- Hoe werkt nou zo een dergelijke brief? (Je doet hem open en dan een knal )
- Hoe krachtig is een bombrief, vergelijkbaar met een rotje?
En tenslotte, hoe maak je nou een onstekingsmechanisme in een dunne brief?
Hopelijk weten jullie het antwoord, google-search heeft mij helaas niets opgeleverd
quote:Dus een pakketje met een brief? Of een bom in de envelop?
Op maandag 5 januari 2004 13:44 schreef David Letterman het volgende:
bom+brief=bombriefwas dat nou zo moeilijk?
quote:www.hoemaakikeenbombrief.nl
Op maandag 5 januari 2004 13:41 schreef Sjwerver het volgende:
En tenslotte, hoe maak je nou een onstekingsmechanisme in een dunne brief?
Ontstekingsmechanismen zal wel zoiets zijn als wat je in die geluidswenskaarten hebt.
En in die bom zaten spijkers en glasscherven
quote:In een CD-Bag dus?
Op maandag 5 januari 2004 13:48 schreef Adfundum het volgende:
bombrief is vaak gewoon een pakje.
Die bombrieven van de afgelopen tijd zaten in zo´n dikke bruine envelop met bubbeltjesplastic aan de binnenkant, daar kun je wel een onteking in kwijt.
quote:Aangezien bij de meest recente bombrief er geen gewonden zijn gevallen mag ik dus uitgaan dat dit geen krachtige bom is?
Op maandag 5 januari 2004 13:47 schreef TechXP het volgende:[..]
Ontstekingsmechanismen zal wel zoiets zijn als wat je in die geluidswenskaarten hebt.
Ik kan me de scheikunde-les van de middelbare school nog heugen waar we een kleine maar toch zware bom gemaakt hebben met superklein matriaal..
Met wat is het vergelijkbaar?
quote:wat je nu zegt is principe van de UNA bomber, maar werkte toch iets anders, anders moest al wel heel hard bukken en rennen op moment dat ie ding afgaf bij postkantoor!
Op maandag 5 januari 2004 13:49 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:
Er was ook eens een man die een buisje met een vloeistof in een pakje had gedaan. Als hij het neerzette, gebeurde er niks, want het buisje stond schuin, maar als iemand het optilde, stroomde die vloeistof naar de andere kant van het buisje en daardoor ging de bom af.En in die bom zaten spijkers en glasscherven
quote:Ja klopt, maar het was wel iig iets met een buisje en vloeistof.
Op maandag 5 januari 2004 13:52 schreef -_Tommy_- het volgende:[..]
wat je nu zegt is principe van de UNA bomber, maar werkte toch iets anders, anders moest al wel heel hard bukken en rennen op moment dat ie ding afgaf bij postkantoor!
Engels:
Letter Bombs by The Jolly Roger
- You will first have to make a mild version of thermite. Use my recipe, but substitute iron fillings for rust.
- Mix the iron with aluminum fillings in a ratio of 75% aluminum to 25% iron. This mixture will burn violently in a closed space (such as an envelope). This bring us to our next ingredient...
- Go to the post office and buy an insulated (padded) envelope. You know, the type that is double layered... Seperate the layers and place the mild thermite in the main section, where the letter would go. Then place magnesium powder in the outer layer. There is your bomb!!
- Now to light it... this is the tricky part and hard to explain. Just keep experimenting until you get something that works. The fuse is just that touch explosive I have told you about in another one of my anarchy files. You might want to wrap it like a long cigarette and then place it at the top of the envelope in the outer layer (on top of the powdered magnesium). When the touch explosive is torn or even squeezed hard it will ignite the powdered magnesium (sort of a flash light) and then it will burn the mild thermite. If the thermite didn't blow up, it would at least burn the fuck out of your enemy (it does wonders on human flesh!).
NOW that is REVENGE! -Jolly Roger-
Deze en andere truukjes staan in 'The Anarchist Cookbook' dat je op het internet kunt vinden (http://isuisse.ifrance.com/emmaf/anarcook/)
quote:Volgens mij hebben de recente bombrieven alleen maar 1 doel en dat is om juist een schrikreactie te geven. Niet echt om mensen te doden. Er zijn volgens mij al vaker bomaanslagen geweest met brieven en die waren krachtiger. In principe kan een klein pakketje denk wel een hele afdeling weg blazen.
Op maandag 5 januari 2004 13:51 schreef Sjwerver het volgende:
Aangezien bij de meest recente bombrief er geen gewonden zijn gevallen mag ik dus uitgaan dat dit geen krachtige bom is?
quote:Je kan in principe veel doen. Ik denk dat het mogelijk is om een kleine nucleaire-afval bom te maken in een klein pakketje. Alleen word dat denk sneller opgemerkt.
Ik kan me de scheikunde-les van de middelbare school nog heugen waar we een kleine maar toch zware bom gemaakt hebben met superklein matriaal..
quote:Wat ben jij van plan met valentijnsdag?
Op maandag 5 januari 2004 13:41 schreef Sjwerver het volgende:
Na alle recente berichten over bombrieven de afgelopen dagen vraag ik mij af:- Hoe werkt nou zo een dergelijke brief? (Je doet hem open en dan een knal
)
- Hoe krachtig is een bombrief, vergelijkbaar met een rotje?En tenslotte, hoe maak je nou een onstekingsmechanisme in een dunne brief?
Hopelijk weten jullie het antwoord, google-search heeft mij helaas niets opgeleverd
3 keer drukken en zo'n 3 sec wachten.
Zo zou dat dinng van James ook zijn gegaan bij die ene film.
quote:Mag dat niet.
Op maandag 5 januari 2004 13:47 schreef Thenex het volgende:
Je wil hem toch alleen MAKEN, hè? Versturen mag namelijk niet volgens de regels van de TPG Post...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |