Heeft Columbo op deze foto een pen in zijn hand of een sigaar? dit is belangrijk voor een presentatie op school...
quote:Sigaartje, pen houd je anders vast.
Op maandag 5 januari 2004 13:36 schreef Boomlaars het volgende:
[afbeelding]Heeft Columbo op deze foto een pen in zijn hand of een sigaar? dit is belangrijk voor een presentatie op school...
[Dit bericht is gewijzigd door Boomlaars op 05-01-2004 13:39]
quote:Ik vind het eerder een duffe blik
Op maandag 5 januari 2004 13:38 schreef Boomlaars het volgende:
Neenee.. ik denk een pen want hij heeft in zijn andere hand een notitieboekje vast en hij heeft zo'n triomfantelijke blik die hij altijd trekt als hij weer eens een zaak opgelost heeft
quote:Don't fuck with Columbo!
Op maandag 5 januari 2004 13:47 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:[..]
Ik vind het eerder een duffe blik
ik gebruik deze foto altijd bij geinige openingszinnen (ja dit is mijn vermiste oom heb je hem soms gezien) -- evenals foto's van arnold schwarzenegger , govert harmsen van GTST
Ik was gewoon benieuwd of het een pen of sigaar was.
quote:Dus je loopt de mensen hier voor te liegen, én je gebruikt ook nog eens materiaal waar wellicht copyright op zit voor je eigen plezier? Kijk, als je er nou wat leuks mee zou doen, dan kon het mijn goedkeuring nog wegdragen. Maar misschien moet je even in detail uitleggen wat je nou precies bedoelt met 'openingszinnen'. Pik jij hier dames mee op? Want dan print ik ook ff zo'n foto uit...
Op dinsdag 6 januari 2004 23:41 schreef Boomlaars het volgende:
ik moest het niet weten voor school, maar voor de gein,ik gebruik deze foto altijd bij geinige openingszinnen (ja dit is mijn vermiste oom heb je hem soms gezien) -- evenals foto's van arnold schwarzenegger , govert harmsen van GTST
Ik was gewoon benieuwd of het een pen of sigaar was.
quote:Hehe... het is gewoon voor de gein voor in de kroeg.. ze zijn daar wat wel gewend qua rare acties mijnerzijds ... maar dit doe ik pas een week en ik heb er nog nog geen succes mee gehad, al waren veel reacties wel leuk
Op woensdag 7 januari 2004 00:04 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Dus je loopt de mensen hier voor te liegen, én je gebruikt ook nog eens materiaal waar wellicht copyright op zit voor je eigen plezier? Kijk, als je er nou wat leuks mee zou doen, dan kon het mijn goedkeuring nog wegdragen. Maar misschien moet je even in detail uitleggen wat je nou precies bedoelt met 'openingszinnen'. Pik jij hier dames mee op? Want dan print ik ook ff zo'n foto uit...
Maarja .. als je het hebt over "dames" .. mijn doelgroep is toch meer meisjes van 16-19 .. dusja ... "dames" zei je ?
meer voor grappige gesprekken dan echt versiergesprekken dus (maar soms hebben grappige gesprekken ook die werking )
quote:Hier tilt hij een afgeschoten rotje op van de straat
Op maandag 5 januari 2004 13:36 schreef Boomlaars het volgende:
[afbeelding]Heeft Columbo op deze foto een pen in zijn hand of een sigaar? dit is belangrijk voor een presentatie op school...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |