abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15980606
Dit is n stukje "muziek" wat k thuis ns heb opgenomen, midi drums, en wat profesorisch er bij gebrult. Als jullie het zover krijgen om hem te downen en daadwerkelijk af te luisteren.. enige reacties graag

http://xezium.nl/Pascal/Dinges_met_brul.MP3

mp3 doet het inmiddels wel, was iets mis met filename

[Dit bericht is gewijzigd door Sadana op 05-01-2004 13:40]

Let god sort'em out
pi_15980665
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:36 schreef Sadana het volgende:
HTTP 404 - File not found
* Status listing

[Dit bericht is gewijzigd door Pakspul op 05-01-2004 13:40]

pi_15980731
Ik zou nog even werken aan die grunt.
pi_15980786
Haha, grunten op een bijna-offspring-riffje?
pi_15980814
Klinkt niet gek, betere microfoon doet m.i. wonderen
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
pi_15980840
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:41 schreef Heliospan het volgende:
hehe, ik moest in het begin denken aan een soort Iron Maiden- of misschien meer powermetal-achtige riff. En idd. een betere mic
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 5 januari 2004 @ 13:45:05 #7
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15980847
De muziek klinkt goed genoeg, al mag de drive van de distortion wel iets meer omhoog, wil je het net zo aggresief laten klinken als de grunts.
Probeer de distortion weer eens met de Lowgain zo hoog mogelijk, en de Highgain zo laag mogelijk. En de drive op, zeg, de helft van z'n bereik. Ben benieuwd hoe het dan zou klinken.
Nog een tipje achteraf: zet de drive niet volle bak, want dan klinkt de gitaar té aanwezig en té modderig.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_15980855
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:41 schreef Heliospan het volgende:
Waarom niet
Let god sort'em out
pi_15980941
-MOOIE intro (vanaf 3 seconde dan, mooi opbouwend; meteen met de deur in huis vallen kan geen kwaad )
-drum mag VEEL zwaarder (idd offspring achtig)
-in het begin klinkt je 'zang' (misschien?) te zwaar, op den duur wordt ie scherper (beetje cradle achtig, imho natuurlijk)

best leuk gedaan

-edit-
ff nog een tip voor de drums:
bij Sympozium (dimmu borgir) hoor je vanaf 15 seconden dat de drums héél anders gaan klinken. Ik vind dit meer een 'zwevend' effect, misschien moet je dat eens proberen

[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 05-01-2004 13:54]

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_15981000
Dit klinkt best strak. Kwaliteit valt altijd aan te morrelen. Ik heb beroerdere demo's (en dergelijke) onder ogen/oren gehad. Als je dit live ook lekker agressief over weet te brengen... Ben benieuwd.
pi_15981171
Tnx voor jullie mening tot nu toe zo , drums kunnen idd veeeeeeeel zwaarder, maar ik ken echt wel niet drummen. Kheb ze uit een eige GP.4 file geexporteerd en zo naar muziek prog geimporteerd :S hmja.
alles is opgenome met Sennheiser E845s . maar kheb maar n sound on board geval en n simpel opname programma,maar dit is ongeveer de richting wat ik wil gaan doen zo zegma. ik ga iig door
Let god sort'em out
  maandag 5 januari 2004 @ 14:00:50 #12
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15981279
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:57 schreef Sadana het volgende:
Tnx voor jullie mening tot nu toe zo , drums kunnen idd veeeeeeeel zwaarder, maar ik ken echt wel niet drummen. Kheb ze uit een eige GP.4 file geexporteerd en zo naar muziek prog geimporteerd :S hmja.
alles is opgenome met Sennheiser E845s . maar kheb maar n sound on board geval en n simpel opname programma,maar dit is ongeveer de richting wat ik wil gaan doen zo zegma. ik ga iig door
Gewoon doorgaan, het is al veelbelovend.
Misschien zou je eens het opnameprogramma 'Music Creator 2003' van Cakewalk moeten proberen. Ik gebruik 'm ook voor m'n eigen 'opnamestudio' , en het is zelfs meer dan de moeite waard!

Enne, over die drums; vraag gewoon aan een vriend, kennis of familielid die drumt, of ze het in willen drummen-- als je het zelf niet kan natuurlijk.

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')