " die nut hebben.
het overschot aan hersencellen en de zieke delen maak ik dood
quote:Ik gebruik cookies
Op maandag 5 januari 2004 14:36 schreef K3 het volgende:
Ik kan mijn Fok!wachtwoord onthouden.
Misschien wel een idee om er wat mee te doen
quote:daar ben ik ook mee *bezig* " werken kan altijd nog tot mn 65 ste"
Op maandag 5 januari 2004 14:37 schreef David Letterman het volgende:
ik studeer zoveel mogelijk, zoveel mogelijk kennis in me opnemen, en dan met pensioen, ik ben niet zo van het werken...
Even voor alle duidelijkheid, dit topic staat NIET in Onzin.
quote:mensen die NU nuttig bezig zijn. zul je niet vinden in dit toppic
Op maandag 5 januari 2004 14:40 schreef Lucille het volgende:
Tot nu toe zie ik nog niet echt veel nuttige dingen die met de speciale gave gedaan worden.Even voor alle duidelijkheid, dit topic staat NIET in Onzin.
* ik zit te wachten tot ik weer verder kan met mn proef *
[Dit bericht is gewijzigd door kless op 05-01-2004 14:43]
quote:IQ en geheugen hebben bijna niets met elkaar te maken, helaas
Op maandag 5 januari 2004 14:36 schreef K3 het volgende:
Ik kan mijn Fok!wachtwoord onthouden.
Ik heb zelf een IQ van 127. Maar mij boeit het niet. Ik blink uit in logisch nadenken, maar ik ben morgen al weer vergeten wat ik vandaag heb bedacht.
Mijn geheugen is namelijk slecht. Plus dat ik enorm chaotisch ben.
Bijna iedereen met een hoog IQ heeft overigens problemen met het EQ; iets wat bij mij dan ook minder is
quote:Ik schrijf veel composities, ik ben nu bezig met een 4 stemmig vioolstuk. Maar of ik hoog begaaft ben weet ik niet. Zal wel niet.
Op maandag 5 januari 2004 14:40 schreef Lucille het volgende:
Tot nu toe zie ik nog niet echt veel nuttige dingen die met de speciale gave gedaan worden.Even voor alle duidelijkheid, dit topic staat NIET in Onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |